Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnenquote:
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee doorquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk gewoon helemaal niet dat er nog mannen onder de 60 zijn die slapen in een pyjama
Probeer eens naakt te slapen, je moest van jezelf toch alles eens proberenquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnen.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het altijd wel leuk, maar ik zie er nu gewoon tegen op om om half 12 al tusen de dronken pubers te moeten staan
Dat wil ik best proberen, zodra er een naakte vrouw naast me ligtquote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer eens naakt te slapen, je moest van jezelf toch alles eens proberen
No wonder it ended in break-ups.. Ze durfde gewoon niets te zeggen!quote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee door![]()
.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al iemand andersquote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wil ik best proberen, zodra er een naakte vrouw naast me ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Break-ups? Welke break-ups?quote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
No wonder it ended in break-ups.. Ze durfde gewoon niets te zeggen!
Ja, maar t-shirt nietquote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, want een post voor die van mij zei je nog dat boxershorts wel kunnen.
Nou, bij dezen dan dus hequote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al van jongs af aan eigenlijk... en als je dan nooit een vriendin hebt die je op dat gebied corrigeert, ga je er gewoon mee door![]()
.
Dat is zó fijn he, naakt slapenquote:Op maandag 27 april 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het jaquote:
Dat doe ik ook jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:39 schreef Ladylike het volgende:
Mijn vent heeft zn PJ op de bank aan en als ie het bed in kruipt gaat die uit
Naakt slapen FTW!
Die ene, waar ze blije maaltijden hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef Nijns het volgende:
[..]
Eens
[..]
Nee, ik zoek die drukte ook niet zo..
[..]
'aan een bekende fastfoodketen' welke? Alleen daaraan? Jullie hebben toch ook wel andere klanten?
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te wordenquote:
Mja, nog steeds geen vriendin in de relationele sfeer die me corrigeert hequote:Nou, bij dezen dan dus he
[..]
Iedereen liet jou lopen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Break-ups? Welke break-ups?.
Alle vrouwen die ik ooit leuk heb gevonden, hebben een prachtkans op een relatie met een leuke, lieve, slimme, grappige man aan zich voorbij laten gaan.
Ik hoop dat je oud wordtquote:Op maandag 27 april 2009 10:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik denk het jaDan word ik zo'n oud zeikwijf
[..]
Zolang ie er niet in spuugt.quote:
Mag je de naam niet noemen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ene, waar ze blije maaltijden hebben.
En uiteraard hebben we ook nog andere klanten.
Mannen die overmatig zweten (in bed)quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te worden.
[..]
Ah, mag ik hem ook? (misschien kan ik hem ook gebruikenquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
Kolere, een smartdoelstelling die zo slim is dat ik 'm voor elk project kan gebruiken
Ik moet vaker eens nadenken
Soms kunnen ze er niets aan doen hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mag je de naam niet noemen?
[..]
Mannen die overmatig zweten (in bed)
Seks zonder zweetquote:
Stop.. ik zit opt werk.. nou geen mental images gevenquote:
Ik denk het niet, mijn projecten zijn nogal vaag van aard, vandaar dat het even lastig was om ze te benomen. Ik doe er 4 tegelijk, dus moest al slapend al wat malen om wat te bedenkenquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, mag ik hem ook? (misschien kan ik hem ook gebruiken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |