je vergeet praxis, gamma, karwei, formido, welkoop, boerenbond(zelfde), bristol, lidl, scorpino, xenos, kruidvat, trekpleister, wibra, marskramer, v&d, hema, enzquote:Op maandag 27 april 2009 10:50 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad
Vooral dingen als Perry Sport en de Bijenkorf gaan richting de zomer opeens enorm stunten met tenten voor een paar tientjes.
"dingen als..."quote:Op maandag 27 april 2009 12:26 schreef dragems het volgende:
[..]
je vergeet praxis, gamma, karwei, formido, welkoop, boerenbond(zelfde), bristol, lidl, scorpino, xenos, kruidvat, trekpleister, wibra, marskramer, v&d, hema, enz
Natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 22:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Is het nog legaal om 1 enkel kaartje voor de originele prijs van 150 euro te verkopen? dit omdat ik misschien op lowladns moet werken!
Dat zou de apotheose van a-tof zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Whehe, Fiddy zou tof zijn.
Nee man, is gewoon lachen.quote:Op maandag 27 april 2009 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zou de apotheose van a-tof zijn.
En ik was helemaal niet sarcastisch natuurlijkquote:
Officieel mag je kaartjes helemaal niet doorverkopen, voor welke prijs dan ookquote:
Ja maar het gaat hier natuurlijk om de situatie dat MoJo zwarte kaartjes gaat blokkeren. Maar dat gaat dan om kaartjes die tegen hoge prijzen en via handeleren verkocht worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Officieel mag je kaartjes helemaal niet doorverkopen, voor welke prijs dan ook
Je kan natuurlijk wel een annuleringsverzekering op je kaartje nemen
bij ticketservice kon dat tenminste
Snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier natuurlijk om de situatie dat MoJo zwarte kaartjes gaat blokkeren. Maar dat gaat dan om kaartjes die tegen hoge prijzen en via handeleren verkocht worden.
Dat is wat anders dan je kaartje via Marktplaats verkopen tegen de normale prijs.
natuurlijkquote:
Nou nou, ff dimmen hèquote:
Whehe dat is lekker dan, 2 weken geen slaapquote:Ik ga trouwens dit jaar waarschijnlijk weer direct door van Sziget naar Lowlands, dus dat wordt weer leuk
Hier van de Eurekaweek door naar Lowlands, iets minder uitputtend, maar toch een uitdaging voor mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
natuurlijk![]()
Ik ga trouwens dit jaar waarschijnlijk weer direct door van Sziget naar Lowlands, dus dat wordt weer leuk
Dat klinkt als een heel eng padvindersevenementquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:28 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Hier van de Eurekaweek door naar Lowlands, iets minder uitputtend, maar toch een uitdaging voor mij
Net niet, is de introductieweek voor nieuwe Rotterdamse studenten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel eng padvindersevenement
maar iig wel één week gegarandeerd zonquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou nou, ff dimmen hè
[..]
Whehe dat is lekker dan, 2 weken geen slaap
Dat snap ik ook wel, maar JvT was wel tof.quote:Op maandag 27 april 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En ik was helemaal niet sarcastisch natuurlijk
Lees de OP eens goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef deejaylethal het volgende:
Ik heb mn kaartje ook binnen, dus pleur mij maar in het lijstje.
Shantel zou wel leuk zijn, al zie ik die als het goed is ook wel op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Aisumasen het volgende:
Maar goed, alle 64 nieuwe namen voor Pukkelpop zijn hier te vinden: http://oor.nl/news_details.asp?id=6975
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Shantel zou wel leuk zijn, al zie ik die als het goed is ook wel op Pukkelpop.
Dat is wellicht maar goed ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
HAHAHA.. Corvus Corax is gebeoekt voor de Watt in Rotterdam... Alleen wel in de basement ... (KLEIN!!!! :S)
Dat optreden in de bravo tent een paar jaar geleden stond toch goed vol (het regende volgens mij ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wellicht maar goed ook
[ afbeelding ]
Grolschquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat optreden in de bravo tent een paar jaar geleden stond toch goed vol (het regende volgens mij ook) en was zeer leuk om te zien, een vol podium met lekkere moderne bombastische klassieke muziek.
die moeten meedoen met songfestival winnen ze waarschijnlijk net als lordiquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wellicht maar goed ook
[ afbeelding ]
ok overdrijven is ook een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef TC_Artemis het volgende:
50 cent op lowlands... DAAAAAMNNNNN dat zou vet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |