quote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat jij dat rode lampje maar zien, pannenkoek.
Was de neus bij jou icoontje niet eerst groen?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ergens verwacht ik wel dat het met een weekje of 2 uitverkocht is. Wat weer een uniek zal zijn, maar goed. Het blijft gissenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:58 schreef deejaylethal het volgende:
Allemaal dikke bs dus. Geen insiders hier die het wél kunnen weten en niet gewoon onzin roepen?
Ik zit namelijk nog een maandje krap met geld, en koop de meuk liever volgende maand
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Toad het volgende:
Ze gaan (weer) een groep kaarten uit de zwarthandel ongeldig verklaren staat in de nieuwsbrief.
Verder staat er dat ze verwachten dat LL binnenkort is uitverkocht.
Ach zulke dingen kan je niet tegengaan natuurlijk en dat weet de organisatie ook dondersgoed. Maar ze moeten toch wat hequote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dit briljante systeem van kaartverkoop met 10 euro service kosten was gemaakt om zwarthandel tegen te gaan. Dat hebben mensen in de reeks hier zelfs nog flink verdedigd. En nu vertellen dat er grote partijen kaarten bij de zwarthandel terecht zijn gekomen
Er word al gigantisch veel vermeld dat de kaartverkoop hard gaat, koop gewoon zo snel mogelijk. Ik geef het hooguit een maand en het is uitverkocht.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ja, en dat zegt wát? Graag hoor ik van de wat meer insiders wanneer er verwacht wordt dat het gaat uitverkopen...
[..]
Nostalgiequote:
bovendien wordt er gewoon vergeleken met de verkoop van de afgelopen ajren en als het daar bijvoorbeeld dik op voorligt dan is het wel redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach er wordt sowieso een ruwe schatting gemaakt, het gemiddelde aantal kaarten verkocht per dag. Daarbij als er een persrelease wordt vrijgegeven over dat de kaartverkoop hard gaat neemt de verkoop toe. Net als afgelopen paar jaar wachten veel studenten tot bijvoorbeeld de stufi. Dus in theorie zou het best kunnen dat het morgen bijvoorbeeld uitverkocht is.
[..]
quote:
als dat in de nieuwsbrief van Lowlands staat dan zou ik dat maar heel serieus nemen. Lowlands gaat gewoon dik voor Pinkpop uitverkopenquote:De kaartverkoop voor Lowlands 2009 gaat hard en de verwachting is dat het festival binnenkort is uitverkocht.
Ik vind vooral die service kosten te bizar voorwoorden, er komt geen mens meer aan te pas en je mag je eigen kaartje nog eens uitprinten ook. Damn dat reseveringssysteem is een eenmalige investering van zeg 1 miljoen euro, en dan bergen allen al 50.000 LL kaartejs 500.000 euro reserveringskosten op.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dit briljante systeem van kaartverkoop met 10 euro service kosten was gemaakt om zwarthandel tegen te gaan. Dat hebben mensen in de reeks hier zelfs nog flink verdedigd. En nu vertellen dat er grote partijen kaarten bij de zwarthandel terecht zijn gekomen
zucht. hoe vaak moet dit nog worden uitgelegd? Dat is vanwege de zwarthandel. Om die strijd te bevechten hebben ze geld nodig en DAAR betaal je voor ...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vind vooral die service kosten te bizar voorwoorden, er komt geen mens meer aan te pas en je mag je eigen kaartje nog eens uitprinten ook. Damn dat reseveringssysteem is een eenmalige investering van zeg 1 miljoen euro, en dan bergen allen al 50.000 LL kaartejs 500.000 euro reserveringskosten op.
Ik vind het nu wel een tijd dat mevrouw kroes daar eens naar gaat kijken want waarom zouden de reserveringskosten bij een duur kaartje hoger moeten liggen dan bij een goedkoop kaartje, de handelingen zijn er net zoveel of zo weinig als je maar wilt zien.
Dat zou niet nodig zijn als ze eenzelfde systeem zouden hanteren als bijvoorbeeld Reading and Leeds..waarbij je je moet registreren met pasfoto en alles.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zucht. hoe vaak moet dit nog worden uitgelegd? Dat is vanwege de zwarthandel. Om die strijd te bevechten hebben ze geld nodig en DAAR betaal je voor ...
Net zoveel als dit achterlijk kutsysteem van nu, alleen werkt dat WEL./quote:Op donderdag 23 april 2009 14:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
en wat denk je dat zo'n registratie systeem kost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |