Succesquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Oooh mensen wens me succes straks! Ik ga zometeen eindelijk aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet over dat meisje
Dat was bij wijze van spreken...quote:
Doe ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn reactie kwam daar ook wel op neer toen.
Volgens mij zei ik toen nog iets in de trant van:"het zal inderdaad niks worden, want ik val niet op kortzichtige vrouwen." Waarna ik haar niet meer online heb gezien (en ik haar een paar dagen later ook weggooide uit mijn contactenlijst).
[..]
Maar dan nog is het in Egypte veel te warm.
[..]
Mja, om dat nou telkens te vervangen....
Jepquote:[..]
Ach, voordat het kerst is, heb ik een vriendin... let maar op.
Dankquote:Op maandag 27 april 2009 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Succes.
[..]
Dat was bij wijze van spreken...
Jaja...quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!".
Succesquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Oooh mensen wens me succes straks! Ik ga zometeen eindelijk aan de eigenaresse van stal vragen of ze iets weet over dat meisje
Ik verschoon het een keer per week, soms twee keer. Maar het levert weer zo veel extra was- en strijkgoed op he... en vooral dat laatste vind ik irritantquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe ik ookGewoon lekker vaak mn bed verschonen, slapen in een schoon bed is
[..]
quote:JepZeker!
Seriuosly?quote:Op maandag 27 april 2009 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het toppunt van kortzichtigheid vond ik nog wel iemand die ik via een datingsite had leren kennen. We praatten wat op MSN, zij vertelde dat ze in half Nederland had gewoond. Ik zei dat ik mijn hele leven in Zandvoort woon. Toen kwam de opmerking:"O, dus jij bent helemaal niet avontuurlijk. Nee, dan wordt het niks, sorry!".
Spannendquote:Op maandag 27 april 2009 11:03 schreef Pien85 het volgende:
Beddegoed strijkenquote:Op maandag 27 april 2009 11:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik verschoon het een keer per week, soms twee keer. Maar het levert weer zo veel extra was- en strijkgoed op he... en vooral dat laatste vind ik irritant.
nee, maar ik kan het hier niet openen en als je niets te zeggen hebt hoef je ook niet te posten hequote:Op maandag 27 april 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
Oh dear, ik heb wat tere zieltjes weggejaagd
Het kreukt toch wel weer.quote:
Gewoon op de laatste post drukken in myat.quote:
Dat kan gewoon echt niet! Wat een raar wijf zeg... Die zal nu wel een leuke partner hebbenquote:
Bin Laden is vrij avontuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 11:36 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat kan gewoon echt niet! Wat een raar wijf zeg... Die zal nu wel een leuke partner hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |