SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 maart werd ingeslapen, dat ik besloot een nieuw monster uit het asiel te halen.
Even voorstellen: dit is Bolle en Bolle is ontzettend lui en kroelerig![]()
Hoes van het kussen maar preventief in de was gedaan, een ander kussen wat blijkbaar erg naar de vorige poes rook werd namelijk direct onder gepist
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik doe het ervoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:04 schreef ilsepielse het volgende:
Dat is ook de minimale afstand tussen Doortje en Stroevel. Als die 's tegen elkaar aan liggen, dan is het per ongeluk en dan is het kontje aan kontje ofzo. Ik zou ze ook liever wat knuffeliger zien, maar zolang ze elkaar verder goed tolereren is het wel best he
Vorige was ook een asielpoews, ik vind het niet meer dan logisch eigenlijk om ze daar vandaan te halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef Cat22 het volgende:
@Fha: wat is bolle een lieffie! En wat goed dat je een asielkat een kans geeft, zeker nu de kittens binnenkort weer met bosjes tegelijk worden aangeboden. Hoe oud is hij en weet je iets van zijn achtergrond?
Die baby katjes zijn anders wel heul schattigquote:
Da's waar...kittens zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die baby katjes zijn anders wel heul schattig![]()
Mijn kat komt ook uit het asiel btw.
Lijkt ze hier een beetje op?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Da's waar...kittens zijn![]()
Wij hebben er ook een asielpoek bij zitten, en da's de grootste lieve rooie etterbak die er bestaat
Hufter kom van de straat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat komt bij de tante van een collega van mijn moeder vandaan
Toen ie nog een kitten was, de allereerste foto die ik zag was toen ik bij mijn opa en oma logeerde
mijn opa had hem uitgeprint, ik heb het origineel uitgeprinte fotootje nog steeds
hier hangen (sinds juli 2003)
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lijkt ze hier een beetje op?![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijkenquote:Op woensdag 15 april 2009 11:40 schreef nokwanda het volgende:Baloe lijkt daar net zo'n animatie nepkat. Humorhoofd
Hij kijkt ook heul liefquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijken![]()
Maar hij heeft idd een heel sprekend koppie....mooierd
Met katteglimlachquote:Op woensdag 15 april 2009 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind hem daar juist zoooo lief op kijken![]()
Maar hij heeft idd een heel sprekend koppie....mooierd
gewoon laten nasychroniseren. Doen ze wel vaker bij reclame. Dat iemand wel het uiterlijk maar niet de stem heeft. Wees dan wel voorbereid op drommen breezahpoesjes aan de deur die om zijn poottekening komen bedelen en die niet weten dat ie gay is. Het Jamai-effect.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik denk ook dat ie best geschikt zou zijn als reclamekat![]()
Alleen moet ie dan nog wel ff een cursus " stoer miauwen" volgen...homo
voor z'n ogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb Snowy zojuist achter gelaten bij de dierenarts. hopelijk mogen we hem vanavond weer ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |