Op het moment dat de meet plaatsvindt, lig ik lekker te slapen hoop ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:58 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik kom niet.
DAT BEN IKKEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben nog langs jullie gelopen.
Heb nog wel iemand gezien met een Schotse vlag en 'immer falende FOK!meet' op zn buik, onze tent stond daar vlakbij.
Whaha camping 2 laffe camping dat zeg .. MAAR .. wat was die meet suf .. ik kan nog beter een mondharmonica langs mijn lul schuren!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben nog langs jullie gelopen.
Heb nog wel iemand gezien met een Schotse vlag en 'immer falende FOK!meet' op zn buik, onze tent stond daar vlakbij.
Ik ben gisteren al de hele dag in de Lima geweest, 's nachts maar overgeslagen. Maar ik heb er wel over gehoord. Superfeest scheen het te zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef TheSorrow het volgende:
Het was wel grappig!Beter weer ook dan ik had verwacht. Was er vannacht nog iemand in de Lima? Wat ging het daar los zeg
Er kwam van alles crowdsurfend voorbij; mensen, klapstoeltjes, een tafel, een plant met pot en alquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gisteren al de hele dag in de Lima geweest, 's nachts maar overgeslagen. Maar ik heb er wel over gehoord. Superfeest scheen het te zijn.
Bravo is het altijd mooi!quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:39 schreef snorfiets het volgende:
in de bravo was t ook mooi vannacht
Dan zag ik jou donderdagavond ook nog in de 24uurs lowlandscafequote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:55 schreef TheSorrow het volgende:
Het was wel grappig!Beter weer ook dan ik had verwacht. Was er vannacht nog iemand in de Lima? Wat ging het daar los zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |