Hij lijkt op de onze! (zie post hierbovenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
Hier nog 1tje van karel:
[ afbeelding ]
En hij is echt zo groot
Er staat helemaal geen post boven jequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hij lijkt op de onze! (zie post hierboven).
Onze kat heet overigens Joey, we hebben een soort Friends-traditie ingezet hier. De kat van mijn ouders had ik samen met mijn zusje nl. Phoebe genoemd, nu zijn we dus verder gegaan met Joey
.
Flauw.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen post boven je...
Zó leuk om dit te lezen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef maok het volgende:
Ik krijg binnenkort ook 2 katten maar daar heb ik nu nog niet zo veel foto's van. Ik zal eerst eens even foto's plaatsen van een katje dat LoudGirl en ik afgelopen zomer in Kroatië hebben gevonden.
*knip*
Het ging dus al weer een stuk beter, we zijn zo blij dat hij een goed huis heeft gekregen, dat is namelijk niet vanzelfsprekend in een land als Kroatië.
Zelf vond ik dat met die maden wat minderquote:
Heh, mee eens hoor, maar de uitkomst vind ik dan weer extra leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat met die maden wat minder
Serieus ?quote:
Die heeft teveel gezopen van die flessen achter hemquote:
Die witte pootjes van die linker zo net over dat randje van die kastquote:
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?quote:
Nee, zou inderdaad wel gaaf zijn ja! Het is echt alleen haar neus. 4 witte pootjes en een hele witte buik, voor de rest gevlekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?dat zou wel stoer zijn namelijk.
Ja, hallo ze zaten achter een linkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Serieus ?![]()
Op de vorige bladzijde, ergens halverwege - met linkjes naar mn hyves omdat ik toen nog niet wist hoe ik foto's moest posten.
quote:
Is dat dat ding van de ikea?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef MissBliss het volgende:
maok, wat een lief verhaal!
En wat een leuke poezen hier allemaal
Een tvp met Spider:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze geen kattenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |