Je kunt er beter wakker van worden dan dat je 's morgens er met je blote voeten in gaat staanquote:Op zondag 29 maart 2009 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat wil juist rond een uurtje of 6 weer uit m'n kamer, en ik slaap meestal met deur dicht dus ik half-wakker uit mijn bed deurklink open en ik val zo weer m'n bed inis wel 2 meter lopen
en vanacht moes ie kotsen
ik werd wakker en hoorde: bwuuulllurreuugg
ik ging kijken en zag een vette kots smurrie
dus ik theedoek pakken en het wegvegen ik dacht de rest komt later wel![]()
Yep, dan voel je kouwe natte kledder onder je voet, kijk je naar beneden zie je de kots tussen je tenen naar boven geperst worden. Niet fijnquote:Op zondag 29 maart 2009 21:03 schreef supkaa het volgende:
[..]
Je kunt er beter wakker van worden dan dat je 's morgens er met je blote voeten in gaat staan
quote:
wel schattige ratjesquote:Op zondag 29 maart 2009 22:31 schreef Skv het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige plaatje werkte niet zo best.
Je hebt ze de ultieme snack voorgezet.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:28 schreef Skv het volgende:
Ze willen de ratten kapot maken. Heb ze maar weer in de kooi gedaan (de ratten).
Oh, zo'n zak wil ik ook nog kopen! Lijkt me ideaal voor Ziggy! (Die slaapt ook graag onder de dekens) Maar dat dacht ik ook van het radiatorhangmatje wat nog steeds ongebruikt isquote:Op zondag 29 maart 2009 @ 10:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die kattenmand heb ik weggedaan..
Op mijn logeerkamer staat een bed met handdoek eroverheen (zonnebank) en daar kruipt ze altijd onder die handdoek. Verstoppertje spelen.
Dus ik dacht een zak te kopen waar ze in kan kruipen (zo'n hele zachte).. NOOIT naar gekeken...
Ik ga em toch maar weer in de kamer leggen, misschien dat ze em nou wel leuk vindt..
Herkenbaar.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan ze ook niet gelijk opruimen als ze nog warm zijn en volop ruiken. Dan ga ik er zelf naast zitten kokken.
quote:Op maandag 30 maart 2009 10:43 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor de verandering maar eens mijn camera weer gericht op onze kat
[ afbeelding ]
Gevalletje: I am ignoring you...
[ afbeelding ]
Tja dat krijg je ervan als je moeilijk op de grond gaat liggen met je camera
Dankjequote:Op maandag 30 maart 2009 10:55 schreef supkaa het volgende:
[..]
Prachtige foto's!
Zijn echt zo'n foto's die je op een doek zou moeten afdrukken ofzo
Katten zijn ook ijdeltuitenquote:Op maandag 30 maart 2009 11:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik nog niet helemaal tevreden over de foto's. Ik mocht haar kraag niet kammen
Zo af en toe mag ik welquote:Op maandag 30 maart 2009 11:04 schreef supkaa het volgende:
[..]
Katten zijn ook ijdeltuiten![]()
Niemand kamt de kraag, alleen de kat kamt de kraag!
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel inquote:Op zondag 29 maart 2009 23:42 schreef nokwanda het volgende:
Hier zijn de radiatormandjes afgeschaft. Heb er vandeweek een weggemikt die door Purrr als kattenbak werd gebruikt. Pisding. De andere gaat vanzelf ook aangezien we in het nieuwe huis geen centrale verwarming hebben.
Kotsjes zijn ook enig. We vinden ze weer overal. Katten in de rui en ze eten ook weer meer gras buiten. Vandeweek trof ik er een op mijn kussen en ik heb er ook al een keer in gestaan. Ik kan ze ook niet gelijk opruimen als ze nog warm zijn en volop ruiken. Dan ga ik er zelf naast zitten kokken.
Mijn kat is (waarschijnlijk) 5 of 6 en ik heb nog nooit een haarbal gezien eigenlijk..quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel in
Vanaf welke leeftijd komen de haarballen eigenlijkHeb er hier nog geen last van.
Hier heeft de ene er wel last van en de ander weer niet. Ik heb 7 katten en die hebben dat niet allemaal. Juist degenen die meer verharen hebben het erger, maar dat zijn ook net de 3 die borstelen niet leuk vinden.quote:Op maandag 30 maart 2009 17:37 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn kat is DOL op het radiatormandje. Als ze niet op schoot ligt dan slaapt ze daar wel in
Vanaf welke leeftijd komen de haarballen eigenlijkHeb er hier nog geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |