Ik haal die namen steeds door elkaarquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
50 cent op lowlands... DAAAAAMNNNNN dat zou vet zijn
Hebben we iets om te bottlenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
Het zou wel heel gedurfd zijn als Lowlands zo'n artiest binnen zou halen. Ik verwacht ook niet dat ze dat gaan doen
Lil' Wayne zou nog vetter zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik zou het echt episch vet vinden. Hij is zo'n held, zo fout
en dan komt Milow ernaast staan ...quote:
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeurenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:14 schreef webfreak het volgende:
Baggerslechte line-up met allemaal uitgerangeerde bands dit jaar.
Maargoed, Wilco komt, dus dat is het allemaal waard. Verder kijk ik erg uit naar Calexico en Beirut.
En nu maar hopen dat er nog wat leuke kleine bandjes te vinden zijn, want Bloc Party en Lilly Allen kunnen me écht gestolen worden (zooooo 2006 ook)
hap hapquote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeuren
Ja, mijn bands zijn het ook niet maar kom op zeg
Laten we't hopen, aangezien een vriend van me al geëvacueerd is.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:52 schreef frame-saw het volgende:
Die varkensgriep blijkt straks één grote hoax te zijn![]()
10?? Kom op zeg, het lijkt wel Pinkpop.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt, 10 bands ofzo bekend en dan zo gaan zeuren
Ja, mijn bands zijn het ook niet maar kom op zeg
OOR heeft inmiddels bevestigd dat het een HOAX is.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:06 schreef Toad het volgende:
Vage bron. OOR schijnt een MOJO-medewerker te hebben gesproken; maar ik zie daar niets van terug. Sowieso dikt het FP-bericht wel het zgn. originele bericht aan.
Los van of het wel/niet waar is:
Normaal staat het internet al vol van BS, maar rond deze griep is het wel heel erg zeg.
Edit: Lees net dat de link naar de OOR-site ook gewoon niet werkt. Hoax dus.
http://attuworld.com/music/swine-flu-festivals-hoax.htmlquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef webfreak het volgende:
[..]
OOR heeft inmiddels bevestigd dat het een HOAX is.
Leek me ook al sterk dat MOJO, vooruitlopend op alles en iedereen, gaat speculeren over dit soort dingen. Daarmee zouden ze alleen maar inkomsten mislopen.
Beetje late April-grap. Komt je credibiliteit als nieuwssite niet echt ten goede... Wel leuk om te zien dat Telegraaf er meteen intrapt natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://attuworld.com/music/swine-flu-festivals-hoax.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |