in dit geval is dat dus wel het geval.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat wel of niet door de beugel kan bepaald uiteindelijk de rechter. Algemene voorwaarden zijn er slechts enkel om niet met iedere klant aparte afspraken te maken, omdat iets in de algemene voorwaarden staat geeft het nog geen rechtsgeldigheid.
De rechter heeft onlangs een duidelijke uitspraak gedaan in een zaak die de KNVB had aangespannen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, wat wel of niet door de beugel kan bepaald uiteindelijk de rechter. Algemene voorwaarden zijn er slechts enkel om niet met iedere klant aparte afspraken te maken, omdat iets in de algemene voorwaarden staat geeft het nog geen rechtsgeldigheid.
Legtieme kopers kunnen hun geld terugvragen bij de zwarthandelaren. Zou niet weten waarom Mojo voor die kosten op moet draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja men kan wel alles toejuigen, maar daar hebben legtieme handelaren natuurlijk schijt aan.
Als ik toch een partij spullen op de kop tik voor een bepaalde prijs wie is er dan gerechtigd om te zeggen dat ik deze niet mag doorverkopen tegen een hogere prijs.![]()
Wanneer mojo zwarthandel wilt verbannen zou ik het niet meer dan logisch vinden dat kaartjes op naam gesteld moeten worden. Verder zou mojo dan ook zelf kaartjes terug moeten kopen wanneer ik als legitieme koper toch verhinderd ben. Dat risico wil mojo ook weer niet nemen.
Zou mooi zijn, down met die zwarthandelaren!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Legtieme kopers kunnen hun geld terugvragen bij de zwarthandelaren.
Dan wil ik liever iron maiden of acdc om het metal gehalte te verhogen. Apocalytica heb ik er minstens al 1* gezien als het niet nog vaker was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef kciR het volgende:
En Apocalyptica misschien om het metalgehalte te verhogen?
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:03 schreef kciR het volgende:
Ik zie net dat Patrick Wolf ook in de buurt is rond die tijd, en aangezien zijn laatste album geniaal te noemen is, lijkt het mij een zeer goede toevoeging (hoewel hij er in 2005 en 2007 ook stond).
doe mij die maarquote:festivalinfo
De organisatie van Sziget voegt vandaag weer een aantal namen aan de affiche toe. Editors, Chrystal Method, Erik Prydz, Tricky, Paul Oakenfold, The Subways en Travis reizen deze zomer ook af naar Hongarije.
geen Oakenfold ajb, vergane gloriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |