Shop zequote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Absoluutquote:Op maandag 27 april 2009 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bergen, woeststromende rivieren, leuk brabbeltaaltje...
Niet te vergeten FRIETENquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Succes en wel verslag straks!!quote:
zoërvleisquote:Op maandag 27 april 2009 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Absoluut.
En vlaai, zoërvleis, kerboët, kroët en vele bieren.
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuurvleesquote:Op maandag 27 april 2009 13:10 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik dus in veel restaurants/bistro's staan daar? Maar wat is dat in hemelsnaam? Het klinkt niet echt lekker...
maar dan zonder die gore peperkoek erinquote:
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opquote:
Vrienden van mij die niet uit Limburg komen, vinden het tot nu toe allemaal enorm lekker en vragen altijd mijn receptquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het recept maakt het er niet aantrekkelijker opik denk dat ik oversla
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennenquote:Op maandag 27 april 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens nog wat boodschappen doen. Poelier, gameshop, groenteboer. Goede volgorde.
Kut, moet ik weer naar Nijmegen naar de Dixonsquote:Op maandag 27 april 2009 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte uitwerking. Het is weer eens nergens te bekennen
quote:
Geef eens een linkjequote:
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.quote:
Net gedaanquote:Op maandag 27 april 2009 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in mij posthistory kijken, luie nepambtenaar.
Van mij mag je, maar of dat nu verstandig is om daar alleen naar te luisteren....quote:
Dat hoeft niet perse. Maar eerst zijn spelling en zinsopbouw wat verbeteren. Dan rentenierenquote:Op maandag 27 april 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin eerst eens met werken en pensioen opbouwen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |