Poeziewoez!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:02 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Een ongenode gast in mn tas
eendje weet helemaal nog niet of hij naar de meet gaat, we hebben namelijk feest bij de tentquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ik hobbel wel achter eendje en sjowhan aan
je staat in de OPquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eendje weet helemaal nog niet of hij naar de meet gaat, we hebben namelijk feest bij de tent
Behalve de heel logische dingenquote:
Kapotjes!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behalve de heel logische dingenik bedoel meer handige dingen, die altijd van pas komen en die mensen vaak juist vergeten dat soort dingen
Condooms.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behalve de heel logische dingenik bedoel meer handige dingen, die altijd van pas komen en die mensen vaak juist vergeten dat soort dingen
Als je gewoon genoeg rust is er niets onverantwoords aan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe redt je het in godsnaam op maandagochtend in de auto? Lijkt me heerlijk, zelf rijden, maar das echt onverantwoord maandag.
Jezus. s'Morgens? Zo vroeg?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben al compleet ingepakt, alleen mn toilettas nog, en mn kussenWe vertrekken om 9 uur al vanuit Papendrecht
Same here! Ik word om 9 uur opgepikt op Sloterdijk. En ik moet uit Den Haag komen, dus de wekker gaat om 7 uurquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
UhuMoet je bij die maten van me zijn
Whehe ga ik je een keer in het echt zien op een meet.. SLAYERRRRRRRRquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
UhuMoet je bij die maten van me zijn
*headbanged*quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Whehe ga ik je een keer in het echt zien op een meet.. SLAYERRRRRRRR
Kut.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:58 schreef On het volgende:
Ik ben er morgen rond een uur of 3. Tent in elkaar zetten -> stoeltje uitklappen -> bierr.
Ik gok op een stoeltje?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:02 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Kut.
Ik wist dat ik iets vergeten was.
Wat een luxe.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:05 schreef On het volgende:
[..]
Ik gok op een stoeltje?Die van mij heeft zelfs een vakje voor het bier.
Voor zover ik weet is dat ook de afspreektijd hoorquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:17 schreef r2dGeert het volgende:
Ik kom misschien, waarschijnlijk kom ik rond die tijd pas aan![]()
Is het niet beter om om 0:00u bij de 24-uurs tent af te spreken, valt er iig nog wat te zuipen
Ik las campingingangquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat ook de afspreektijd hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |