Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:19 schreef RedGuy het volgende:
Ik ken eerlijk gezegd ook niemand die zijn tickets bij die bureaus besteld terwijl het via de Lowlands site goedkoper is.
Al is het risico nu hoger dan ooit, lijkt me, om bij dergelijke 'scalpers' te gaan kopen...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:20 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Nog wel, maar zodra LL uitverkocht is word het een ander verhaal.
Dacht ik ook. De eerste keer op LL heb ik ze gezien en dat was megavet, daarna stonden ze in de Grolsch en was er niet zoveel aan eigenlijk. Dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Luni het volgende:
Las dat LCD Sound System ook nog optreed, dacht dat ze zouden stoppen?
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:28 schreef deejaylethal het volgende:
Iemand een idee hoe het op dit moment met de kaartverkoop zit? Neem aan dat het nog lang niet uitverkocht is tot eind mei (wanneer de nieuwe namen weer aangekondigd worden)?!
I agree dat Soulwax beter is (zelfde gasten, maar live)quote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.
Fucking DeWaele Brothers, DIE waren gaafquote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
I agree dat Soulwax beter is (zelfde gasten, maar live)
Ja, en dat zegt wįt? Graag hoor ik van de wat meer insiders wanneer er verwacht wordt dat het gaat uitverkopen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.
Laat jij dat rode lampje maar zien, pannenkoek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Rood lampje enzo. Lees nou eens een keer. eierkoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |