Lady GaGa staat daat toch ook?quote:Op woensdag 22 april 2009 15:55 schreef Noortje. het volgende:
Whehe Eagles Of Death Metal vond ik eerst echt verschrikkelijkTegenwoordig kan i kze wel hebben. 2 Many DJ's ken ik niet zo, maar die komen ook op Werchter dus dat kan niet slecht zijn.
Babylon Circus vind ik tof en de rest ken ik niet
Maar 2MD staat op de main stage en als afsluiter. De rest van de afsluiters zijn tof, dus zij vast ook.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lady GaGa staat daat toch ook?mooie redenatie
schande dat je ze trouwens niet kent
grote nadeel is dat het dan zo achterlijk druk wordt in de Bravo
Ja? Lijkt me stug.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar 2MD staat op de main stage en als afsluiter. De rest van de afsluiters zijn tof, dus zij vast ook.
boeiend ik sta toch altijd in de 24 uurs tent bier te drinken en me te misdragenquote:Op woensdag 22 april 2009 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lady GaGa staat daat toch ook?mooie redenatie
schande dat je ze trouwens niet kent
grote nadeel is dat het dan zo achterlijk druk wordt in de Bravo
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.quote:
Oh had niet door dat ze daar afsluitenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hoor altijd van iedereen dat ze tof zijn en ze sluiten af op RW, en ik denk niet dat ze een kutafsluiter boeken.
ZATERDAGquote:Op woensdag 22 april 2009 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zo'n interessant dingetje is 2MD niet hoor.
Ik doe vast met je mee.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh had niet door dat ze daar afsluiten
Nou, dat wordt dan flink uit mijn naad gaan
Ga je ook naar Werchter dan?quote:
Veel plezier alvast danquote:
Het is dat het een tvp is anders had ik jeuk gekregen van Theo.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Theeooooo Voor President
Oh ik doelde op LL.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ZATERDAG
MAIN STAGE
[ 23:55 - 01:25 ]2MANYDJS
[ 21:45 - 23:15 ]KINGS OF LEON
[ 19:45 - 21:00 ]NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
[ 18:05 - 19:05 ]FRANZ FERDINAND
[ 16:30 - 17:30 ]LIMP BIZKIT
[ 14:50 - 15:50 ]RODRIGO Y GABRIELA
[ 13:30 - 14:20 ]SOCIAL DISTORTION
[ 12:15 - 13:00 ]TRIGGERFINGER
Of bedoelde je dat niet?
mag wel, hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dat het een tvp is anders had ik jeuk gekregen van Theo.
Bedankt, van hetzelfde.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel plezier alvast dan
En nu ga ik weer LL-ontopic
Ach zo.quote:
Mwoah, als er nog een geweldige band bij komt ofzoquote:Op woensdag 22 april 2009 16:20 schreef RedGuy het volgende:
Oeh, ga je toch misschien wel heen BT?.
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, als er nog een geweldige band bij komt ofzomaar verder blijf ik nu even op de hoogte voor Mandy haha
!
Neem het voortouw.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:30 schreef PastoorPeter het volgende:
Wanneer word trouwens het immer falende lowlands meet topic geopend?
LL = Arctic Monkeysquote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.
LL = sfeer.
Radiohead mocht daar ook weleens afsluiten dus het zegt niks over iets goed isquote:Op woensdag 22 april 2009 16:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ZATERDAG
MAIN STAGE
[ 23:55 - 01:25 ]2MANYDJS
[ 21:45 - 23:15 ]KINGS OF LEON
[ 19:45 - 21:00 ]NICK CAVE AND THE BAD SEEDS
[ 18:05 - 19:05 ]FRANZ FERDINAND
[ 16:30 - 17:30 ]LIMP BIZKIT
[ 14:50 - 15:50 ]RODRIGO Y GABRIELA
[ 13:30 - 14:20 ]SOCIAL DISTORTION
[ 12:15 - 13:00 ]TRIGGERFINGER
Of bedoelde je dat niet?
quote:
Radiohead zijn helden.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Radiohead mocht daar ook weleens afsluiten dus het zegt niks over iets goed is
Je sais, maar dan nog.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet niet naar Lowlands voor de geweldige/grote namen. Die ga je daar ontdekken. Dat er een grote/geweldige naam aangekondigd is, is geweldig, maar geen noodzaak.
LL = sfeer.
Neequote:Op woensdag 22 april 2009 16:44 schreef RedGuy het volgende:
En heeft Mandy mijn geniale touringcar idee al gehoord?.
Poging om het onder te verdelen; met voorbeelden van vorig jaar. Aan iedereen de eer om er tegen te schoppen wat fout isquote:Op woensdag 22 april 2009 16:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hoe zit het trouwens met de podia, waar staan wat voor bandjes meestal en zulks? (Ja, ik ben een LL n00b.)
[..]
Radiohead zijn helden.
maar geen WC is........ ik moet nogal eens pissen van wat biertjesquote:Op woensdag 22 april 2009 17:12 schreef vogelkooi het volgende:
En natuurlijk de magneet bar totale waanzin maar wel leuk.
nee, volgens mij heb ik vorig jaar nog staan babbelen met wat FOKKERSquote:Op woensdag 22 april 2009 17:16 schreef PastoorPeter het volgende:
Was de meet trouwens vorig jaar weer gefaald of niet?
Goed bezig!quote:Op woensdag 22 april 2009 17:41 schreef PastoorPeter het volgende:
De immer falende Fok! Lowlands-meet 2009! #1
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
2MandyDJ's![]()
Eagles of Death Metal![]()
Ska-P![]()
Pas het jaartal in de eerste zin eens aanquote:Op woensdag 22 april 2009 16:03 schreef Noortje. het volgende:
Moet de OP aangepast worden met nieuwe bandnamen?
Je bent er toch na een uur weer uitquote:Op woensdag 22 april 2009 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar geen WC is........ ik moet nogal eens pissen van wat biertjes
Of ze hebben nu gewoon eerder namen rond? Ik heb verder geen idee, maar er zal vast wel een idee achter zitten.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een theorie waarom er al zo vroeg namen bekend gemaakt worden? Voor mij gevoel veel meer dan volgend jaar rond deze tijd. Of zou het gewoon zijn omdat de namen anders toch wel uitlekken.
Lowlands University is toch in de Juliet? Althans die ene keer dat ik daar terecht kwam was in de Juliet.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Poging om het onder te verdelen; met voorbeelden van vorig jaar. Aan iedereen de eer om er tegen te schoppen wat fout is
Alpha -> Grote band + grote opkomende bands + wat gevestigde talenten die vroeg spelen (Franz Ferdinand, NERd, The Hives, Editors, The Wombats etc.)
's nachts Europa's grootste gitaar disco....
Grolsch -> Grote oudjes, gevestigde festivalbands, nieuwe bands met goedverkopende debuutalbums en hitjes enzo (Amy McDonald, Flaming Lips, Claw Boys Claw, Sex Pistols, Fratellis, Elbow)
's nachts thema avonden als 90's now, Never mind de British en Rocking Out
India -> De opkomende bands veelal wel wat bekender onder het Lowlands publiek en minder bekend bij het mainstream publiek (MGMT The Dresden Dolls, Iron and Wine, Blood Red shoes, Ting Tings
's nachts DJ's
Bravo -> overdag dance dingetjes en hiphop in de avond diverse dance stromingen (JVTW, Roni Size Junkie XL etc.)
Lima -> Relatief onbekende dingetjes, de kleinste tent. Soms ook wat tropische verrasingen. (Tunng, Paprika Korps, Max PAshm. Lykke Li, The Pedro Delgado's en 's nachts komt de legendarische Kees de Hondt afscheid nemen of voor een Reünie)
's nachts DJ's met bijvoorbeeld Balkan Beats
Juliet -> Theater, ballet en cabaret
X-Ray -> De wat alternatieve dance dingetjes, kleine soort van Bravo (Crystal Castles, Promo, LeLe, Autokratz)
Echo -> films, docu's, Lowlands University en literatuur
Charlie -> de onbekendere bands, bands waarvan je een jaar later terug kijkt, ow stonden ze er toen alzie bijvoorbeeld White Lies.
Mijn tentje van 20 euro (decathlon) is echt een heel degelijk tentje. Goede materialen, goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, stevig, waterdicht (afgeplakte naden). Heeft al menig festival overleefd, en ik kan hem aan iedereen van harte aanraden. Wel erg krap voor 2 personen btw.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Wat is wijsheid? goed redelijk duur tentje meenemen, of goedkoop 20 euro tentje halen?
Vorig jaar waren er inderdaad nog geen 15 namen gelekt of bekend gemaaktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:27 schreef ralfseltje het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al een theorie waarom er al zo vroeg namen bekend gemaakt worden? Voor mij gevoel veel meer dan volgend jaar rond deze tijd. Of zou het gewoon zijn omdat de namen anders toch wel uitlekken.
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uitquote:Op woensdag 22 april 2009 20:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Mijn tentje van 20 euro (decathlon) is echt een heel degelijk tentje. Goede materialen, goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, stevig, waterdicht (afgeplakte naden). Heeft al menig festival overleefd, en ik kan hem aan iedereen van harte aanraden. Wel erg krap voor 2 personen btw.
Het is wel een fijn idee dat je je tentje gewoon kan achterlaten als het zo uitkomt. Heb ik wel meer dan eens gedaan, oa nadat er overheen was gezeken, en met ketchup HOMO op geschreven was.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:41 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze hebben nu bij de karwei een tentje in de aanbieding voor 20 euro.. maar dit ziet er veel beter uit. Het idee van een vriend van me was een goedkoop tentje kopen en achterlaten, maar dat is zonde.
En kan je hem alsnog mee terug nemen is dat een mooie bonus. Zo beredeneerde ik.quote:Op woensdag 22 april 2009 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hadden wij 2 jaar terug ook gedaan. Het was toen een grote tent waar we me met 8 mensen in zaten, koste 50 euro, dus iets meer dan 6 euro pp. Niets zonde aan.
sssssstttttttt,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op woensdag 22 april 2009 16:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie nog steeds geen Tyfusharde Verschrikkelijke Pokkeherrie...
vorig jaar was het in de Echoquote:Op woensdag 22 april 2009 20:32 schreef icebliss het volgende:
[..]
Lowlands University is toch in de Juliet? Althans die ene keer dat ik daar terecht kwam was in de Juliet.
Ik las het net ja. Flink aanpakken die kaartenmaffia.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Toad het volgende:
Ze gaan (weer) een groep kaarten uit de zwarthandel ongeldig verklaren staat in de nieuwsbrief.
Verder staat er dat ze verwachten dat LL binnenkort is uitverkocht.
quote:Datum: …… 2009
Betreft: ……..kaarten …. 2009
Geachte ,
Ik heb op ………………………… bij uw bedrijf …………. kaarten gekocht voor het concert van ……op ……2009 in de ……………... Het betreft transactienummer …………….. Voor deze kaarten heb ik u een bedrag betaald van ………....Euro.
Ik heb inmiddels begrepen dat Mojo Concerts deze kaarten ongeldig heeft gemaakt omdat u deze in strijd met de algemene voorwaarden van Mojo heeft doorverkocht. Deze kaarten, zo begrijp ik, zijn derhalve waardeloos omdat ze mij geen toegang bieden tot het concert. Op grond van het bepaalde in artikel 7:22 jo 24 BW, bent u derhalve gehouden om mij het door mij betaalde bedrag terug te betalen.
Gezien het bovenstaande verzoek ik u, desnoods sommeer ik u, om het door mij betaalde bedrag ad […..] binnen 5 dagen na dagtekening van deze brief over te maken op rekeningnummer […….].
Indien ik dit bedrag niet (volledig) binnen de voormelde termijn heb ontvangen zal ik, al dan niet tezamen met andere gedupeerden, zonder nadere aankondiging rechtsmaatregelen tegen u nemen. Daarnaast zal ik deze zaak voorleggen aan de Consumentenautoriteit, zodat zij u een boete kan opleggen.
Hoogachtend,
………………..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |