Oeh, die kijkt heftigquote:
We hadden m eigen El Diablo ofzo moeten noemen ipv Mimiquote:
Die is zo geniaal!! net zo'n tekenfilmkatquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:57 schreef vahmpcat het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik jou niet zie, dan zie jij mij niet, en je camera ziet me al helemaal niet! ... Toch?
Je gaat naar http://www.tinypic.comquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oh leuk topic! Hier een paar foto's van mijn kat (even een doorlinkje naar mijn hyves, heb nl. geen idee hoe ik hier foto's op moet krijgen):
In het reismandje, vlak voor hij ons huis ging verkennen:
http://94.100.113.171/527(...)27856568_5_oYHC.jpeg
Slapend op een stoel:
http://94.100.113.176/527(...)27856700_5_qIkV.jpeg
En heel nieuwsgierig, naar de wasmachine aan het kijken (let niet op de rommel op de achtergrond):
http://94.100.114.123/527(...)27856842_5_PiVp.jpeg
Oh bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je gaat naar http://www.tinypic.com
en upload een foto, dan krijg je allemaal url dan moet je de URL nemen met de IMG tags ...
Wat een rommel op die laatste foto zeg
wel leuk hoe hij op die laatste foto staat
Nogmaals bedanktquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:43 schreef Ole het volgende:
wel handig om het even te verkleinen tot forum/ messageboard formaat ! (is een keuze voordat je upload)
quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Volgende week hebben we hier de Grote Poezenverhaardag. Dan worden de 3 kittens van Purrr die hier zijn gebleven alweer 2 jaar. Mams wordt een maand later 3, dus dat vieren we gelijk mee
Dan maak ik een hele shoot van alle feestende kattekoppen.
Poezenverhaardagquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Volgende week hebben we hier de Grote Poezenverhaardag. Dan worden de 3 kittens van Purrr die hier zijn gebleven alweer 2 jaar. Mams wordt een maand later 3, dus dat vieren we gelijk mee
Ik ga echt stuk hier.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Die van mij heeft al een paar weken poezenverhaardag volgens mijquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk hier.
Poezenverhaardag
Die van ons ook ja - we borstelen hem nu elke dag, dat helpt wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die van mij heeft al een paar weken poezenverhaardag volgens mijNiet normaal wat er weer aan haar van dat ding afkomt.
Ach, wat een lief verhaal.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef maok het volgende:
Ik krijg binnenkort ook 2 katten maar daar heb ik nu nog niet zo veel foto's van. Ik zal eerst eens even foto's plaatsen van een katje dat LoudGirl en ik afgelopen zomer in Kroatië hebben gevonden. We kwamen terug op de camping en toen lag daar een klein katje op het hete astfalt van de parkeerplaats terwijl het 30+ graden was. Hij werd bijna overreden door een touringcar dus LoudGirl pakte hem snel op en legte het onder een struik. Helaas zagen we dat er allemaal maden in zijn bekje zaten. We wilden dus een dierenarts gaan zoeken om hem netjes in te laten slapen. Dus wij aan de Nederlandse-kroatische reisleider vragen of hij er eentje wist. Maar toen de reisleider het katje zag vond hij het niet nodig om het in te laten slapen, hij wilde het eerst proberen op te lappen. Hij is dus gelijk de kampwinkel in gerend om kattenvoer ed te kopen
. In het kamp is hij het toen helemaal gaan wassen (hij had overal kaugom in zijn vachtje en was verder ook erg vies) en heeft de maden weg gehaald uit zijn bekje. Het beestje kon eerst niet eens meer op zijn pootjes staan maar op deze foto gaat het al weer een stukje beter:
[ afbeelding ]
(de fles met handschoen op de achtergrond is gebruikt om hem water te geven)
Aan het einde van de dag is de reisleider ook nog even naar de dichtsbijzijnde dierenarts die 100!km verderop zat gereden om hem daar te laten controleren. Toen hij terug kwam had hij een hele berg medicijnen en ook (erg duur) voer mee. Hij had ondertussen besloten om het diertje in huis te nemen (hij woont in Kroatië gelukkig, anders hadden we hem ook nog mee moeten nemen naar Nederland ofzo). Hij had ook al twee honden maar het katje kon er ook nog wel bij. Aan het einde van de week gingen wij weer naar huis maar toen we terug in Nederland waren kregen we nog foto's, deze zijn van 8 dagen nadat we hem gevonden hadden:
Hé, een touwtje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met zijn nieuwe huisgenootjes (die grote hond is een kruising van een sintbernard en nog een andere, echt een grote hond dus):
[ afbeelding ]
Maar ik ben niet bang voor je hoor:
[ afbeelding ]
quote:
Vooral van die reisleider, wij wilden het laten inslapenquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:46 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat is pas dierenliefde!!!![]()
![]()
![]()
Prachtig!!
Dierenbeulquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:49 schreef maok het volgende:
[..]
Vooral van die reisleider, wij wilden het laten inslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |