Lady GaGa staat daat toch ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef Noortje. het volgende:
Whehe Eagles Of Death Metal vond ik eerst echt verschrikkelijkTegenwoordig kan i kze wel hebben. 2 Many DJ's ken ik niet zo, maar die komen ook op Werchter dus dat kan niet slecht zijn.
Babylon Circus vind ik tof en de rest ken ik niet
Maar 2MD staat op de main stage en als afsluiter. De rest van de afsluiters zijn tof, dus zij vast ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lady GaGa staat daat toch ook?mooie redenatie
schande dat je ze trouwens niet kent
grote nadeel is dat het dan zo achterlijk druk wordt in de Bravo
Ja? Lijkt me stug.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar 2MD staat op de main stage en als afsluiter. De rest van de afsluiters zijn tof, dus zij vast ook.
boeiend ik sta toch altijd in de 24 uurs tent bier te drinken en me te misdragenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lady GaGa staat daat toch ook?mooie redenatie
schande dat je ze trouwens niet kent
grote nadeel is dat het dan zo achterlijk druk wordt in de Bravo
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.quote:
Oh had niet door dat ze daar afsluitenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor altijd van iedereen dat ze tof zijn en ze sluiten af op RW, en ik denk niet dat ze een kutafsluiter boeken.
ZATERDAGquote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.
Ik doe vast met je mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had niet door dat ze daar afsluiten
Nou, dat wordt dan flink uit mijn naad gaan
Ga je ook naar Werchter dan?quote:
Veel plezier alvast danquote:
Het is dat het een tvp is anders had ik jeuk gekregen van Theo.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Theeooooo Voor President
Oh ik doelde op LL.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ZATERDAG
MAIN STAGE
[ 23:55 - 01:25 ]2MANYDJS
[ 21:45 - 23:15 ]KINGS OF LEON
[ 19:45 - 21:00 ]NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
[ 18:05 - 19:05 ]FRANZ FERDINAND
[ 16:30 - 17:30 ]LIMP BIZKIT
[ 14:50 - 15:50 ]RODRIGO Y GABRIELA
[ 13:30 - 14:20 ]SOCIAL DISTORTION
[ 12:15 - 13:00 ]TRIGGERFINGER
Of bedoelde je dat niet?
mag wel, hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dat het een tvp is anders had ik jeuk gekregen van Theo.
Bedankt, van hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel plezier alvast dan
En nu ga ik weer LL-ontopic
Ach zo.quote:
Mwoah, als er nog een geweldige band bij komt ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
Oeh, ga je toch misschien wel heen BT?.
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, als er nog een geweldige band bij komt ofzomaar verder blijf ik nu even op de hoogte voor Mandy haha
!
Neem het voortouw.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Wanneer word trouwens het immer falende lowlands meet topic geopend?
LL = Arctic Monkeysquote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.
LL = sfeer.
Radiohead mocht daar ook weleens afsluiten dus het zegt niks over iets goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ZATERDAG
MAIN STAGE
[ 23:55 - 01:25 ]2MANYDJS
[ 21:45 - 23:15 ]KINGS OF LEON
[ 19:45 - 21:00 ]NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
[ 18:05 - 19:05 ]FRANZ FERDINAND
[ 16:30 - 17:30 ]LIMP BIZKIT
[ 14:50 - 15:50 ]RODRIGO Y GABRIELA
[ 13:30 - 14:20 ]SOCIAL DISTORTION
[ 12:15 - 13:00 ]TRIGGERFINGER
Of bedoelde je dat niet?
quote:
Radiohead zijn helden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Radiohead mocht daar ook weleens afsluiten dus het zegt niks over iets goed is
Je sais, maar dan nog.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.
LL = sfeer.
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef RedGuy het volgende:
En heeft Mandy mijn geniale touringcar idee al gehoord?.
Poging om het onder te verdelen; met voorbeelden van vorig jaar. Aan iedereen de eer om er tegen te schoppen wat fout isquote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de podia, waar staan wat voor bandjes meestal en zulks? (Ja, ik ben een LL n00b.)
[..]
Radiohead zijn helden.
maar geen WC is........ ik moet nogal eens pissen van wat biertjesquote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef vogelkooi het volgende:
En natuurlijk de magneet bar totale waanzin maar wel leuk.
nee, volgens mij heb ik vorig jaar nog staan babbelen met wat FOKKERSquote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Was de meet trouwens vorig jaar weer gefaald of niet?
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:41 schreef PastoorPeter het volgende:
De immer falende Fok! Lowlands-meet 2009! #1
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
2MandyDJ's![]()
Eagles of Death Metal![]()
Ska-P![]()
Pas het jaartal in de eerste zin eens aanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Noortje. het volgende:
Moet de OP aangepast worden met nieuwe bandnamen?
Je bent er toch na een uur weer uitquote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar geen WC is........ ik moet nogal eens pissen van wat biertjes
Of ze hebben nu gewoon eerder namen rond? Ik heb verder geen idee, maar er zal vast wel een idee achter zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een theorie waarom er al zo vroeg namen bekend gemaakt worden? Voor mij gevoel veel meer dan volgend jaar rond deze tijd. Of zou het gewoon zijn omdat de namen anders toch wel uitlekken.
Lowlands University is toch in de Juliet? Althans die ene keer dat ik daar terecht kwam was in de Juliet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Poging om het onder te verdelen; met voorbeelden van vorig jaar. Aan iedereen de eer om er tegen te schoppen wat fout is
Alpha -> Grote band + grote opkomende bands + wat gevestigde talenten die vroeg spelen (Franz Ferdinand, NERd, The Hives, Editors, The Wombats etc.)
's nachts Europa's grootste gitaar disco....
Grolsch -> Grote oudjes, gevestigde festivalbands, nieuwe bands met goedverkopende debuutalbums en hitjes enzo (Amy McDonald, Flaming Lips, Claw Boys Claw, Sex Pistols, Fratellis, Elbow)
's nachts thema avonden als 90's now, Never mind de British en Rocking Out
India -> De opkomende bands veelal wel wat bekender onder het Lowlands publiek en minder bekend bij het mainstream publiek (MGMT The Dresden Dolls, Iron and Wine, Blood Red shoes, Ting Tings
's nachts DJ's
Bravo -> overdag dance dingetjes en hiphop in de avond diverse dance stromingen (JVTW, Roni Size Junkie XL etc.)
Lima -> Relatief onbekende dingetjes, de kleinste tent. Soms ook wat tropische verrasingen. (Tunng, Paprika Korps, Max PAshm. Lykke Li, The Pedro Delgado's en 's nachts komt de legendarische Kees de Hondt afscheid nemen of voor een Reünie)
's nachts DJ's met bijvoorbeeld Balkan Beats
Juliet -> Theater, ballet en cabaret
X-Ray -> De wat alternatieve dance dingetjes, kleine soort van Bravo (Crystal Castles, Promo, LeLe, Autokratz)
Echo -> films, docu's, Lowlands University en literatuur
Charlie -> de onbekendere bands, bands waarvan je een jaar later terug kijkt, ow stonden ze er toen alzie bijvoorbeeld White Lies.
Mijn tentje van 20 euro (decathlon) is echt een heel degelijk tentje. Goede materialen, goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, stevig, waterdicht (afgeplakte naden). Heeft al menig festival overleefd, en ik kan hem aan iedereen van harte aanraden. Wel erg krap voor 2 personen btw.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat is wijsheid? goed redelijk duur tentje meenemen, of goedkoop 20 euro tentje halen?
Vorig jaar waren er inderdaad nog geen 15 namen gelekt of bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een theorie waarom er al zo vroeg namen bekend gemaakt worden? Voor mij gevoel veel meer dan volgend jaar rond deze tijd. Of zou het gewoon zijn omdat de namen anders toch wel uitlekken.
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uitquote:Op woensdag 22 april 2009 20:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Mijn tentje van 20 euro (decathlon) is echt een heel degelijk tentje. Goede materialen, goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, stevig, waterdicht (afgeplakte naden). Heeft al menig festival overleefd, en ik kan hem aan iedereen van harte aanraden. Wel erg krap voor 2 personen btw.
Het is wel een fijn idee dat je je tentje gewoon kan achterlaten als het zo uitkomt. Heb ik wel meer dan eens gedaan, oa nadat er overheen was gezeken, en met ketchup HOMO op geschreven was.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
En kan je hem alsnog mee terug nemen is dat een mooie bonus. Zo beredeneerde ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.
sssssstttttttt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie nog steeds geen Tyfusharde Verschrikkelijke Pokkeherrie...
vorig jaar was het in de Echoquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef icebliss het volgende:
[..]
Lowlands University is toch in de Juliet? Althans die ene keer dat ik daar terecht kwam was in de Juliet.
Ik las het net ja. Flink aanpakken die kaartenmaffia.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Toad het volgende:
Ze gaan (weer) een groep kaarten uit de zwarthandel ongeldig verklaren staat in de nieuwsbrief.
Verder staat er dat ze verwachten dat LL binnenkort is uitverkocht.
quote:Datum: …… 2009
Betreft: ……..kaarten …. 2009
Geachte ,
Ik heb op ………………………… bij uw bedrijf …………. kaarten gekocht voor het concert van ……op ……2009 in de ……………... Het betreft transactienummer …………….. Voor deze kaarten heb ik u een bedrag betaald van ………....Euro.
Ik heb inmiddels begrepen dat Mojo Concerts deze kaarten ongeldig heeft gemaakt omdat u deze in strijd met de algemene voorwaarden van Mojo heeft doorverkocht. Deze kaarten, zo begrijp ik, zijn derhalve waardeloos omdat ze mij geen toegang bieden tot het concert. Op grond van het bepaalde in artikel 7:22 jo 24 BW, bent u derhalve gehouden om mij het door mij betaalde bedrag terug te betalen.
Gezien het bovenstaande verzoek ik u, desnoods sommeer ik u, om het door mij betaalde bedrag ad […..] binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief over te maken op rekeningnummer […….].
Indien ik dit bedrag niet (volledig) binnen de voormelde termijn heb ontvangen zal ik, al dan niet tezamen met andere gedupeerden, zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen tegen u nemen. Daarnaast zal ik deze zaak voorleggen aan de Consumentenautoriteit, zodat zij u een boete kan opleggen.
Hoogachtend,
………………..
Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die zijn tickets bij die bureaus besteld terwijl het via de Lowlands site goedkoper is.
Al is het risico nu hoger dan ooit, lijkt me, om bij dergelijke 'scalpers' te gaan kopen...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:20 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.
Dacht ik ook. De eerste keer op LL heb ik ze gezien en dat was megavet, daarna stonden ze in de Grolsch en was er niet zoveel aan eigenlijk. Dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Luni het volgende:
Las dat LCD Sound System ook nog optreed, dacht dat ze zouden stoppen?
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:28 schreef deejaylethal het volgende:
Iemand een idee hoe het op dit moment met de kaartverkoop zit? Neem aan dat het nog lang niet uitverkocht is tot eind mei (wanneer de nieuwe namen weer aangekondigd worden)?!
I agree dat Soulwax beter is (zelfde gasten, maar live)quote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.
Fucking DeWaele Brothers, DIE waren gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
I agree dat Soulwax beter is (zelfde gasten, maar live)
Ja, en dat zegt wát? Graag hoor ik van de wat meer insiders wanneer er verwacht wordt dat het gaat uitverkopen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.
Laat jij dat rode lampje maar zien, pannenkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat jij dat rode lampje maar zien, pannenkoek.
Was de neus bij jou icoontje niet eerst groen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ergens verwacht ik wel dat het met een weekje of 2 uitverkocht is. Wat weer een uniek zal zijn, maar goed. Het blijft gissenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:58 schreef deejaylethal het volgende:
Allemaal dikke bs dus. Geen insiders hier die het wél kunnen weten en niet gewoon onzin roepen?
Ik zit namelijk nog een maandje krap met geld, en koop de meuk liever volgende maand
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Toad het volgende:
Ze gaan (weer) een groep kaarten uit de zwarthandel ongeldig verklaren staat in de nieuwsbrief.
Verder staat er dat ze verwachten dat LL binnenkort is uitverkocht.
Ach zulke dingen kan je niet tegengaan natuurlijk en dat weet de organisatie ook dondersgoed. Maar ze moeten toch wat hequote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dit briljante systeem van kaartverkoop met 10 euro service kosten was gemaakt om zwarthandel tegen te gaan. Dat hebben mensen in de reeks hier zelfs nog flink verdedigd. En nu vertellen dat er grote partijen kaarten bij de zwarthandel terecht zijn gekomen
Er word al gigantisch veel vermeld dat de kaartverkoop hard gaat, koop gewoon zo snel mogelijk. Ik geef het hooguit een maand en het is uitverkocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt wát? Graag hoor ik van de wat meer insiders wanneer er verwacht wordt dat het gaat uitverkopen...
[..]
Nostalgiequote:
bovendien wordt er gewoon vergeleken met de verkoop van de afgelopen ajren en als het daar bijvoorbeeld dik op voorligt dan is het wel redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach er wordt sowieso een ruwe schatting gemaakt, het gemiddelde aantal kaarten verkocht per dag. Daarbij als er een persrelease wordt vrijgegeven over dat de kaartverkoop hard gaat neemt de verkoop toe. Net als afgelopen paar jaar wachten veel studenten tot bijvoorbeeld de stufi. Dus in theorie zou het best kunnen dat het morgen bijvoorbeeld uitverkocht is.
[..]
quote:
als dat in de nieuwsbrief van Lowlands staat dan zou ik dat maar heel serieus nemen. Lowlands gaat gewoon dik voor Pinkpop uitverkopenquote:De kaartverkoop voor Lowlands 2009 gaat hard en de verwachting is dat het festival binnenkort is uitverkocht.
Ik vind vooral die service kosten te bizar voorwoorden, er komt geen mens meer aan te pas en je mag je eigen kaartje nog eens uitprinten ook. Damn dat reseveringssysteem is een eenmalige investering van zeg 1 miljoen euro, en dan bergen allen al 50.000 LL kaartejs 500.000 euro reserveringskosten op.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dit briljante systeem van kaartverkoop met 10 euro service kosten was gemaakt om zwarthandel tegen te gaan. Dat hebben mensen in de reeks hier zelfs nog flink verdedigd. En nu vertellen dat er grote partijen kaarten bij de zwarthandel terecht zijn gekomen
zucht. hoe vaak moet dit nog worden uitgelegd? Dat is vanwege de zwarthandel. Om die strijd te bevechten hebben ze geld nodig en DAAR betaal je voor ...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die service kosten te bizar voorwoorden, er komt geen mens meer aan te pas en je mag je eigen kaartje nog eens uitprinten ook. Damn dat reseveringssysteem is een eenmalige investering van zeg 1 miljoen euro, en dan bergen allen al 50.000 LL kaartejs 500.000 euro reserveringskosten op.
Ik vind het nu wel een tijd dat mevrouw kroes daar eens naar gaat kijken want waarom zouden de reserveringskosten bij een duur kaartje hoger moeten liggen dan bij een goedkoop kaartje, de handelingen zijn er net zoveel of zo weinig als je maar wilt zien.
Dat zou niet nodig zijn als ze eenzelfde systeem zouden hanteren als bijvoorbeeld Reading and Leeds..waarbij je je moet registreren met pasfoto en alles.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zucht. hoe vaak moet dit nog worden uitgelegd? Dat is vanwege de zwarthandel. Om die strijd te bevechten hebben ze geld nodig en DAAR betaal je voor ...
Net zoveel als dit achterlijk kutsysteem van nu, alleen werkt dat WEL./quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
en wat denk je dat zo'n registratie systeem kost?
Goede vraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Hoe achterhalen ze eigenlijk welke kaarten in de zwarthandel terecht zijn gekomen?
De helft van het geld van het niet werkende systeem gaan onze servicekosten dan ook naar beneden?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
en wat denk je dat zo'n registratie systeem kost?
Van verschillende doorverkoop sites ook 1 kaarjte bestellen en zo denkt men te weten welke batches daar terecht zijn gekomen. (verder weet men het natuurlijk niet en kan men niets bewijzen, maar maakt men het publiek wel bang om geen doorverkoop kaarten te kopen)quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Hoe achterhalen ze eigenlijk welke kaarten in de zwarthandel terecht zijn gekomen?
Ze zullen toch echt wel actie gaan ondernemen. Want alleen bang maken om geen kaarten te kopen bij die bureautjes is niet in het voordeel van Mojo. Niet-verkochte kaartjes leveren immers ook geen omzet meer op het festival zelf..quote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van verschillende doorverkoop sites ook 1 kaarjte bestellen en zo denkt men te weten welke batches daar terecht zijn gekomen. (verder weet men het natuurlijk niet en kan men niets bewijzen, maar maakt men het publiek wel bang om geen doorverkoop kaarten te kopen)
Bewijzen is gemakkelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Van verschillende doorverkoop sites ook 1 kaarjte bestellen en zo denkt men te weten welke batches daar terecht zijn gekomen. (verder weet men het natuurlijk niet en kan men niets bewijzen, maar maakt men het publiek wel bang om geen doorverkoop kaarten te kopen)
Dat vraag ik me dus af. Volgens de algemene voorwaarde mag je niet doorverkopen en de sites zijn daar toch schuldig aan. Dan verwerp je toch automatisch je rechten?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ze zullen toch echt wel actie gaan ondernemen. Want alleen bang maken om geen kaarten te kopen bij die bureautjes is niet in het voordeel van Mojo. Niet-verkochte kaartjes leveren immers ook geen omzet meer op het festival zelf..
Ik weet niet hoe die bureaus precies te werk gaan, maar als er heel veel tickets betaald zijn met 1 rekeningnummer, valt wel te achterhalen of dat een ticketbureau is. Vervolgens blokkeer je de kaarten (ik denk dat ze nog wel hun geld terugkrijgen minus serviceskosten), en gooi je nieuwe in de verkoop (die vervolgens weer door opkopers gekocht worden)
De grote vraag is of je als organisator dat wel in de algemene voorwaarden mag zetten,maar of het eigenlijk wel rechtsgeldig is. Ik kan ook contracten opstellen waarin de grootste onzin staat die mensen gewoon ondertekenen maar als het voor de rechter komt zal die me hard uitlachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus af. Volgens de algemene voorwaarde mag je niet doorverkopen en de sites zijn daar toch schuldig aan. Dan verwerp je toch automatisch je rechten?
Er staat dat je met toestemming wel mag doorverkopenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of je als organisator dat wel in de algemene voorwaarden mag zetten,maar of het eigenlijk wel rechtsgeldig is. Ik kan ook contracten opstellen waarin de grootste onzin staat die mensen gewoon onderteken maar als het voor de rechter komt zal die me hard uitlachen.
Wanneer ik die kaartjes niet mag doorverkopen dan zou de organisator ze zelf moeten terug kopen in het geval ik verhinderd ben en dat doet mojo ook niet.
Dat is volgens mij ook juist de bedoeling. Als je ermee akkoord gaat, heb je je daaraan te houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of je als organisator dat wel in de algemene voorwaarden mag zetten,maar of het eigenlijk wel rechtsgeldig is. Ik kan ook contracten opstellen waarin de grootste onzin staat die mensen gewoon ondertekenen maar als het voor de rechter komt zal die me hard uitlachen.
Nou, dat klopt, maar hij heeft een punt: niet álles mag in de algemene voorwaarden.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Dat is volgens mij ook juist de bedoeling. Als je ermee akkoord gaat, heb je je daaraan te houden.
Zou er ook in de algemene voorwaarde mogen staan dat alle vrouwen verplicht 1 middag topless daar moeten lopenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat klopt, maar hij heeft een punt: niet álles mag in de algemene voorwaarden.
Persoonlijk denk ik dat dit er wel in mag.
Je zou eens moeten weten wat mensen allemaal voor je doen als je een pak aanhebt en een redelijke camera meesjouwt..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou er ook in de algemene voorwaarde mogen staan dat alle vrouwen verplicht 1 middag topless daar moeten lopen
Ik wil net zeggen, daar heb je geen AV voor nodigquote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef NLtracks het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat mensen allemaal voor je doen als je een pak aanhebt en een redelijke camera meesjouwt..
Het lijkt me dat ze dit bij Mojo van tevoren echt wel juridisch gechecked hebben, ze zijn daar natuurlijk ook niet achterlijk. Bovendien is er een paar weken geleden een kort geding tegen de KNVB geweest omdat zij ook kaarten ongeldig hadden gemaakt. De KNVB heeft dat toen gewonnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De grote vraag is of je als organisator dat wel in de algemene voorwaarden mag zetten,maar of het eigenlijk wel rechtsgeldig is. Ik kan ook contracten opstellen waarin de grootste onzin staat die mensen gewoon ondertekenen maar als het voor de rechter komt zal die me hard uitlachen.
Wanneer ik die kaartjes niet mag doorverkopen dan zou de organisator ze zelf moeten terug kopen in het geval ik verhinderd ben en dat doet mojo ook niet.
Jullie hebben echt teveel vertrouwen in grote organisaties dat die hun zaakjes op orde zouden hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef PraatPlaat het volgende:
[..]
Het lijkt me dat ze dit bij Mojo van tevoren echt wel juridisch gechecked hebben, ze zijn daar natuurlijk ook niet achterlijk. Bovendien is er een paar weken geleden een kort geding tegen de KNVB geweest omdat zij ook kaarten ongeldig hadden gemaakt. De KNVB heeft dat toen gewonnen.
Ik heb er inderdaad wel vertrouwen in. Grote bedrijven als de KNVB en Mojo gaan echt niet zo hoog van de toren blazen als ze niet 100% zeker weten dat ze goed zitten. Ik neem aan dat ze daar juristen voor inhuren of misschien zelf in dienst hebben. Ik heb daar meer vertrouwen in dan in mensen op fora die doen alsof ze vanalles van (contract)recht weten... :-)quote:Op donderdag 23 april 2009 17:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jullie hebben echt teveel vertrouwen in grote organisaties dat die hun zaakjes op orde zouden hebben.
Het lijkt me dat budgettecikt gewoon niet de ballen om op het knvb tickets heeft om een hoger beroep aan te tekenen.
Laat ik het zo stellen als die kaartjes doorverkoop echt niet zou mogen waarom zouden die bedrijfjes die deze kaarten doorverkopen nog steeds niet gesloten zijn. Het zal toch vast wel wat meer voeten in de aarde hebben en juridisch niet haalbaar zijn om steeds maar weer opnieuw die bedrijfjes aan te pakken. Ja ik baal er ook van dat veel kaartjes voor woekerprijzen verkocht worden, maar als mojo en knvb echt zo sterk stonden dan zouden die bedrijfes al lang niet meer bestaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:22 schreef PraatPlaat het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad wel vertrouwen in. Grote bedrijven als de KNVB en Mojo gaan echt niet zo hoog van de toren blazen als ze niet 100% zeker weten dat ze goed zitten. Ik neem aan dat ze daar juristen voor inhuren of misschien zelf in dienst hebben. Ik heb daar meer vertrouwen in dan in mensen op fora die doen alsof ze vanalles van (contract)recht weten... :-)
Ja men kan wel alles toejuigen, maar daar hebben legtieme handelaren natuurlijk schijt aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
uhmzz geen idee of men dit weet, maar de rechter heeft er al eens een uitspraak over gedaan (toen met Ill Divo ofzo) en het mag. zelfs de consumentenbond e.d. juicht het toe
Maar dat is het punt nu juist. De rechter heeft gezegd dat die voorwaarde van niet meer dan 110% doorverkoop dat dat mag.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja men kan wel alles toejuigen, maar daar hebben legtieme handelaren natuurlijk schijt aan.
Als ik toch een partij spullen op de kop tik voor een bepaalde prijs wie is er dan gerechtigd om te zeggen dat ik deze niet mag doorverkopen tegen een hogere prijs.![]()
Whehequote:Op donderdag 23 april 2009 18:26 schreef Maart85 het volgende:
Iemand nog 2 kaartjes kopen? https://www.seatwave.nl/buy/ticketpage.aspx?tsgID=1020072&TicLumpID=1
Via discountverkoop.nl gekomen. Wat een oplichters. Een kleine 1000 euro, met 'slechts' 142 euro servicekosten. Wat een koopje!
Precies, Mojo doet niks aan de zwarthandel. Dit is gewoon bullshit PR. Als ze wisten om welke kaartjes en kopers het gaat hoe kan men ze die dan verkocht hebbenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef rubbereend het volgende:
Naiefquote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zucht. hoe vaak moet dit nog worden uitgelegd? Dat is vanwege de zwarthandel. Om die strijd te bevechten hebben ze geld nodig en DAAR betaal je voor ...
Via de glazen bol methodequote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef rubbereend het volgende:
Natuurlijk niet, wat wel of niet door de beugel kan bepaald uiteindelijk de rechter. Algemene voorwaarden zijn er slechts enkel om niet met iedere klant aparte afspraken te maken, omdat iets in de algemene voorwaarden staat geeft het nog geen rechtsgeldigheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Volgens de algemene voorwaarde mag je niet doorverkopen en de sites zijn daar toch schuldig aan. Dan verwerp je toch automatisch je rechten?
in dit geval is dat dus wel het geval.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat wel of niet door de beugel kan bepaald uiteindelijk de rechter. Algemene voorwaarden zijn er slechts enkel om niet met iedere klant aparte afspraken te maken, omdat iets in de algemene voorwaarden staat geeft het nog geen rechtsgeldigheid.
De rechter heeft onlangs een duidelijke uitspraak gedaan in een zaak die de KNVB had aangespannen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat wel of niet door de beugel kan bepaald uiteindelijk de rechter. Algemene voorwaarden zijn er slechts enkel om niet met iedere klant aparte afspraken te maken, omdat iets in de algemene voorwaarden staat geeft het nog geen rechtsgeldigheid.
Legtieme kopers kunnen hun geld terugvragen bij de zwarthandelaren. Zou niet weten waarom Mojo voor die kosten op moet draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja men kan wel alles toejuigen, maar daar hebben legtieme handelaren natuurlijk schijt aan.
Als ik toch een partij spullen op de kop tik voor een bepaalde prijs wie is er dan gerechtigd om te zeggen dat ik deze niet mag doorverkopen tegen een hogere prijs.![]()
Wanneer mojo zwarthandel wilt verbannen zou ik het niet meer dan logisch vinden dat kaartjes op naam gesteld moeten worden. Verder zou mojo dan ook zelf kaartjes terug moeten kopen wanneer ik als legitieme koper toch verhinderd ben. Dat risico wil mojo ook weer niet nemen.
Zou mooi zijn, down met die zwarthandelaren!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Legtieme kopers kunnen hun geld terugvragen bij de zwarthandelaren.
Dan wil ik liever iron maiden of acdc om het metal gehalte te verhogen. Apocalytica heb ik er minstens al 1* gezien als het niet nog vaker was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef kciR het volgende:
En Apocalyptica misschien om het metalgehalte te verhogen?
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef kciR het volgende:
Ik zie net dat Patrick Wolf ook in de buurt is rond die tijd, en aangezien zijn laatste album geniaal te noemen is, lijkt het mij een zeer goede toevoeging (hoewel hij er in 2005 en 2007 ook stond).
doe mij die maarquote:festivalinfo
De organisatie van Sziget voegt vandaag weer een aantal namen aan de affiche toe. Editors, Chrystal Method, Erik Prydz, Tricky, Paul Oakenfold, The Subways en Travis reizen deze zomer ook af naar Hongarije.
geen Oakenfold ajb, vergane gloriequote:
je vergeet praxis, gamma, karwei, formido, welkoop, boerenbond(zelfde), bristol, lidl, scorpino, xenos, kruidvat, trekpleister, wibra, marskramer, v&d, hema, enzquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
Vooral dingen als Perry Sport en de Bijenkorf gaan richting de zomer opeens enorm stunten met tenten voor een paar tientjes.
"dingen als..."quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef dragems het volgende:
[..]
je vergeet praxis, gamma, karwei, formido, welkoop, boerenbond(zelfde), bristol, lidl, scorpino, xenos, kruidvat, trekpleister, wibra, marskramer, v&d, hema, enz
Natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Is het nog legaal om 1 enkel kaartje voor de originele prijs van 150 euro te verkopen? dit omdat ik misschien op lowladns moet werken!
Dat zou de apotheose van a-tof zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whehe, Fiddy zou tof zijn.
Nee man, is gewoon lachen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou de apotheose van a-tof zijn.
En ik was helemaal niet sarcastisch natuurlijkquote:
Officieel mag je kaartjes helemaal niet doorverkopen, voor welke prijs dan ookquote:
Ja maar het gaat hier natuurlijk om de situatie dat MoJo zwarte kaartjes gaat blokkeren. Maar dat gaat dan om kaartjes die tegen hoge prijzen en via handeleren verkocht worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Officieel mag je kaartjes helemaal niet doorverkopen, voor welke prijs dan ook
Je kan natuurlijk wel een annuleringsverzekering op je kaartje nemen
bij ticketservice kon dat tenminste
Snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier natuurlijk om de situatie dat MoJo zwarte kaartjes gaat blokkeren. Maar dat gaat dan om kaartjes die tegen hoge prijzen en via handeleren verkocht worden.
Dat is wat anders dan je kaartje via Marktplaats verkopen tegen de normale prijs.
natuurlijkquote:
Nou nou, ff dimmen hèquote:
Whehe dat is lekker dan, 2 weken geen slaapquote:Ik ga trouwens dit jaar waarschijnlijk weer direct door van Sziget naar Lowlands, dus dat wordt weer leuk
Hier van de Eurekaweek door naar Lowlands, iets minder uitputtend, maar toch een uitdaging voor mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
Ik ga trouwens dit jaar waarschijnlijk weer direct door van Sziget naar Lowlands, dus dat wordt weer leuk
Dat klinkt als een heel eng padvindersevenementquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Hier van de Eurekaweek door naar Lowlands, iets minder uitputtend, maar toch een uitdaging voor mij
Net niet, is de introductieweek voor nieuwe Rotterdamse studenten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel eng padvindersevenement
maar iig wel één week gegarandeerd zonquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou nou, ff dimmen hè
[..]
Whehe dat is lekker dan, 2 weken geen slaap
Dat snap ik ook wel, maar JvT was wel tof.quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik was helemaal niet sarcastisch natuurlijk
Lees de OP eens goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen, dus pleur mij maar in het lijstje.
Shantel zou wel leuk zijn, al zie ik die als het goed is ook wel op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Aisumasen het volgende:
Maar goed, alle 64 nieuwe namen voor Pukkelpop zijn hier te vinden: http://oor.nl/news_details.asp?id=6975
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Shantel zou wel leuk zijn, al zie ik die als het goed is ook wel op Pukkelpop.
Dat is wellicht maar goed ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
HAHAHA.. Corvus Corax is gebeoekt voor de Watt in Rotterdam... Alleen wel in de basement ... (KLEIN!!!! :S)
Dat optreden in de bravo tent een paar jaar geleden stond toch goed vol (het regende volgens mij ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wellicht maar goed ook
[ afbeelding ]
Grolschquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat optreden in de bravo tent een paar jaar geleden stond toch goed vol (het regende volgens mij ook) en was zeer leuk om te zien, een vol podium met lekkere moderne bombastische klassieke muziek.
die moeten meedoen met songfestival winnen ze waarschijnlijk net als lordiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wellicht maar goed ook
[ afbeelding ]
ok overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
50 cent op lowlands... DAAAAAMNNNNN dat zou vet zijn
Ik haal die namen steeds door elkaarquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
50 cent op lowlands... DAAAAAMNNNNN dat zou vet zijn
Hebben we iets om te bottlenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
Het zou wel heel gedurfd zijn als Lowlands zo'n artiest binnen zou halen. Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen
Lil' Wayne zou nog vetter zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik zou het echt episch vet vinden. Hij is zo'n held, zo fout
en dan komt Milow ernaast staan ...quote:
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeurenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef webfreak het volgende:
Baggerslechte line-up met allemaal uitgerangeerde bands dit jaar.
Maargoed, Wilco komt, dus dat is het allemaal waard. Verder kijk ik erg uit naar Calexico en Beirut.
En nu maar hopen dat er nog wat leuke kleine bandjes te vinden zijn, want Bloc Party en Lilly Allen kunnen me écht gestolen worden (zooooo 2006 ook)
hap hapquote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeuren
Ja, mijn bands zijn het ook niet maar kom op zeg
Laten we't hopen, aangezien een vriend van me al geëvacueerd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef frame-saw het volgende:
Die varkensgriep blijkt straks één grote hoax te zijn![]()
10?? Kom op zeg, het lijkt wel Pinkpop.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeuren
Ja, mijn bands zijn het ook niet maar kom op zeg
OOR heeft inmiddels bevestigd dat het een HOAX is.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:06 schreef Toad het volgende:
Vage bron. OOR schijnt een MOJO-medewerker te hebben gesproken; maar ik zie daar niets van terug. Sowieso dikt het FP-bericht wel het zgn. originele bericht aan.
Los van of het wel/niet waar is:
Normaal staat het internet al vol van BS, maar rond deze griep is het wel heel erg zeg.
Edit: Lees net dat de link naar de OOR-site ook gewoon niet werkt. Hoax dus.
http://attuworld.com/music/swine-flu-festivals-hoax.htmlquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef webfreak het volgende:
[..]
OOR heeft inmiddels bevestigd dat het een HOAX is.
Leek me ook al sterk dat MOJO, vooruitlopend op alles en iedereen, gaat speculeren over dit soort dingen. Daarmee zouden ze alleen maar inkomsten mislopen.
Beetje late April-grap. Komt je credibiliteit als nieuwssite niet echt ten goede... Wel leuk om te zien dat Telegraaf er meteen intrapt natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://attuworld.com/music/swine-flu-festivals-hoax.html
Dat is gewoon weer heel erg typisch en te verwachten. Die gasten zouden nog een foto van een UFO plaatsen die je zelf gemaakt hebt met een papieren bordje en een stuk touw.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef webfreak het volgende:
[..]
Beetje late April-grap. Komt je credibiliteit als nieuwssite niet echt ten goede... Wel leuk om te zien dat Telegraaf er meteen intrapt natuurlijk
http://www.telegraaf.nl/b(...)eld_om_griep___.htmlquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef webfreak het volgende:
[..]
Beetje late April-grap. Komt je credibiliteit als nieuwssite niet echt ten goede... Wel leuk om te zien dat Telegraaf er meteen intrapt natuurlijk
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef conobram het volgende:
LOWLANDS GAAT NIER DOOR!! DOOR DE VARKENSGRIEP! AHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maarja... Jij valt ook op dikke wijvenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
De Televaag is een uitstekende krant. Dus als jullie jaloerse kut emos gewoon jullie muil houden
Deed mijn landelijke krant het maar zo goed als de Telegraaf, had ik maar de redactie en journalisten die voor de Telegraaf werkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
De Televaag is een uitstekende krant. Dus als jullie jaloerse kut emos gewoon jullie muil houden
Dat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef icebliss het volgende:
[..]
Deed mijn landelijke krant het maar zo goed als de Telegraaf, had ik maar de redactie en journalisten die voor de Telegraaf werken
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef webfreak het volgende:
Baggerslechte line-up met allemaal uitgerangeerde bands dit jaar.
Maargoed, Wilco komt, dus dat is het allemaal waard. Verder kijk ik erg uit naar Calexico en Beirut.
En nu maar hopen dat er nog wat leuke kleine bandjes te vinden zijn, want Bloc Party en Lilly Allen kunnen me écht gestolen worden (zooooo 2006 ook)
Was al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Kraftwerk op Lowlands zou... meer dan fantastisch zijn.
Maar hier een nieuwe naam: Moderat. Check http://www.myspace.com/mdslktr Combinatie van Modeselektor en Apparat... lekkere Berlijnse techno
bedoel je de einde/reset kalender voorspelling???????????quote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef frame-saw het volgende:
Die varkensgriep blijkt straks één grote hoax te zijn![]()
Misschien een stimulans voor de economie omdat we bang zijn om dood te gaan dus maar leuke en luxe dingen gaan doen (behalve naar Mexico/USA gaan natuurlijk). Die voorspelling van de Maya's is te laat om de economie nog te redden, dus dan maar wat anders verzinnen.
Gebruik voortaan nog meer vraagtekens om een antwoord te krijgen, dat helpt echt!quote:Op donderdag 30 april 2009 03:32 schreef dragems het volgende:
[..]
bedoel je de einde/reset kalender voorspelling???????????
wat?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 30 april 2009 05:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gebruik voortaan nog meer vraagtekens om een antwoord te krijgen, dat helpt echt!
Ja, 21 december 2012.quote:Op donderdag 30 april 2009 03:32 schreef dragems het volgende:
[..]
bedoel je de einde/reset kalender voorspelling???????????
nice haha net docu er over gezien en een boek waar het ook in voor kwamquote:
Grondleggers van de Electro+ hun liveshows zijn vet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:12 schreef Hpzone het volgende:
Waarom is iedereen zo leip op Kraftwerk trouwens? Zo bijzonder vind ik hun muziek niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |