quote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier al mijn monsters op 1 m2![]()
[ afbeelding ]
VLNR: Droopy, Melvin, Baloe en Baileys![]()
Is het zekerquote:Op donderdag 16 april 2009 11:31 schreef Klonk het volgende:
Wat een snoepje Fha
Poekie en een kikker
[ afbeelding ]
Prachtige collagequote:Op donderdag 16 april 2009 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
[ afbeelding ]
VLNR: Droopy, Melvin, Baloe en Baileys![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 @ 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[afbeelding]
VLNR: Droopy, Melvin, Baloe en Baileys
Ik heb ook zitten dubben of ik mijn toendertijd 10 jaar oude poes een nieuw huisgenootje moest bezorgen en zo ja, van welke leeftijd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:57 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel nog steeds over nieuwe huisgenootjes...
Misschien vindt mijnheer van 15 -maar speels als het maar kan- het wel best zo allleen.
alle aandacht, en eindelijk zijn zijn plekjes van hem, en komt er geen kleine dondersteen zijn plekje weer inpikken.....
dillemma! * zucht*
Zijn beide van hetzelfde ras ( LaPerm ), ze zijn broer en zus, alleen is Winnie gladharig en Nelson heeft krullenquote:
no offense, maar ik vind zo'n krullen juist niet mooi. Vind het er een beetje onverzorgd uitzienquote:
Zoiets bedoel je? Dat vind ik mooier dan ja. Wat een gigantische beesten trouwensquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het wel wat hebben
Ik vind een main coone wel mooier, ik heb zelf een europese korthaar
idd grote beestenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je? Dat vind ik mooier dan ja. Wat een gigantische beesten trouwens![]()
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
idd grote beesten
eigenlijk zou ik dan wel een kruising willen met een kleinere langharige europese ofso![]()
Mijn kat:
Aanschouw Karel:
[ afbeelding ]
lol, hufter op je screeeeen !quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
idd grote beesten
eigenlijk zou ik dan wel een kruising willen met een kleinere langharige europese ofso![]()
Mijn kat:
Aanschouw Karel:
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
lol, hufter op je screeeeen !
[ afbeelding ]
Wat een mooie!quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
WhaaaaaaaaaatDe grootte maakt de Coon juist de Coon. oa
Ace:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kater kan tussen de 5 en 9 kg wegen, poes 4 tot 6 dus t zou best kunnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een mooie!
Hoe groot wordt een Maine Coon poes gemiddeld? Ik verdenk mijn Mini ervan een Maine Coon als vader te hebben. Mevrouw wordt groter en groter en ze is inmiddels 2,5. En zo rond de 6-7 kg.
[ afbeelding ]
Mama is niet zo groot, die weegt ongeveer 4 kg.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |