quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:41 schreef Afzuigkap het volgende:
Wordt helemaal warm van al die kattenfoto's!
We gaan vanavond weer even bij onze kitten kijken, ze is nu 3 weekjes oud. Kan alleen geen foto's maken, ben domweg vergeten om m'n camera mee te nemen. Misschien kunnen ze daar wel even wat voor me maken.
Sterkte en succes trouwens, TheSorrow!
Awwg wat een onwijs schattige foto!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
onze "otter" toen hij nog jong en lief was, buiten in het zonnetje. Nu is hij ruim een jaar, en echt de duivel in huis
Wat een knuffeltjequote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
onze "otter" toen hij nog jong en lief was, buiten in het zonnetje. Nu is hij ruim een jaar, en echt de duivel in huis
Wel netjes dat hij eerst zijn zonnebril afdeed voor hij ging liggenquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:09 schreef Chav het volgende:
En weer de luie kat van mn vriendin, toen hij bij mij logeerde![]()
[ afbeelding ]
Da`s zn 3-d brilquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Wel netjes dat hij eerst zijn zonnebril afdeed voor hij ging liggen
grappige fotoquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Lau. het volgende:
Frummel komt ook even TVP'en
[ afbeelding ]
Dat lichaam lijkt echt sprekend op het lichaam van Dimmie qua wolligheid/vlekjes/kleur/dikkigheidquote:Op donderdag 26 maart 2009 10:47 schreef Lau. het volgende:
Frummel komt ook even TVP'en
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 11:35 schreef supkaa het volgende:
[..]
Dat lichaam lijkt echt sprekend op het lichaam van Dimmie qua wolligheid/vlekjes/kleur/dikkigheid
Ooohh, hoe zoetquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:53 schreef Underwater het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel wat weg van onze Meesquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:24 schreef eNGine10 het volgende:
Gaat nou nog iemand zeggen dat mijn tijger liev isDat negeren is niet goed voor z'n zelfvertrouwen.
hij leest meequote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hij leest meeIk moest *mieauw* zeggen van hem maar hij kijkt heel blij
ja je moet je liefde wel eerlijk verdelenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:42 schreef supkaa het volgende:
[..]
![]()
Nu moet ik snel mijn kat gaan knuffelen voordat hij een minderwaardigheidcomplex hier aan overhoudt
Niet een eigen hyves maar wel lid van de Felix-look-alike-hyvesquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ja je moet je liefde wel eerlijk verdelen![]()
Zijn er hier al katten met een hyvesprofiel?![]()
Ik ga als het weer mooi weer is een keer wat nieuwe foto's maken want deze zijn ondertussen al weer een jaar oud.
Oeh, die kijkt heftigquote:
We hadden m eigen El Diablo ofzo moeten noemen ipv Mimiquote:
Die is zo geniaal!! net zo'n tekenfilmkatquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:57 schreef vahmpcat het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jou niet zie, dan zie jij mij niet, en je camera ziet me al helemaal niet! ... Toch?
Je gaat naar http://www.tinypic.comquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh leuk topic! Hier een paar foto's van mijn kat (even een doorlinkje naar mijn hyves, heb nl. geen idee hoe ik hier foto's op moet krijgen):
In het reismandje, vlak voor hij ons huis ging verkennen:
http://94.100.113.171/527(...)27856568_5_oYHC.jpeg
Slapend op een stoel:
http://94.100.113.176/527(...)27856700_5_qIkV.jpeg
En heel nieuwsgierig, naar de wasmachine aan het kijken (let niet op de rommel op de achtergrond):
http://94.100.114.123/527(...)27856842_5_PiVp.jpeg
Oh bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gaat naar http://www.tinypic.com
en upload een foto, dan krijg je allemaal url dan moet je de URL nemen met de IMG tags ...
Wat een rommel op die laatste foto zeg
wel leuk hoe hij op die laatste foto staat
Nogmaals bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:43 schreef Ole het volgende:
wel handig om het even te verkleinen tot forum/ messageboard formaat ! (is een keuze voordat je upload)
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Volgende week hebben we hier de Grote Poezenverhaardag. Dan worden de 3 kittens van Purrr die hier zijn gebleven alweer 2 jaar. Mams wordt een maand later 3, dus dat vieren we gelijk mee
Dan maak ik een hele shoot van alle feestende kattekoppen.
Poezenverhaardagquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Volgende week hebben we hier de Grote Poezenverhaardag. Dan worden de 3 kittens van Purrr die hier zijn gebleven alweer 2 jaar. Mams wordt een maand later 3, dus dat vieren we gelijk mee
Ik ga echt stuk hier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Die van mij heeft al een paar weken poezenverhaardag volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier.
Poezenverhaardag
Die van ons ook ja - we borstelen hem nu elke dag, dat helpt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die van mij heeft al een paar weken poezenverhaardag volgens mijNiet normaal wat er weer aan haar van dat ding afkomt.
Ach, wat een lief verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef maok het volgende:
Ik krijg binnenkort ook 2 katten maar daar heb ik nu nog niet zo veel foto's van. Ik zal eerst eens even foto's plaatsen van een katje dat LoudGirl en ik afgelopen zomer in Kroatië hebben gevonden. We kwamen terug op de camping en toen lag daar een klein katje op het hete astfalt van de parkeerplaats terwijl het 30+ graden was. Hij werd bijna overreden door een touringcar dus LoudGirl pakte hem snel op en legte het onder een struik. Helaas zagen we dat er allemaal maden in zijn bekje zaten. We wilden dus een dierenarts gaan zoeken om hem netjes in te laten slapen. Dus wij aan de Nederlandse-kroatische reisleider vragen of hij er eentje wist. Maar toen de reisleider het katje zag vond hij het niet nodig om het in te laten slapen, hij wilde het eerst proberen op te lappen. Hij is dus gelijk de kampwinkel in gerend om kattenvoer ed te kopen
. In het kamp is hij het toen helemaal gaan wassen (hij had overal kaugom in zijn vachtje en was verder ook erg vies) en heeft de maden weg gehaald uit zijn bekje. Het beestje kon eerst niet eens meer op zijn pootjes staan maar op deze foto gaat het al weer een stukje beter:
[ afbeelding ]
(de fles met handschoen op de achtergrond is gebruikt om hem water te geven)
Aan het einde van de dag is de reisleider ook nog even naar de dichtsbijzijnde dierenarts die 100!km verderop zat gereden om hem daar te laten controleren. Toen hij terug kwam had hij een hele berg medicijnen en ook (erg duur) voer mee. Hij had ondertussen besloten om het diertje in huis te nemen (hij woont in Kroatië gelukkig, anders hadden we hem ook nog mee moeten nemen naar Nederland ofzo). Hij had ook al twee honden maar het katje kon er ook nog wel bij. Aan het einde van de week gingen wij weer naar huis maar toen we terug in Nederland waren kregen we nog foto's, deze zijn van 8 dagen nadat we hem gevonden hadden:
Hé, een touwtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met zijn nieuwe huisgenootjes (die grote hond is een kruising van een sintbernard en nog een andere, echt een grote hond dus):
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet bang voor je hoor:
[ afbeelding ]
quote:
Vooral van die reisleider, wij wilden het laten inslapenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat is pas dierenliefde!!!![]()
![]()
![]()
Prachtig!!
Dierenbeulquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef maok het volgende:
[..]
Vooral van die reisleider, wij wilden het laten inslapen
Hij lijkt op de onze! (zie post hierbovenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
Hier nog 1tje van karel:
[ afbeelding ]
En hij is echt zo groot
Er staat helemaal geen post boven jequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hij lijkt op de onze! (zie post hierboven).
Onze kat heet overigens Joey, we hebben een soort Friends-traditie ingezet hier. De kat van mijn ouders had ik samen met mijn zusje nl. Phoebe genoemd, nu zijn we dus verder gegaan met Joey
.
Flauw.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen post boven je...
Zó leuk om dit te lezen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef maok het volgende:
Ik krijg binnenkort ook 2 katten maar daar heb ik nu nog niet zo veel foto's van. Ik zal eerst eens even foto's plaatsen van een katje dat LoudGirl en ik afgelopen zomer in Kroatië hebben gevonden.
*knip*
Het ging dus al weer een stuk beter, we zijn zo blij dat hij een goed huis heeft gekregen, dat is namelijk niet vanzelfsprekend in een land als Kroatië.
Zelf vond ik dat met die maden wat minderquote:
Heh, mee eens hoor, maar de uitkomst vind ik dan weer extra leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat met die maden wat minder
Serieus ?quote:
Die heeft teveel gezopen van die flessen achter hemquote:
Die witte pootjes van die linker zo net over dat randje van die kastquote:
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?quote:
Nee, zou inderdaad wel gaaf zijn ja! Het is echt alleen haar neus. 4 witte pootjes en een hele witte buik, voor de rest gevlekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?dat zou wel stoer zijn namelijk.
Ja, hallo ze zaten achter een linkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Serieus ?![]()
Op de vorige bladzijde, ergens halverwege - met linkjes naar mn hyves omdat ik toen nog niet wist hoe ik foto's moest posten.
quote:
Is dat dat ding van de ikea?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef MissBliss het volgende:
maok, wat een lief verhaal!
En wat een leuke poezen hier allemaal
Een tvp met Spider:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze geen kattenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
Hier een foto van onze jongste aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brits korthaar, stamboom. En we mogen met haar fokken!quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat mooi die kleuren!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef MissBliss het volgende:
maok, wat een lief verhaal!
En wat een leuke poezen hier allemaal
Een tvp met Spider:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een paar keer een speeltje gekocht voor de kat maar daar doet die ook niks mee. Een stuiterbal vind ie dan weer wel geweldig om achteraan te rennenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mooi die kleuren!
Ik heb ook eens zo'n duur ding gekocht voor Tiga, ze heeft er nog niet eensnaar gekéken..
Een laserpointer is ook wel altijd een goede investeringquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een speeltje gekocht voor de kat maar daar doet die ook niks mee. Een stuiterbal vind ie dan weer wel geweldig om achteraan te rennen
Die heb ik nog ergens eentje liggen. Ga ik een keer proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:13 schreef supkaa het volgende:
-
[..]
Een laserpointer is ook wel altijd een goede investering
Wat een lieverdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is af en toe een heel stout beestje hoor. Ze hangt in de gordijnen, en miauwt alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt. De plantenbakken schept ze leeg enzo.quote:
Hehe, tja dat hoort erbij hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze is af en toe een heel stout beestje hoor. Ze hangt in de gordijnen, en miauwt alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt. De plantenbakken schept ze leeg enzo.
Inmiddels hebben we een stuk van de tuin afgezet zodat ze volop naar buiten kan om haar energie kwijt te kunnen. En ze is nu dus ook de hele tijd buiten...ook als het regent wil ze eigenlijk niet naar binnen.
Maar natuurlijk zij we dol op haar!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mooi die kleuren!
Ik heb ook eens zo'n duur ding gekocht voor Tiga, ze heeft er nog niet eensnaar gekéken..
Krijg ik aan het eind van dat filmpje links te zien naar een of ander ziggy stardust liedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik, Ziggy heeft er misschien 2 keer opgezeten en verder stond ie daar maar, maar Spider vindt hem gelukkig wel leuk
Maar ik heb het met meer dingen hoor, soms gaan ze ineens na 3 maanden ofzo op een kussentje liggen of in een tentje, terwijl ze er daarvoor nooit naar keken... En sommige dingen maken ze gewoon nooit gebruik van
Nog een leuk filmpje van gisteren: Spider die Ziggy wast![]()
![]()
Ziggy heet ook eigenlijk Ziggy Stardustquote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg ik aan het eind van dat filmpje links te zien naar een of ander ziggy stardust lied
Hahaha, ik word wakker gekeken.. Vanochtend ook weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef tonja het volgende:
Soms lijkt Harry net een hondje, tenminste ik vind het hondengedrag. Ik was aan het uitslapen, en dus te laat met voeren. Werd ik wakker omdat Harry zijn pootje op mijn hand legde. Ik viel weer in slaap en werd wederom wakker van een pootje op mijn hand. Geen nageltjes, gewoon echt even aanraken om me voorzichtig te attenderen op het feit dat ie honger had ofzo.
Extra lief om dat ie normaal gewoon een grote scheur opentrekt en mij daarmee uit m'n remslaap trapt als er gegeten moet worden.
Die kattenmand heb ik weggedaan..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik, Ziggy heeft er misschien 2 keer opgezeten en verder stond ie daar maar, maar Spider vindt hem gelukkig wel leuk
Maar ik heb het met meer dingen hoor, soms gaan ze ineens na 3 maanden ofzo op een kussentje liggen of in een tentje, terwijl ze er daarvoor nooit naar keken... En sommige dingen maken ze gewoon nooit gebruik van
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
In de categorie ontzettend leuke en herkenbare filmpjes:
Iedereen met een kat herkent dit fenomeen.
Wel even geluid hard zetten, het is nogal zacht opgenomen.
Mijn kat rent gewoon over me heen zodat ik wakker word. Of ze kruipt onder de dekens en gaat bij me slapen.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hahaha, ik word wakker gekeken.. Vanochtend ook weer.
Je kunt er beter wakker van worden dan dat je 's morgens er met je blote voeten in gaat staanquote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat wil juist rond een uurtje of 6 weer uit m'n kamer, en ik slaap meestal met deur dicht dus ik half-wakker uit mijn bed deurklink open en ik val zo weer m'n bed inis wel 2 meter lopen
en vanacht moes ie kotsen
ik werd wakker en hoorde: bwuuulllurreuugg
ik ging kijken en zag een vette kots smurrie
dus ik theedoek pakken en het wegvegen ik dacht de rest komt later wel![]()
Yep, dan voel je kouwe natte kledder onder je voet, kijk je naar beneden zie je de kots tussen je tenen naar boven geperst worden. Niet fijnquote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef supkaa het volgende:
[..]
Je kunt er beter wakker van worden dan dat je 's morgens er met je blote voeten in gaat staan
quote:
wel schattige ratjesquote:Op zondag 29 maart 2009 22:31 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige plaatje werkte niet zo best.
Je hebt ze de ultieme snack voorgezet.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:28 schreef Skv het volgende:
Ze willen de ratten kapot maken. Heb ze maar weer in de kooi gedaan (de ratten).
Oh, zo'n zak wil ik ook nog kopen! Lijkt me ideaal voor Ziggy! (Die slaapt ook graag onder de dekens) Maar dat dacht ik ook van het radiatorhangmatje wat nog steeds ongebruikt isquote:Op zondag 29 maart 2009 @ 10:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die kattenmand heb ik weggedaan..
Op mijn logeerkamer staat een bed met handdoek eroverheen (zonnebank) en daar kruipt ze altijd onder die handdoek. Verstoppertje spelen.
Dus ik dacht een zak te kopen waar ze in kan kruipen (zo'n hele zachte).. NOOIT naar gekeken...
Ik ga em toch maar weer in de kamer leggen, misschien dat ze em nou wel leuk vindt..
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan ze ook niet gelijk opruimen als ze nog warm zijn en volop ruiken. Dan ga ik er zelf naast zitten kokken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor de verandering maar eens mijn camera weer gericht op onze kat
[ afbeelding ]
Gevalletje: I am ignoring you...
[ afbeelding ]
Tja dat krijg je ervan als je moeilijk op de grond gaat liggen met je camera
Dankjequote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef supkaa het volgende:
[..]
Prachtige foto's!
Zijn echt zo'n foto's die je op een doek zou moeten afdrukken ofzo
Katten zijn ook ijdeltuitenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik nog niet helemaal tevreden over de foto's. Ik mocht haar kraag niet kammen
Zo af en toe mag ik welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef supkaa het volgende:
[..]
Katten zijn ook ijdeltuiten![]()
Niemand kamt de kraag, alleen de kat kamt de kraag!
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel inquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Hier zijn de radiatormandjes afgeschaft. Heb er vandeweek een weggemikt die door Purrr als kattenbak werd gebruikt. Pisding. De andere gaat vanzelf ook aangezien we in het nieuwe huis geen centrale verwarming hebben.
Kotsjes zijn ook enig. We vinden ze weer overal. Katten in de rui en ze eten ook weer meer gras buiten. Vandeweek trof ik er een op mijn kussen en ik heb er ook al een keer in gestaan. Ik kan ze ook niet gelijk opruimen als ze nog warm zijn en volop ruiken. Dan ga ik er zelf naast zitten kokken.
Mijn kat is (waarschijnlijk) 5 of 6 en ik heb nog nooit een haarbal gezien eigenlijk..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel in
Vanaf welke leeftijd komen de haarballen eigenlijkHeb er hier nog geen last van.
Hier heeft de ene er wel last van en de ander weer niet. Ik heb 7 katten en die hebben dat niet allemaal. Juist degenen die meer verharen hebben het erger, maar dat zijn ook net de 3 die borstelen niet leuk vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel in
Vanaf welke leeftijd komen de haarballen eigenlijkHeb er hier nog geen last van.
De sfinx heeft geen neus, heb ik zefl gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:39 schreef ilsepielse het volgende:
Stroevel...
[ afbeelding ]
of toch de Sfinx?
[ afbeelding ]
Haarballen heb ik nog nooit aangetroffen in huis, denk dat hij ze mee verstopt in zijn kattenbak en dat ik er nooit echt op let verder als dat ding leeg gaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
Mijn kat is (waarschijnlijk) 5 of 6 en ik heb nog nooit een haarbal gezien eigenlijk..
whahaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef Byte_Me het volgende:
arie kwam thuis met een hele vieze kop, dus ik heb hem maar eventjes afgespoeld onder de kraan. daarna grappige taferelen zoals op deze foto:
[ afbeelding ]
Die lijkt enorm veel op die 2 van mij!quote:
Haha, die van ons niet.. die probeerde ik het af te leren om in de wasbak te springen door de kraan open te draaien, bleef hij gewoon zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
whaha![]()
Dat ie dat toeliet, mijn kater zou freaken als ie echt zo nat zou worden gemaakt![]()
Ookal zou ie dan misschien wel zo'n snoet trekken ja, wie weet...
Wat was het voor spul op zijn koppie dan?
geen idee, maar hij zag eruit als een schoorsteenveger.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
whaha![]()
Dat ie dat toeliet, mijn kater zou freaken als ie echt zo nat zou worden gemaakt![]()
Ookal zou ie dan misschien wel zo'n snoet trekken ja, wie weet...
Wat was het voor spul op zijn koppie dan?
Onder een auto gezeten denk, heeft m'n kat ook wel isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen idee, maar hij zag eruit als een schoorsteenveger.
en hij vindt het ook niet leuk, maar als ik hem stevig bij zijn nekvel vastpak dan laat ie veel toe.
douche doe ik ook liever niet, dan raakt ie in paniek en zit ik onder de krassenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder een auto gezeten denk, heeft m'n kat ook wel is, ik denk dan altijd: verhaard wel weer
want no-way dat je mij kat onder de douche krijgt
En ik vertrouw hem niet rondom een breekbare vaas met water er in, dus dan is de cirkel rondquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef tonja het volgende:
Hij kijkt alsof ie die bos tulpen voor geen meter vertrouwd.
Wat een prachtige blik!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef RiesAmaris het volgende:
Sammie wil ook naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
Jonge katjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef vahmpcat het volgende:
Mag ik u voorstellen aan onze nieuwe aanwinst, Napoleon, 13 weekjes jong.![]()
[ afbeelding ]
Wat een lieffiequote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef vahmpcat het volgende:
Mag ik u voorstellen aan onze nieuwe aanwinst, Napoleon, 13 weekjes jong.![]()
[ afbeelding ]
Die van mij gedragen zich ook nog steeds als een stelletje ongeleide projectielen gelukkig. Ik heb ze nu bijna 4 jaar, knettergek nog steedsquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb Jip nu alweer sinds ehm augustus (eind mei is ie een jaar) en gelukkig is ie nog niet echt veranderd qua streken. Hij is nog steeds zo dom, onhandig, lief, grappig speels en knuffelig als toen ie nog een klein krummeltje was. Ik hoop dat het erin blijft. Het zichtbare knuffelgehalte is er idd wel af, maar het blijft mijn etter
![]()
aaaaahhhh....quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Meet Sam ( de rood/witte) en Moos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens tvp
De onze is nu 9 maanden (wordt overigens volgende week gecastreerd..), we kregen hem met zes maanden: echt een ontzettende knuffelkat en zo af en toe eentje die als een gek door het huis raastquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Die van mij gedragen zich ook nog steeds als een stelletje ongeleide projectielen gelukkig. Ik heb ze nu bijna 4 jaar, knettergek nog steeds
Zij lijkt op AC!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwaliteitsfoto!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef RiesAmaris het volgende:
Sammie wil ook naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
awhh in innige omhelzingquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Meet Sam ( de rood/witte) en Moos:
[ afbeelding ]
Prachtig, evenals je signature!!!quote:
Nee, het was oprecht haha. Inmiddels vinden ze elkaar niet meer zo lief helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 11:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
awhh in innige omhelzing
of was Moos aan het bijten en trappelen met de achterpoten
Aah... ik ben verliefd... op Romeyquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Chanty het volgende:
Nadat Bounty 28 februari is overleden aan waarschijnlijk FIP, was het toch wel stil in huis met maar een poezeltjeSinds zaterdag woont Romey (Maine Coon) bij ons
Ze is ontzettend lief, al denkt Poes daar nog heel anders over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig gedicht heb je in je fotoboek staan, tranen in mn ogen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Chanty het volgende:
Nadat Bounty 28 februari is overleden aan waarschijnlijk FIP, was het toch wel stil in huis met maar een poezeltjeSinds zaterdag woont Romey (Maine Coon) bij ons
Ze is ontzettend lief, al denkt Poes daar nog heel anders over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze poes Pien die heel graag dat snoepje wil![]()
[ afbeelding ]
hahaha die houding komt me bekend voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef Ellatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Bella ligt lekker te chillen![]()
[ afbeelding ]
hehe donna loopt snel door
Haha pimp !quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstah !
[ afbeelding ]
Hufter bewaakt altijd de fiets !
en nu druk opzoek naar een vriendje voor hufter![]()
de naam heb ik al de kat alleen nog niet
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef MissBliss het volgende:
Feest bij nokleuk gefeliciteerd nog
Ik ben erg benieuwd naar de naam voor het aanstaande vriendje van Hufter
Waarom niet pimperquote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]ok dan vertel ik het wel even, het wordt KUD!
Wat een bengeltje...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Bo is al een stuk gegroeid en erg ondeugend. Ze springt het liefst overal op of achter.
[ afbeelding ]
*Mja.
[ afbeelding ]
*Lekkere hoogte.
[ afbeelding ]
*Hey ik zie wat.
[ afbeelding ]
*Hoi vrouwtje.
[ afbeelding ]
*Waarom is dat raam dicht.
Weet niet, maar wat is kud voor een naam? doe dan kut ofso.. of cudquote:
het is kut maar dan met een Dquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet, maar wat is kud voor een naam? doe dan kut ofso.. of cud
Dut? KDT? KUD? kutD ?dkut?quote:
ja dat wordt het waarschijnlijk ook !quote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dut? KDT? KUD? kutD ?dkut?
Ik zou gewoon kudt doen.
Ik zal morgen wat posten in hun topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 @ 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Rooie poessies![]()
Poessies in het algemeen![]()
MB, wat ongelooflijk schattig! Hoe gaat het verder met Tha Zigg nu?
En wat is Spider gegroeid zeg!
Die is houding is echt briljantquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben heus al heel groot!"
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat posten in hun topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 maart werd ingeslapen, dat ik besloot een nieuw monster uit het asiel te halen.
Even voorstellen: dit is Bolle en Bolle is ontzettend lui en kroelerig![]()
Hoes van het kussen maar preventief in de was gedaan, een ander kussen wat blijkbaar erg naar de vorige poes rook werd namelijk direct onder gepist
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik doe het ervoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef ilsepielse het volgende:
Dat is ook de minimale afstand tussen Doortje en Stroevel. Als die 's tegen elkaar aan liggen, dan is het per ongeluk en dan is het kontje aan kontje ofzo. Ik zou ze ook liever wat knuffeliger zien, maar zolang ze elkaar verder goed tolereren is het wel best he
Vorige was ook een asielpoews, ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk om ze daar vandaan te halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
@Fha: wat is bolle een lieffie! En wat goed dat je een asielkat een kans geeft, zeker nu de kittens binnenkort weer met bosjes tegelijk worden aangeboden. Hoe oud is hij en weet je iets van zijn achtergrond?
Die baby katjes zijn anders wel heul schattigquote:
Da's waar...kittens zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die baby katjes zijn anders wel heul schattig![]()
Mijn kat komt ook uit het asiel btw.
Lijkt ze hier een beetje op?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar...kittens zijn![]()
Wij hebben er ook een asielpoek bij zitten, en da's de grootste lieve rooie etterbak die er bestaat
Hufter kom van de straat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat komt bij de tante van een collega van mijn moeder vandaan
Toen ie nog een kitten was, de allereerste foto die ik zag was toen ik bij mijn opa en oma logeerde
mijn opa had hem uitgeprint, ik heb het origineel uitgeprinte fotootje nog steeds
hier hangen (sinds juli 2003)
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt ze hier een beetje op?![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:40 schreef nokwanda het volgende:Baloe lijkt daar net zo'n animatie nepkat. Humorhoofd
Hij kijkt ook heul liefquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijken![]()
Maar hij heeft idd een heel sprekend koppie....mooierd
Met katteglimlachquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijken![]()
Maar hij heeft idd een heel sprekend koppie....mooierd
gewoon laten nasychroniseren. Doen ze wel vaker bij reclame. Dat iemand wel het uiterlijk maar niet de stem heeft. Wees dan wel voorbereid op drommen breezahpoesjes aan de deur die om zijn poottekening komen bedelen en die niet weten dat ie gay is. Het Jamai-effect.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk ook dat ie best geschikt zou zijn als reclamekat![]()
Alleen moet ie dan nog wel ff een cursus " stoer miauwen" volgen...homo
voor z'n ogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb Snowy zojuist achter gelaten bij de dierenarts. hopelijk mogen we hem vanavond weer ophalen.
Zo te zien heeft hij het wel naar zijn zin bij je!quote:Op woensdag 15 april 2009 16:36 schreef Fha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het er maar moeilijk uit zien![]()
en inderdaad, wat is er met Snowy?
ja, ze heeft een lekkere zwieber buik en ik ook wel redelijk fors. (altijd al geweest)quote:Op donderdag 16 april 2009 09:52 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind Fidel een erg mooie poes Rensjebreelekker dik of niet?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier al mijn monsters op 1 m2![]()
[ afbeelding ]
VLNR: Droopy, Melvin, Baloe en Baileys![]()
Wat enorm leuk zo bij elkaarquote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:24 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
![]()
![]()
* Rensjebree wil er ook een katje bij
Was ook wel heul uniek hoor...heb heeeeeeeel snel m'n man gesommeerd beneden te komen met camera om dit moment te vereeuwigen.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:52 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Wat enorm leuk zo bij elkaar![]()
En ook ieder hun eigen manier van liggen, zo lief!
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
Is het zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Klonk het volgende:
Wat een snoepje Fha
Poekie en een kikker
[ afbeelding ]
Prachtige collagequote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[afbeelding]
VLNR: Droopy, Melvin, Baloe en Baileys
Ik heb ook zitten dubben of ik mijn toendertijd 10 jaar oude poes een nieuw huisgenootje moest bezorgen en zo ja, van welke leeftijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel nog steeds over nieuwe huisgenootjes...
Misschien vindt mijnheer van 15 -maar speels als het maar kan- het wel best zo allleen.
alle aandacht, en eindelijk zijn zijn plekjes van hem, en komt er geen kleine dondersteen zijn plekje weer inpikken.....
dillemma! * zucht*
Zijn beide van hetzelfde ras ( LaPerm ), ze zijn broer en zus, alleen is Winnie gladharig en Nelson heeft krullenquote:
no offense, maar ik vind zo'n krullen juist niet mooi. Vind het er een beetje onverzorgd uitzienquote:
Zoiets bedoel je? Dat vind ik mooier dan ja. Wat een gigantische beesten trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het wel wat hebben
Ik vind een main coone wel mooier, ik heb zelf een europese korthaar
idd grote beestenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je? Dat vind ik mooier dan ja. Wat een gigantische beesten trouwens![]()
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
idd grote beesten
eigenlijk zou ik dan wel een kruising willen met een kleinere langharige europese ofso![]()
Mijn kat:
Aanschouw Karel:
[ afbeelding ]
lol, hufter op je screeeeen !quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
idd grote beesten
eigenlijk zou ik dan wel een kruising willen met een kleinere langharige europese ofso![]()
Mijn kat:
Aanschouw Karel:
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
lol, hufter op je screeeeen !
[ afbeelding ]
Wat een mooie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WhaaaaaaaaaatDe grootte maakt de Coon juist de Coon. oa
Ace:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kater kan tussen de 5 en 9 kg wegen, poes 4 tot 6 dus t zou best kunnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een mooie!
Hoe groot wordt een Maine Coon poes gemiddeld? Ik verdenk mijn Mini ervan een Maine Coon als vader te hebben. Mevrouw wordt groter en groter en ze is inmiddels 2,5. En zo rond de 6-7 kg.
[ afbeelding ]
Mama is niet zo groot, die weegt ongeveer 4 kg.
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar er zijn dan meestal wel meer verschillen. Een Europese Korthaar van 6kg verwar je ook niet met een Coon, hmm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
dan klopt mini nu qua gewicht als coon poes. Maarja de ene kat is groter dan de andere is bij mensen ook zo.
Onze Fire is juist altijd klein gebleven terwijl Snowy extreem snel groeide en nu al groter is dan Fire. Waarscijnlijk gaan we zijn vollegide grootte nooiit meemaken helaas. De uitslag was niet zo goed dus vanavond mag hij bij ons in bed slapen.
Oh, wat ontzettend klotequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
dan klopt mini nu qua gewicht als coon poes. Maarja de ene kat is groter dan de andere is bij mensen ook zo.
Onze Fire is juist altijd klein gebleven terwijl Snowy extreem snel groeide en nu al groter is dan Fire. Waarscijnlijk gaan we zijn volledige grootte nooit meemaken helaas. De uitslag was niet zo goed dus vanavond mag hij bij ons in bed slapen.
Mini heeft geen grote oren.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er zijn dan meestal wel meer verschillen. Een Europese Korthaar van 6kg verwar je ook niet met een Coon, hmm.
Ik heb hier af en toe wat gelezen, maar t is nog steeds niet goed met hem dus? Wat is de uitslag?
Hier nog een oudere van Ace, zie je zijn kleuren en grootte ook beter
[ afbeelding ]
Vette gave kop heeft dat beestquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er zijn dan meestal wel meer verschillen. Een Europese Korthaar van 6kg verwar je ook niet met een Coon, hmm.
Ik heb hier af en toe wat gelezen, maar t is nog steeds niet goed met hem dus? Wat is de uitslag?
Hier nog een oudere van Ace, zie je zijn kleuren en grootte ook beter
[ afbeelding ]
Ja, Maine Coon volgt je meestal overal en wil altijd weten what's going on. Niet echt een schootkat verder, ligt meestal naast jequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mini heeft geen grote oren.
Haar moeder (dat is de zwart-witte poes) schijnt een kruising te zijn tussen een Coon en een Pers, wat je ook wel een beetje aan haar ziet. Wel de pluimpjes in de oren, het halflange haar wat bijna niet klit, maar niet de enorme oren en ze is ook niet zo groot. Aangezien het gen voor lang haar bij katten recessief is, zou Mini's vader iig lange haren moeten hebben. En omdat Mini zo groot is, denk ik dat die vader óf een volbloed Coon moet zijn geweest, óf een soortgelijke kruising als haar moeder. Mini is namelijk niet dik (al heeft ze na haar sterilisatie wel een beetje een hangbuikje gekregen). Ook qua karakter lijkt ze erg op een Coon, ze is net een hondje.
Ja! Daar ben ik echt verliefd opquote:
Klopt, ze kruipt altijd tegen me aan, maar ze ligt niet vaak op schoot. Wel kruipt ze vaak op me als ik 's ochtends wakker wordquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Maine Coon volgt je meestal overal en wil altijd weten what's going on. Niet echt een schootkat verder, ligt meestal naast je
Zou zo maar wat Coons in kunnen zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt, ze kruipt altijd tegen me aan, maar ze ligt niet vaak op schoot. Wel kruipt ze vaak op me als ik 's ochtends wakker word
En ze apporteert
Ze kruipt niet tegen je aan als ze 's ochtends wakker word, maar jij word wakker als ze 's ochtends tegen je aankruipt !quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt, ze kruipt altijd tegen me aan, maar ze ligt niet vaak op schoot. Wel kruipt ze vaak op me als ik 's ochtends wakker word
En ze apporteert
de mijne weegt 7kgquote:
Mijn kat heeft ook een hangbuikjequote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mijne weegt 7kgen is niet te dik, heeft een heel klein hangbuikje, maar dat hebben bijna alle katers. de dierenarts is altijd verbaasd als mijn tijger uit zn mandje tevoorschijn komt
dat heeft de kat van mijn ouders ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:14 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
de mijne weegt 7kgen is niet te dik, heeft een heel klein hangbuikje, maar dat hebben bijna alle katers. de dierenarts is altijd verbaasd als mijn tijger uit zn mandje tevoorschijn komt
Nee, dat gebeurt bijna nooit. Als de wekker hier gaat, neemt Mini een sprint en dan belandt ze met een noodsprong op mijn bed en dan rent ze naar me toequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kruipt niet tegen je aan als ze 's ochtends wakker word, maar jij word wakker als ze 's ochtends tegen je aankruipt !
Of 7 kilo te zwaar is of niet, dat ligt ook helemaal aan het ras, en de bouw van de kat.quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap niet hoe iemand dat zijn dieren aan kan doen
Kat van mijn zus kreeg na castratie ook nog exact t zelfde voer, vetklep nu. Het is niet alleen niet tof om dat extra vet mee te zeulen, maar ze kunnen er later ook nog eens problemen door krijgen. Nou, leuk
Ik snap je idee... heb tot nu toe HTK katten gehad een daar is 6 kilo sws al veel...zal dit weekend foto's posten van het monsterquote:Op zaterdag 18 april 2009 02:26 schreef Harajuku. het volgende:
6 maanden + 6 kilo klinkt behoorlijk overweight in mijn orenMAar ik wacht de foto's af.
Ben heel benieuwd, zeker als het een Brit is!quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Of 7 kilo te zwaar is of niet, dat ligt ook helemaal aan het ras, en de bouw van de kat.
Sommige katten zijn al echt dik bij 6 kilo....maar de kitten (of eigenlijk puber) die ik hier heb is bij 6 maanden al 6 kilo...Brits Korthaar, dus dat wordt misschien wel een joekel van een beest. 7 Kilo voor haar, is niet echt extreem veel...je moet het natuurlijk in proportie zien met haar lijf.
Als ik tijd heb, post ik een foto van haar...en dan moeten jullie maar beoordelen of ze een dikke puber is, of juist mager...want ik voel gewoon ribben als ik haar aai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |