De sfinx heeft geen neus, heb ik zefl gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:39 schreef ilsepielse het volgende:
Stroevel...
[ afbeelding ]
of toch de Sfinx?
[ afbeelding ]
Haarballen heb ik nog nooit aangetroffen in huis, denk dat hij ze mee verstopt in zijn kattenbak en dat ik er nooit echt op let verder als dat ding leeg gaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
Mijn kat is (waarschijnlijk) 5 of 6 en ik heb nog nooit een haarbal gezien eigenlijk..
whahaquote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef Byte_Me het volgende:
arie kwam thuis met een hele vieze kop, dus ik heb hem maar eventjes afgespoeld onder de kraan. daarna grappige taferelen zoals op deze foto:
[ afbeelding ]
Die lijkt enorm veel op die 2 van mij!quote:
Haha, die van ons niet.. die probeerde ik het af te leren om in de wasbak te springen door de kraan open te draaien, bleef hij gewoon zitten.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
whaha![]()
Dat ie dat toeliet, mijn kater zou freaken als ie echt zo nat zou worden gemaakt![]()
Ookal zou ie dan misschien wel zo'n snoet trekken ja, wie weet...
Wat was het voor spul op zijn koppie dan?
geen idee, maar hij zag eruit als een schoorsteenveger.quote:Op donderdag 2 april 2009 20:04 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
whaha![]()
Dat ie dat toeliet, mijn kater zou freaken als ie echt zo nat zou worden gemaakt![]()
Ookal zou ie dan misschien wel zo'n snoet trekken ja, wie weet...
Wat was het voor spul op zijn koppie dan?
Onder een auto gezeten denk, heeft m'n kat ook wel isquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:57 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
geen idee, maar hij zag eruit als een schoorsteenveger.
en hij vindt het ook niet leuk, maar als ik hem stevig bij zijn nekvel vastpak dan laat ie veel toe.
douche doe ik ook liever niet, dan raakt ie in paniek en zit ik onder de krassenquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder een auto gezeten denk, heeft m'n kat ook wel is, ik denk dan altijd: verhaard wel weer
want no-way dat je mij kat onder de douche krijgt
En ik vertrouw hem niet rondom een breekbare vaas met water er in, dus dan is de cirkel rondquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:48 schreef tonja het volgende:
Hij kijkt alsof ie die bos tulpen voor geen meter vertrouwd.
Wat een prachtige blik!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:50 schreef RiesAmaris het volgende:
Sammie wil ook naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
Jonge katjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef vahmpcat het volgende:
Mag ik u voorstellen aan onze nieuwe aanwinst, Napoleon, 13 weekjes jong.![]()
[ afbeelding ]
Wat een lieffiequote:Op zaterdag 4 april 2009 20:14 schreef vahmpcat het volgende:
Mag ik u voorstellen aan onze nieuwe aanwinst, Napoleon, 13 weekjes jong.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |