Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.quote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms kunnen ze er niets aan doen hoor
Oh noes!!!!!!!!!quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Stop.. ik zit opt werk.. nou geen mental images geven
Op vakantie gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.
Goed plan. Wat hoger in de bergen van Oostenrijk en Zwitserland koelt het 's nachts meestal wel aardig afquote:
En een leuke vent laat je echt niet lopen omdat ie veel zweet of een pj draagt in bedquote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zie het maar eens droog te houden als het 's zomers nog lang warm (en broeierig) is buiten en in huis dus ook nog tot laat warmer is dan een graad of 22.
Of naar Egypte, minder dan 5% luchtvochtigheid ftwquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed plan. Wat hoger in de bergen van Oostenrijk en Zwitserland koelt het 's nachts meestal wel aardig af.
Dat is waarquote:Op maandag 27 april 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soms kunnen ze er niets aan doen hoor
*droomt even weg..*quote:
Wat voor projecten zijn het?quote:Op maandag 27 april 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mijn projecten zijn nogal vaag van aard, vandaar dat het even lastig was om ze te benomen. Ik doe er 4 tegelijk, dus moest al slapend al wat malen om wat te bedenken
Moet ik ook een smartdoelstelling voor fok maken?
ICT, meer kan (en mag) ik er niet over zeggenquote:Op maandag 27 april 2009 10:56 schreef Nijns het volgende:
Wat voor projecten zijn het?
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!"quote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En een leuke vent laat je echt niet lopen omdat ie veel zweet of een pj draagt in bed
dan ben je pas echt kortzichtig
Egypte is weer te warm. En dan moet ik vliegenquote:Op maandag 27 april 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of naar Egypte, minder dan 5% luchtvochtigheid ftw
quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!".
Prima manier om van vliegangst af te komen. En daarna meteen duiken, mocht je duikangst hebbenquote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Egypte is weer te warm. En dan moet ik vliegen.
Daar is je bed voorquote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te worden.
Ja, je kan nie alles hebben Martquote:[..]
Mja, nog steeds geen vriendin in de relationele sfeer die me corrigeert he.
Ja, dat wel... Oud wil ik wel worden, hoewel ik wel hoop zo rond m'n 90ste om te kiepen hoorquote:Op maandag 27 april 2009 10:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iedereen liet jou lopen?![]()
[..]
Ik hoop dat je oud wordtNee, heus niet!
Dat dus jaquote:Op maandag 27 april 2009 10:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mag je de naam niet noemen?
[..]
Mannen die overmatig zweten (in bed)
En dat ook jaquote:
Succes straks.quote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Oooh mensen wens me succes straks! Ik ga zometeen eindelijk aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet over dat meisje
Om de dag?quote:Op maandag 27 april 2009 10:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
T-shirt is nog wel functioneel... vangt zweet op, waardoor bed niet om de dag verschoond hoeft te worden.
Mijn reactie kwam daar ook wel op neer toenquote:
Maar dan nog is het in Egypte veel te warmquote:Op maandag 27 april 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima manier om van vliegangst af te komen. En daarna meteen duiken, mocht je duikangst hebben. Ik mag je zelfs een introduik geven, daar heb ik de papieren voor
Mja, om dat nou telkens te vervangen...quote:Op maandag 27 april 2009 11:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Daar is je bed voorOnderlaken enzo
[..]
Ach, voordat het kerst is, heb ik een vriendin... let maar opquote:Ja, je kan nie alles hebben Mart
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |