Die van mij gedragen zich ook nog steeds als een stelletje ongeleide projectielen gelukkig. Ik heb ze nu bijna 4 jaar, knettergek nog steedsquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:48 schreef Skaai het volgende:
Ik heb Jip nu alweer sinds ehm augustus (eind mei is ie een jaar) en gelukkig is ie nog niet echt veranderd qua streken. Hij is nog steeds zo dom, onhandig, lief, grappig speels en knuffelig als toen ie nog een klein krummeltje was. Ik hoop dat het erin blijft. Het zichtbare knuffelgehalte is er idd wel af, maar het blijft mijn etter
![]()
aaaaahhhh....quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Meet Sam ( de rood/witte) en Moos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens tvp
De onze is nu 9 maanden (wordt overigens volgende week gecastreerd..), we kregen hem met zes maanden: echt een ontzettende knuffelkat en zo af en toe eentje die als een gek door het huis raastquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Die van mij gedragen zich ook nog steeds als een stelletje ongeleide projectielen gelukkig. Ik heb ze nu bijna 4 jaar, knettergek nog steeds
Zij lijkt op AC!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
Hier een foto van onze jongste aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kwaliteitsfoto!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef RiesAmaris het volgende:
Sammie wil ook naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
awhh in innige omhelzingquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef Ikiskoel het volgende:
Meet Sam ( de rood/witte) en Moos:
[ afbeelding ]
Prachtig, evenals je signature!!!quote:
Nee, het was oprecht haha. Inmiddels vinden ze elkaar niet meer zo lief helaas.quote:Op zondag 5 april 2009 11:12 schreef Twinkly het volgende:
[..]
awhh in innige omhelzing
of was Moos aan het bijten en trappelen met de achterpoten
Aah... ik ben verliefd... op Romeyquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Chanty het volgende:
Nadat Bounty 28 februari is overleden aan waarschijnlijk FIP, was het toch wel stil in huis met maar een poezeltjeSinds zaterdag woont Romey (Maine Coon) bij ons
Ze is ontzettend lief, al denkt Poes daar nog heel anders over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een prachtig gedicht heb je in je fotoboek staan, tranen in mn ogen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Chanty het volgende:
Nadat Bounty 28 februari is overleden aan waarschijnlijk FIP, was het toch wel stil in huis met maar een poezeltjeSinds zaterdag woont Romey (Maine Coon) bij ons
Ze is ontzettend lief, al denkt Poes daar nog heel anders over
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En onze poes Pien die heel graag dat snoepje wil![]()
[ afbeelding ]
hahaha die houding komt me bekend voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef Ellatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Bella ligt lekker te chillen![]()
[ afbeelding ]
hehe donna loopt snel door
Haha pimp !quote:Op woensdag 8 april 2009 11:45 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Gangstah !
[ afbeelding ]
Hufter bewaakt altijd de fiets !
en nu druk opzoek naar een vriendje voor hufter![]()
de naam heb ik al de kat alleen nog niet
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef MissBliss het volgende:
Feest bij nokleuk gefeliciteerd nog
Ik ben erg benieuwd naar de naam voor het aanstaande vriendje van Hufter
Waarom niet pimperquote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]ok dan vertel ik het wel even, het wordt KUD!
Wat een bengeltje...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Bo is al een stuk gegroeid en erg ondeugend. Ze springt het liefst overal op of achter.
[ afbeelding ]
*Mja.
[ afbeelding ]
*Lekkere hoogte.
[ afbeelding ]
*Hey ik zie wat.
[ afbeelding ]
*Hoi vrouwtje.
[ afbeelding ]
*Waarom is dat raam dicht.
Weet niet, maar wat is kud voor een naam? doe dan kut ofso.. of cudquote:
het is kut maar dan met een Dquote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet niet, maar wat is kud voor een naam? doe dan kut ofso.. of cud
Dut? KDT? KUD? kutD ?dkut?quote:
ja dat wordt het waarschijnlijk ook !quote:Op donderdag 9 april 2009 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dut? KDT? KUD? kutD ?dkut?
Ik zou gewoon kudt doen.
Ik zal morgen wat posten in hun topicquote:Op zaterdag 11 april 2009 @ 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Rooie poessies![]()
Poessies in het algemeen![]()
MB, wat ongelooflijk schattig! Hoe gaat het verder met Tha Zigg nu?
En wat is Spider gegroeid zeg!
Die is houding is echt briljantquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik ben heus al heel groot!"
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal morgen wat posten in hun topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |