Hij lijkt op de onze! (zie post hierbovenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dierenbeul![]()
Hier nog 1tje van karel:
[ afbeelding ]
En hij is echt zo groot
Er staat helemaal geen post boven jequote:Op donderdag 26 maart 2009 19:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hij lijkt op de onze! (zie post hierboven).
Onze kat heet overigens Joey, we hebben een soort Friends-traditie ingezet hier. De kat van mijn ouders had ik samen met mijn zusje nl. Phoebe genoemd, nu zijn we dus verder gegaan met Joey
.
Flauw.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat helemaal geen post boven je...
Zó leuk om dit te lezen!quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:43 schreef maok het volgende:
Ik krijg binnenkort ook 2 katten maar daar heb ik nu nog niet zo veel foto's van. Ik zal eerst eens even foto's plaatsen van een katje dat LoudGirl en ik afgelopen zomer in Kroatië hebben gevonden.
*knip*
Het ging dus al weer een stuk beter, we zijn zo blij dat hij een goed huis heeft gekregen, dat is namelijk niet vanzelfsprekend in een land als Kroatië.
Zelf vond ik dat met die maden wat minderquote:
Heh, mee eens hoor, maar de uitkomst vind ik dan weer extra leukquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zelf vond ik dat met die maden wat minder
Serieus ?quote:
Die heeft teveel gezopen van die flessen achter hemquote:
Die witte pootjes van die linker zo net over dat randje van die kastquote:
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?quote:
Nee, zou inderdaad wel gaaf zijn ja! Het is echt alleen haar neus. 4 witte pootjes en een hele witte buik, voor de rest gevlekt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heeft ze over haar hele vacht zo'n lijn lopen?dat zou wel stoer zijn namelijk.
Ja, hallo ze zaten achter een linkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Serieus ?![]()
Op de vorige bladzijde, ergens halverwege - met linkjes naar mn hyves omdat ik toen nog niet wist hoe ik foto's moest posten.
quote:
Is dat dat ding van de ikea?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef MissBliss het volgende:
maok, wat een lief verhaal!
En wat een leuke poezen hier allemaal
Een tvp met Spider:
[ afbeelding ]
Daar hebben ze geen kattenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
Hier een foto van onze jongste aanwinst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brits korthaar, stamboom. En we mogen met haar fokken!quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Wat mooi die kleuren!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:53 schreef MissBliss het volgende:
maok, wat een lief verhaal!
En wat een leuke poezen hier allemaal
Een tvp met Spider:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een paar keer een speeltje gekocht voor de kat maar daar doet die ook niks mee. Een stuiterbal vind ie dan weer wel geweldig om achteraan te rennenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mooi die kleuren!
Ik heb ook eens zo'n duur ding gekocht voor Tiga, ze heeft er nog niet eensnaar gekéken..
Een laserpointer is ook wel altijd een goede investeringquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een speeltje gekocht voor de kat maar daar doet die ook niks mee. Een stuiterbal vind ie dan weer wel geweldig om achteraan te rennen
Die heb ik nog ergens eentje liggen. Ga ik een keer proberenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:13 schreef supkaa het volgende:
-
[..]
Een laserpointer is ook wel altijd een goede investering
Wat een lieverdquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:33 schreef capricia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is af en toe een heel stout beestje hoor. Ze hangt in de gordijnen, en miauwt alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt. De plantenbakken schept ze leeg enzo.quote:
Hehe, tja dat hoort erbij hequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze is af en toe een heel stout beestje hoor. Ze hangt in de gordijnen, en miauwt alles bij elkaar als ze haar zin niet krijgt. De plantenbakken schept ze leeg enzo.
Inmiddels hebben we een stuk van de tuin afgezet zodat ze volop naar buiten kan om haar energie kwijt te kunnen. En ze is nu dus ook de hele tijd buiten...ook als het regent wil ze eigenlijk niet naar binnen.
Maar natuurlijk zij we dol op haar!
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 08:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wat mooi die kleuren!
Ik heb ook eens zo'n duur ding gekocht voor Tiga, ze heeft er nog niet eensnaar gekéken..
Krijg ik aan het eind van dat filmpje links te zien naar een of ander ziggy stardust liedquote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik, Ziggy heeft er misschien 2 keer opgezeten en verder stond ie daar maar, maar Spider vindt hem gelukkig wel leuk
Maar ik heb het met meer dingen hoor, soms gaan ze ineens na 3 maanden ofzo op een kussentje liggen of in een tentje, terwijl ze er daarvoor nooit naar keken... En sommige dingen maken ze gewoon nooit gebruik van
Nog een leuk filmpje van gisteren: Spider die Ziggy wast![]()
![]()
Ziggy heet ook eigenlijk Ziggy Stardustquote:Op zaterdag 28 maart 2009 @ 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg ik aan het eind van dat filmpje links te zien naar een of ander ziggy stardust lied
Hahaha, ik word wakker gekeken.. Vanochtend ook weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:29 schreef tonja het volgende:
Soms lijkt Harry net een hondje, tenminste ik vind het hondengedrag. Ik was aan het uitslapen, en dus te laat met voeren. Werd ik wakker omdat Harry zijn pootje op mijn hand legde. Ik viel weer in slaap en werd wederom wakker van een pootje op mijn hand. Geen nageltjes, gewoon echt even aanraken om me voorzichtig te attenderen op het feit dat ie honger had ofzo.
Extra lief om dat ie normaal gewoon een grote scheur opentrekt en mij daarmee uit m'n remslaap trapt als er gegeten moet worden.
Die kattenmand heb ik weggedaan..quote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, dat ken ik, Ziggy heeft er misschien 2 keer opgezeten en verder stond ie daar maar, maar Spider vindt hem gelukkig wel leuk
Maar ik heb het met meer dingen hoor, soms gaan ze ineens na 3 maanden ofzo op een kussentje liggen of in een tentje, terwijl ze er daarvoor nooit naar keken... En sommige dingen maken ze gewoon nooit gebruik van
quote:Op zondag 29 maart 2009 10:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
In de categorie ontzettend leuke en herkenbare filmpjes:
Iedereen met een kat herkent dit fenomeen.
Wel even geluid hard zetten, het is nogal zacht opgenomen.
Mijn kat rent gewoon over me heen zodat ik wakker word. Of ze kruipt onder de dekens en gaat bij me slapen.quote:Op zondag 29 maart 2009 10:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hahaha, ik word wakker gekeken.. Vanochtend ook weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |