quote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef Muck het volgende:
Deze heeft mijn broer sinds gisteren![]()
[ afbeelding ]Ik wil dr ook 1!! Mits ik die vrouw er bij krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouwquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil dr ook 1!! Mits ik die vrouw er bij krijg
Oh goed planquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouw
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pienquote:Op zondag 26 april 2009 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een, dan mag jij die vrouw
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaarquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh goed planHoewel... Hmm... Mijn love-interest is leuker
Muck de fatboy en jij de vrouw, je interest en mijquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh goed planHoewel... Hmm... Mijn love-interest is leuker
ook primaquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pien
liefquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of jij er niet weer eens eentje wilde openen![]()
.
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaar
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?quote:
THT is geloof ik maximaal 24 maanden, dus tijd om verder te zoekenquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?
komt wel goedquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat de garantietermijn dan bijna verstreken is he?
denk aan mij als je ooit besluit ze weg te doenquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?
had je interesse?quote:Op zondag 26 april 2009 22:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
THT is geloof ik maximaal 24 maanden, dus tijd om verder te zoeken
Keep on dreamingquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij de fatboy dan en ik de vrouw en pien
Je love-interest of je fatboy?quote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag alweer anderhalf jaar
Nee, ik ga mijn love-interest niet delenquote:Op zondag 26 april 2009 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Muck de fatboy en jij de vrouw, je interest en mij
Doe mij dr ook maar 1 danquote:Op zondag 26 april 2009 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens 20 fatboys liggen.. als ik er een aan jou geef, zorg jij dan dat de rest in orde komt?
Verveel je je?quote:Op zondag 26 april 2009 22:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Keep on dreaming
[..]
Je love-interest of je fatboy?
[..]
Nee, ik ga mijn love-interest niet delen
[..]
Doe mij dr ook maar 1 dan
Nee, maar ik moet het toch een beetje bij houden hier hequote:
Mijn MPGquote:
OA'iaanse multiquotes FTWquote:
Ah okquote:
Dat vond ik dus ook jaquote:[..]
OA'iaanse multiquotes FTW
Pyjama'squote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de pyama aan te trekken, nog even een boek te pakken en daarna het licht uit te doen tot de zon mij weer wekt voor het begin van een driedaagse werkweek.
jeweetsquote:Op zondag 26 april 2009 23:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah ok
[..]
Dat vond ik dus ook ja![]()
Jij begrijpt mij
Wat zij zegtquote:[..]
Pyjama's![]()
Maar slaap lekker Mart
Driedaagse werkweek is voor ambtenarenquote:Op zondag 26 april 2009 22:59 schreef DaMart het volgende:
Tijd om de pyama aan te trekken, nog even een boek te pakken en daarna het licht uit te doen tot de zon mij weer wekt voor het begin van een driedaagse werkweek.
juistquote:
Ik weetsquote:
Ik heb altijd gelijk hoorquote:[..]
Wat zij zegt
zowel over pyjama's als truste
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaapquote:Op zondag 26 april 2009 23:22 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo maar eens een tijdje slapen denk ik....
he bahquote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaap
Waar over? Morgen is het weer maandag, dan loopt het weer harderquote:
Erger nog, het is nu al maandagquote:Op maandag 27 april 2009 01:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waar over? Morgen is het weer maandag, dan loopt het weer harder
Slaap je al?quote:Op zondag 26 april 2009 23:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ga zo ook 's een poging doen... Ik val tegenwoordig pas tegen half 6 's ochtends in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |