Dan had jij verkeerd gereageerd op mijn quote van gisterquote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
O, en dan mij een jonkie noemen... ik ben van 87, hét kwaliteitsjaar van de 20e eeuw
Dat kan, gisteren was het namelijk zondag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan had jij verkeerd gereageerd op mijn quote van gister![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef neen het volgende:
[..]
Dat kan, gisteren was het namelijk zondag.
Inderdaad! Succes met studeren, ik ga evy downloaden en op m'n mp3 speler zettenquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Neen dit is ons topic. En nu ga ik weg want studeren @ mijn kamer lukt niet.
Ruim een maand ongeveer... had wat last van mijn scheenbeen, toen rustig aan gedaan, daarna gevallen in de douche op mijn heup, waar ik nog steeds een bult op mijn spier heb.quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dat was ik vergeten.
Uniekhoorn, wa's met je poot? Hoe kom je eraan en hoe lang al?
Tegen muizenissen in de baard? Jazekerquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
1974 hier!
Lijstje vandaag
O ananas met yoghurt, sap
T cracker gekookt ei
L grote bak sla, cherrytomaat, komkommer en garnalen
T 3 bastognekoekjes, 2 paaseitjes
D courgettesoep van gele courgettes (geen verschil te proeven) en gerookte forelfilet
Nu is mijn vraag: kan ik daar nog 2 glazen wijn, 5 paaseitjes, een ons gesuikerd snoep en een beetje chips tegenaangooien, ckalgewijs? Ja toch he?
Ja, dat is gemeenquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
En ik heb ontdekt dat ze bij het bedrijf waar ik werk alle knappe mannen van mijn leeftijd uitgezonden hebben naar de buitenlandse vestigingen, dat is toch gemeen!!
Moet je gewoon een lelijke vent nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
En ik heb ontdekt dat ze bij het bedrijf waar ik werk alle knappe mannen van mijn leeftijd uitgezonden hebben naar de buitenlandse vestigingen, dat is toch gemeen!!
Dat geluid ken ik; als ik eigenlijk te moe ben om te rennen dan flapt mijn linkervoet ook zo. Ik hou dan maar op met rennen, met een flappoot wordt het niks.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ruim een maand ongeveer... had wat last van mijn scheenbeen, toen rustig aan gedaan, daarna gevallen in de douche op mijn heup, waar ik nog steeds een bult op mijn spier heb.
Dus ik weet niet precies door wat het nou komt
Maar pijn doet het dus niet, wandelen gaat goed, alleen is het een irritant geluid omdat de schoenzool plat op de weg komt
Geen last - een weekje met zonnebril op slapen. Jaar of drie geleden nu, en ik heb niet opnieuw een bril. Komt misschien wel, als de kippigheid er niet op tijd bij is om de min te compenseren. Richting 40 gaan heeft ook voordelenquote:Dat laseren van de ogen he? Veel last gehad? Zit je nu ong. weer op 0 of draag je nog een bril?
quote:
Heb je ook al toekomstdromen over je kind als accountant of advocaat?quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
En hoe herkenbaar, dat stukje over leuke levens als je 18 bent![]()
Vriendje; check!quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heb je ook al toekomstdromen over je kind als accountant of advocaat?
Of ingenieurquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of boetseerder. Hij houdt toch van kleien?quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dean wordt schilder later. Of heel misschien brandweercommandant, want dat kannie al!!!
Wat dan??quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
Ik heb een anticonceptieprobleem
Nav Viev d'r laatste foto's op Hyves gok ik dattie autocoureur wordtquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dean wordt schilder later. Of heel misschien brandweercommandant, want dat kannie al!!!
Was ist los?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
Als ie maar gelukkig wordtquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe. Hij heeft zich alvast heel kunstzinnig uitgeleefd op de muur met je blauwe vilstift Coquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Ja echt zo'n flap/wiebelpoot! alleen kan ik mijn tenen/hele voet ook niet meer naar boven bewegen, hoe ik mijn best ook doe... heel apart gevoel is dat...quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geluid ken ik; als ik eigenlijk te moe ben om te rennen dan flapt mijn linkervoet ook zo. Ik hou dan maar op met rennen, met een flappoot wordt het niks.
Moet jij niet een tijdje ophouden met afvallen? 60kg lijkt me aardig dun voor jouw lengte.
[..]
Geen last - een weekje met zonnebril op slapen. Jaar of drie geleden nu, en ik heb niet opnieuw een bril. Komt misschien wel, als de kippigheid er niet op tijd bij is om de min te compenseren. Richting 40 gaan heeft ook voordelen.
Jij bent zwanger?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, Goodbye, wat ging er mis met hardlopen?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehe. Hij heeft zich alvast heel kunstzinnig uitgeleefd op de muur met je blauwe vilstift Co![]()
.
Ik had een vast oppasadres, 3 kinderen. De oudste 2 waren meisjes, de jongste een jongen. En hoewel hij dus continu omringd werd door roze, poppen en jurkjes, speelde hij tóch liever met autootjes! Zo grappig idd!quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat kleine jongetjes dus blijkbaar echt als jongetjes worden geboren..toen de mijne 6 mnd was zag ie al alleen maar auto's en maakte bijpassende "Broem"geluiden zonder dat iemand het ook maar had voorgedaan. En toen ik een keukentje voor hem kocht om zijn andere kwaliteiten te stimuleren keek ie er zo naar "". Om er vervolgens op in te rijden met zijn loopauto
.
Ik verwacht niet zoveel te verdienen met een vakantiebaan. 1000 euro max voor een maand. Als je daar van moet eten + kamer huren + ov betalen, hou ik te weinig over voor de moeite. En dat van die kamers van studenten wist ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: waarom zou iets huren in de zomer duurder zijn dan de rest van het jaar? Dan zijn er juist heel veel studenten die hun kamer onder willen verhuren! Die zijn allang blij als ze nog wat van hun huur terugkrijgen.
Dat is wel balen ja! Had je te veel/ te vet/ te laat gegeten misschien? Soms heb je gewoon je dag niet, het was ook nog best warm... Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat!quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik kreeg last van steken en had totaal de motivatie niet om het vol te houden. Ik heb nu dit hardgelopen:
1 x 1 min
3 x 2 min
1 x 1 min
Ik ben het kabeltje van mijn mp3 speler kwijt (die tevens oplader is) en kon dus geen Evy er op zetten. Ik merk dat ik dat toch nog wel echt nodig heb.
Hmm, te laat misschien. Baal er wel van ja, want dit is zo demotiverendquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja! Had je te veel/ te vet/ te laat gegeten misschien? Soms heb je gewoon je dag niet, het was ook nog best warm... Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat!
Oh wat grappigquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat als ze jonge aapjes speelgoed van kinderen gaven, de mannetjes ook liever met jongensspeelgoed speelden en de vrouwtjes met meisjesspeelgoed!
Lijkt me trouwens een geweldig gezicht.
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...quote:
Yep!quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden aardbeien met zoetstof ook lekker zijn, in plaats van echte suiker?
Dan ga ik die dadelijk als toetje eten.
Smaakt prima, pas op dat je niet uitschiet en het kan een wat ranzige structuur krijgen (de zoetstof). Maar heb het ook wel eens gehadquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden aardbeien met zoetstof ook lekker zijn, in plaats van echte suiker?
Dan ga ik die dadelijk als toetje eten.
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de railsquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat kleine jongetjes dus blijkbaar echt als jongetjes worden geboren..toen de mijne 6 mnd was zag ie al alleen maar auto's en maakte bijpassende "Broem"geluiden zonder dat iemand het ook maar had voorgedaan. En toen ik een keukentje voor hem kocht om zijn andere kwaliteiten te stimuleren keek ie er zo naar "". Om er vervolgens op in te rijden met zijn loopauto
.
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...
Implanon?quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)
Zelfs al weet je 100% zeker dat jij niks hebt, van hem kun je dat niet weten. Misschien is z'n vrouw ooit wel vreemdgegaan zonder dat hij het weet en heeft zij hem besmet zonder dat hij er tot nu toe van iets gemerkt heeft. Ik zou 't risico niet willen lopen in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef cyclechick het volgende:
Moet dat perse?
Ik heb pasgeleden wel mijn bloed op alles laten testen (omdat ik bloeddonor ben) en hij heeft 14 jaar lang dezelfde partner gehad...
Bij ons vroeg een jongetje toch of we hem als prinses wilde sminken, we hebben er wel aan toegegeven maar de ouders vonden het volgens mij niet zo leuk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Maar verder klopt het wel: als je je kind naar de peuterspeelzaal brengt staan de meisjes te strijken, dansen, poppenwagens te duwen en juwelen van plastic te passen. Alle jongetjes liggen op een kluit `broem, brrrrroem!` te doen.
En zijn partner ook?quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Moet dat perse?
Ik heb pasgeleden wel mijn bloed op alles laten testen (omdat ik bloeddonor ben) en hij heeft 14 jaar lang dezelfde partner gehad...
Maar dan heb je ook weer die hormonen in je lijf? Ik vind het eigenlijk een fijn idee dat ik die rommel van de pil nu niet in mijn lichaam heb + sinds ik ben gestopt met de pil heb ik volgens mij meer zin in sex (en daarvoor was ik denk ik benedengemiddeld qua zin hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef mspoez het volgende:
[..]
Implanon?
Kennisje van mij heeft dat en die vindt het ideaal.
Mijn broertje wilde vroeger prinses wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij ons vroeg een jongetje toch of we hem als prinses wilde sminken, we hebben er wel aan toegegeven maar de ouders vonden het volgens mij niet zo leuk.
Het is een complotquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
Had je veel bijwerkingen van de pil??quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar... Tot nu toe nog niks onveilig gebeurd, want zolang ik nog geen keuze heb gemaakt over wat ik aan anticonceptie wil, is het veilig of niet.. Straks ben ik ineens zwanger, dat moet ik helemaal nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Zelfs al weet je 100% zeker dat jij niks hebt, van hem kun je dat niet weten. Misschien is z'n vrouw ooit wel vreemdgegaan zonder dat hij het weet en heeft zij hem besmet zonder dat hij er tot nu toe van iets gemerkt heeft. Ik zou 't risico niet willen lopen in ieder geval.
Huhquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
1986 de geksteuhhh!
*paper schrijft* volgens mij heb ik de prio's niet helemaal goed. Schoolwerk > sport. I need to find balanzzzz.
Anyway! *duikt weer in teksten*
Ja! Ik dacht, ik ga in een bedrijf met zooooooveel mannen werken, daar moeten wel een paar leuke tussen zitten. Maar ik heb ze nog niet gezien. En toen ging ik vandaag in het smoelenboek kijken en toen ontdekte ik waar ze ze verstopt hebbenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je veel bijwerkingen van de pil??
Mijn zusje heeft een spiraaltje. Dat bevalt haar goed, maar ze is wel wat langer ongesteld dan voorheen.
Jawel, je moet zo'n kind niet afremmen! En later van ik 75% als zijn managerquote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n verstandig cadeau geweest.
Ik zie een reden om een excuus te verzinnen om een tripje naar NY te maken. Kun je daar geen nuttige dingen doen voor je bedrijf?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht, ik ga in een bedrijf met zooooooveel mannen werken, daar moeten wel een paar leuke tussen zitten. Maar ik heb ze nog niet gezien. En toen ging ik vandaag in het smoelenboek kijken en toen ontdekte ik waar ze ze verstopt hebbenIn New York en Tokyo! Niet eerlijk
quote:
Ik vind je avatar zo leukquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, je moet zo'n kind niet afremmen! En later van ik 75% als zijn manager.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de rails
quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... ik heb een vooronderzoek bij ooglasercentrum in groningen aangevraagd net
Ik heb laatst zelf Grieks gekookt en dat was heel lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Merel het volgende:
Oooooh XcUZ_Me, ik wil ook zo graag weer eens Grieks eten! Zooo lekker is datWat ik trouwens laatst nog vroeg maar wat je waarschijnlijk niet gezien had: heb jij nou tegenwoordig een nieuwe baan ook?
Uniekhoor wat dapper!
persoonlijk:quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Oohh het was ook echt heerlijk! Wel veel vis gegeten en qua vlees eigenlijk alleen de kipfilet en wat gyros. Dus dat scheelt misschien wel wat.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Merel het volgende:
Oooooh XcUZ_Me, ik wil ook zo graag weer eens Grieks eten! Zooo lekker is datWat ik trouwens laatst nog vroeg maar wat je waarschijnlijk niet gezien had: heb jij nou tegenwoordig een nieuwe baan ook?
Volgens de adobe site kan het niet, tenzij de auteur dat zo heeft ingesteld. Er zal wel software voor te vinden zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik _MOET_ nu een document bewerken. _NU_
Help?
quote:V. Kan ik een PDF-bestand bewerken met Adobe Reader?A. Nee. U kunt met Adobe Reader geen permanente wijzigingen maken in PDF-bestanden. U kunt echter wel soortgelijke functies uitvoeren met Adobe Reader als de auteur deze functies heeft geactiveerd met Acrobat 7.0 Professional. U kunt bijvoorbeeld tekst markeren en opmerkingen toevoegen in plaknotities. Als u documenten wilt maken en uitwisselen, opmerkingen wilt verzamelen en vergelijken, en de bestandsbeveiliging wilt aanpassen om betrouwbare en kant-en-klare Adobe PDF-documenten te maken, dan is Adobe Acrobat voor u de aangewezen software.
Ik moest lachen omdat jij dacht ouder te zijnquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik _MOET_ nu een document bewerken. _NU_
Help?
Waarom ga ik dan een plan invullen op suggestie van de auteur als dat niet eens kanquote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens de adobe site kan het niet, tenzij de auteur dat zo heeft ingesteld. Er zal wel software voor te vinden zijn.
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/acrrfaq.html
quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
persoonlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
En het meest irritante is dat ik hier al een uur zit (UB) en ik net toevallig op lattitude keek en hij volgens de kaart hier ook zitquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Scenario: M'n vriendje belt al 50 minuten niet terug. Dus of hij is onder een tram gekomen of hij is aan het sporten.![]()
Ik zou namelijk bellen. En normaal neemt hij wel op als ik bel.![]()
En nu ben ik verplicht aan het SOGen, ik moest iets weten over schule..
Ja het lukt mij ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan een plan invullen op suggestie van de auteur als dat niet eens kan
Het heet: plannen gebruikersversie
http://www.cms.uva.nl/stu(...)1C3-A8F664DA216DB742
quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]Nee, ik weet niet zo goed wat ik wil. Misschien de nuvaring. Maar misschien is een spiraaltje ook wel een goeie optie, zeker als ik straks voor 3 maand of langer in Afrika zit, dan hoef ik daar niet over na te denken. Als dat tenminste goed gaat. Dus daar wil ik het maar eens over hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Is het niet gewoon de bedoeling dat je dat document uitprint en het dan invult?quote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef P.F het volgende:
En ik moet en zal dat document bewerken ik ben niet voor niets helemaal met de tram hier heen gekomen
Ja maar. Ik haat het als dingen opeens minder opties hebben. *huilt*quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef SiTu het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de bedoeling dat je dat document uitprint en het dan invult?
Als je het per se digitaal wil is het waarschijnlijk nog sneller om het geheel even na te maken in word?
Nevermind
Ik was net een beetje aan het lezen en Implanon is idd wel minder hormonen, dus misschien ook een optie. Alleen heeft een vriendin van mij er juist een niet zo goede ervaring mee, en ze kon dat staafje ook heel erg zien en voelen zitten, is dat bij jouw vriendin ook zo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef mspoez het volgende:
Foxit PDF kan wat meer dan Adobe's reader, die niet voor niets 'reader'heet.
Implanon CC is inderdaad wel met hormonen, maar minder dan de pil.
Spiraaltje kan ook, is zonder hormonen, maar ja, dat inbrengen he? Pessarium? Ook gedoe. Of de NUVAring?
Dank je.quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef mspoez het volgende:
Foxit PDF kan wat meer dan Adobe's reader, die niet voor niets 'reader'heet.
Implanon CC is inderdaad wel met hormonen, maar minder dan de pil.
Spiraaltje kan ook, is zonder hormonen, maar ja, dat inbrengen he? Pessarium? Ook gedoe. Of de NUVAring?
Was niet onaardig bedoel hoor PieF!quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb op mijn laptop gewoon acrobat, maar dacht ook dat het adobe acrobat reader heette..
Ik ga normaal half 12 slapen. Ik denk niet eens dat ik in slaap kan komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
@ Chico; niks mis mee toch?Ik ga over 10 minuten al naar bed
. Morgen vroeg naar kantoor want vanavond heb ik bar weinig geproduceerd
.
http://www.junkfoodnews.net/cheddarcar.htmquote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
de kaasmobiel
NEEEE niet de Kaasmobielquote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Pff ik ben helemaal deaudén ik heb net de kaasmobiel weggebracht, en die is pas over 5 dagen klaar
Ja zeer ernstig, hij verliest motorsmering en koelvoelistof en dit raakt ook door elkaar, er zit allemaal oliedrap in het koelsysteem. Nu moet ie rap een nieuwe koppakking, en dat is een kostbare ingreepquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NEEEE niet de Kaasmobiel![]()
Is ie ziek?
Arme Kaasmobiel. Hoe bang hij zal zijn, helemaal alleen in die donkere, kille garage vannacht! En dan moet hij huilen waardoor hij nog meer vloeistof verliest.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zeer ernstig, hij verliest motorsmering en koelvoelistof en dit raakt ook door elkaar, er zit allemaal oliedrap in het koelsysteem. Nu moet ie rap een nieuwe koppakking, en dat is een kostbare ingreep![]()
Gelukkig is hij in handen van professionals
Heb jij een gewoon of een hormoonspiraaltje?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
@DaD: ik heb een spiraaltje en ik vind het een stúk prettiger dan de nuvaring en de pil. En... niet meer ongesteld. Prettige bijwerking
.
Whehehhe, nee hoor, ik heb 'm weer aangeslingerd!quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
nu heb ik de spiraaltjesdiscussie vermoord
quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Arme Kaasmobiel. Hoe bang hij zal zijn, helemaal alleen in die donkere, kille garage vannacht! En dan moet hij huilen waardoor hij nog meer vloeistof verliest.
Lieve lieve Kaasmobiel
wees toch maar niet bang
De professionals rochelen 't wiel
al is je vloeistof in 't gedrang
Snel ben je weer herenigd
met je ietwat kale baasje
Maar niet teveel meer huilen dan
anders ben je weer het haasje!
Kon dat ook maar met de Kaasmobiel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhe, nee hoor, ik heb 'm weer aangeslingerd!
Gelukkig maar dat fietsen je hobby is dan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik morgen naar de stad fietsende hele dag werken dan weer terug
Morgen 20 graden in Amsterdam. En ik heb een tussenuurquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen overdag lost de lage bewolking verder landinwaarts op, maar aan de kust blijven er wolkenvelden. De temperatuur blijft landinwaarts met 20 graden hoog voor de tijd van het jaar. Aan de kust wordt het met een graad of 12 duidelijk minder warm. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest.
maandag 20 april 2009 22.05 uur
Ja, dat scheeltquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat fietsen je hobby is dan!
Wat je ook doet, die prikpil zou ik echt als laatste optie nemen!!! Niet aan beginnen joh! Je kunt met vrijwel alle anticonceptie direct stoppen als je klachten krijgt (spiraaltje en nuvaring kunnen eruit, implanon ook wel, met de pil kun je stoppen), maar mocht je klachten krijgen van de prikpil, dan zit je daar nog maanden aan vast.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het lezen en Implanon is idd wel minder hormonen, dus misschien ook een optie. Alleen heeft een vriendin van mij er juist een niet zo goede ervaring mee, en ze kon dat staafje ook heel erg zien en voelen zitten, is dat bij jouw vriendin ook zo?
Pessarium vind ik niks, blehh alleen dat woord al
Nuvaring is misschien ook wel een optie, het idee is een beetje naar, dat je 3 weken zon ring in je hebt, maar er staat dat je er niks van merkt, dus misschien het proberen waard...
thanks voor het meedenken
Edit. of misschien de prikpil? die geeft ook minder hormonen af dan gewone pil..
quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Arme Kaasmobiel.
Zelfs Dawson moet huilen.
[ afbeelding ]
Ik merk geen verschil met toen ik nog geen pil had. Ik heb niks te klagen dusquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wél blij zijn met de pil?
Ik heb net heel veel horrorverhalen over de prikpil gehoordgelezen, NO WAY dat ik die ga nemenquote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat je ook doet, die prikpil zou ik echt als laatste optie nemen!!! Niet aan beginnen joh! Je kunt met vrijwel alle anticonceptie direct stoppen als je klachten krijgt (spiraaltje en nuvaring kunnen eruit, implanon ook wel, met de pil kun je stoppen), maar mocht je klachten krijgen van de prikpil, dan zit je daar nog maanden aan vast.
Het lijkt me zo vreselijk rot!
Nuvaring lijkt mij een goede optie, toch? Niet te hoog gedoseerd, niet te pijnlijk om te plaatsen, en je kunt de SMS-service instellen, dan krijg je een berichtje als je 'm moet vervangen
Ik heb zelf de Mirena en ik vind 'm echt prettig. Geen menstruatie meer, en ook niet meer de migraine en de pijnlijke borsten die ik bij de pil had
Oh gelukkig, ik ben geen maf, uitstervend diersoortquote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil met toen ik nog geen pil had. Ik heb niks te klagen dus
Ikke! Nouja, van de pil die ik nu slik, niet van de vorige. Ik heb een prachtig mooi pukkelloos huidje en over het algemeen ben ik emotioneel gezien verschrikkelijk stabiel. Zelfs in m'n stopweek ben ik de redelijkheid zelve. Vroeger had ik pukkels, moodswings en moest ik altijd de hele stopweek lang verschrikkelijk hard huilen. Nu niet meerquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wél blij zijn met de pil?
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regeltquote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Merel het volgende:
Ohja, en dat libido, dat is verdomde lastig zo zonder een McSex
Mijn libido zat juist in de kelder, hahaha. Maar dat viel me pas op toen ik stope, want ik slikte de pil sinds mijn 16e, al voor ik vriendjes/sex had, dus ik wist niet beter of het hoorde zo..quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben geen maf, uitstervend diersoortMijn huid is beter sinds Diane, minder vaak/lang/pijnlijk ongesteld. Alleen mn libido komt nu boven de dakpannen uit. Das uhm wat minder handig.
Die moet ze oppikken met de Kaasmobiel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regelt
Tupperware is gewoon een excuus om meer te koken zodat je altijd kliekjes heb. Stufferware, dat is hetquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
@Vikje, nog uit het vorige topic (ja sorry, er kwam even een Tupperwareparty tussendoor)...
JA! Het is echt een homonummer want het heet l'Homo!
Even hier bijlezen!
Ik denk dat Mirena bij 75% van de vrouwen ofzo gewoon aanslaat... En dan is het echt een prettige optie, omdat het superveilig is en je er geen omkijken naar hebtquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb net heel veel horrorverhalen over de prikpil gehoordgelezen, NO WAY dat ik die ga nemen![]()
Mirena zijn ook wel redelijk wat enge verhalen over veel pijn bij plaatsen, toch veel bloeden en hier en daar wat mensen met vage andere klachten, maargoed, je gaat pas op fora zoeken en schrijven als er iets mis is, in de meeste gevallen, dus zal wel een vertekend beeld zijn.
Nuvaring klinkt inderdaad prima eigenlijk...
nou eh om chicks of hunks te regelen moet je niet mijn auto hebben hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die moet ze oppikken met de Kaasmobiel.
En de Kaasmobiel is stuk.
SNAP DAT DAN
Ik doe niet aan kliekjesquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tupperware is gewoon een excuus om meer te koken zodat je altijd kliekjes heb. Stufferware, dat is het
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou eh om chicks of hunks te regelen moet je niet mijn auto hebben hooralhoewel, de laadruimte is groot genoeg!
Brrrrr... Daar zou ik nooit aan beginnen! Ik ken iemand die er een jaar last van heeft gehad. (nou ja, ik kende haar vriend oppervlakkig)quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef cyclechick het volgende:
Edit. of misschien de prikpil? die geeft ook minder hormonen af dan gewone pil..
quote:Op maandag 20 april 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes![]()
Ik koop dan ook meestal onzindingen waar ik een speciaal boven-de-magnetron-keukenkastje voor heb. Als ik daar de deur van open durf te doen zo eens in de zoveel tijd word ik aangevallen door plastic Tup-meuk
Oh dat lijkt me inderdaad gek! Hoe lang is het al je ex en hebben jullie goed contact?quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een anticonceptieprobleempje
Dit gaat echt heel raar klinken, maar mijn ex is zwanger
Da's raar hoor
Ik ben niet zo makkelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regelt
Nou dan wil ik niet weten hoe het zonder pil isquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
Wel bijzonder trouwens Chico, meestal zakt je libido in van de pil toch? Is het niet gewoon je leeftijd?
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil ook een keer naar een tupperware party, dat lijkt me zo leuk
En ik kan me voorstellen dat je aan 't idee moet wennen ElisaB!
Nee hoor, ze belde gisteren zelfquote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me inderdaad gek! Hoe lang is het al je ex en hebben jullie goed contact?
Of hoorde je het via-via?
Kreeg je ook nog een gratis bakje bij de aankoop van de tupperware frietsnsijder?quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!
Het was weer vreselijk lollig trouwens. Van die opstandige vrouwen die dan die óh zo stevige ijsschep betitelen als 'oh, die kan je fijn door het raam gooien als je ruzie hebt!'(Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
).
Ik wil zó graag nog eens naar een Tupperware-partyquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Het was weer vreselijk lollig trouwens. Van die opstandige vrouwen die dan die óh zo stevige ijsschep betitelen als 'oh, die kan je fijn door het raam gooien als je ruzie hebt!'(Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
).
Het lijkt me zo leuk kneuterig! En ik hoop natuurlijk dat de echte huisvrouw in mij dan eindelijk wakker wordtquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!
).
quote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil zó graag nog eens naar een Tupperware-party![]()
Kunnen we er als Slankies niet eens eentje organiseren
Denk dat die laatste leuker is met alle slank-damesquote:
Het werkt nog wel steeds zo dat de 'gastvrouw' allerlei (zeer a-nuttigequote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Kreeg je ook nog een gratis bakje bij de aankoop van de tupperware frietsnsijder?
Nou meid, dat heb ik hier echt wat voor jou, mocht je zeggen dat je ergens in het komende half jaar gastvrouw zou willen zijn en minimaal 10 personen optrommelt voor dit festijn krijg je hem gratis.quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vraag het maar gewoon... was je ex bi-seksueel of heeft ze een donor 'gebruikt' ofzo?
[..]
Het werkt nog wel steeds zo dat de 'gastvrouw' allerlei (zeer a-nuttige) kadootjes krijgt
Een frietsnijder hadden ze niet, anders had ik die wel genomen
Elisa en Merel, het is ook erg leuk! Steeds van te voren denk ik 'pfffff, wat heb ik me nu weer laten aanpraten' maar als ik er ben heb ik een hele leuke avond en lach ik me rot! Je voelt je heel Stepford Wiverig!
Ze is in elk geval een stuk bi-er dan ik, want ze is twee jaar geleden getrouwd met een manquote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vraag het maar gewoon... was je ex bi-seksueel of heeft ze een donor 'gebruikt' ofzo?
Ik kijk ernaar uitquote:Elisa en Merel, het is ook erg leuk! Steeds van te voren denk ik 'pfffff, wat heb ik me nu weer laten aanpraten' maar als ik er ben heb ik een hele leuke avond en lach ik me rot! Je voelt je heel Stepford Wiverig!
Nee, je bent humorloosquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Ik snap het niet, dat tupperware. Bij de Ikea koop je voor 5 euro 20 bakjes (give or take a bakje) en dan snap ik nooit waarom je dan 50 euro (?) voor een ander bakje zou moeten betalen.![]()
Ben ik nu ontaard??
Oh, nee, dat vind ik ook onzin, die tupperware bakjes zijn ook belachelijk duur. Maar toch, ze zijn zo leuk!quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Ik snap het niet, dat tupperware. Bij de Ikea koop je voor 5 euro 20 bakjes (give or take a bakje) en dan snap ik nooit waarom je dan 50 euro (?) voor een ander bakje zou moeten betalen.![]()
Ben ik nu ontaard??
O ja dat was het!!quote:
quote:Het is toch helemaal geweldig om met een heel huis vol vrouwen te luisteren naar een dame die vol passie een doosje aanprijst
Which reminds me... Picture this: miniatuurtje heeft een sieradendoosje gekocht, wijst op een erfstukje en zegt tegen beeb (haar moeder dus): "Mam... zullen we ruilen? Jouw oude doos tegen de mijne?"quote:
Naja, dat staat natuurlijk als een paal boven waterquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef Laureline het volgende:
Nog even als slotgedachte dat exen nooit zwanger horen te raken natuurlijk, ze moeten de rest van hun bestaan blijven treuren dat ze jou moeten missen.
Hi hiquote:
mooie benenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
En speciaal voor loveli, beterrder?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Which reminds me... Picture this: miniatuurtje heeft een sieradendoosje gekocht, wijst op een erfstukje en zegt tegen beeb (haar moeder dus): "Mam... zullen we ruilen? Jouw oude doos tegen de mijne?"
Nou ja, veeg me maar op
Zeker nice leggsquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en dus geen woord van gelogen; de gouden uitspraken van kidsquote:
Ik geloof dat er al door een paar anderen antwoord is gegevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
gave kids Eliesquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dus geen woord van gelogen; de gouden uitspraken van kids
Goedemorgen? Ik vind een morgen nooit zo best als ik een 7 voor de dubbele punt op de klok zie
Ik heb nooit met meisjesspeelgoed gespeeld. Barbies vond ik vies (dat materiaal, urgh) en ik heb pas op latere leeftijd een keer een pop gekocht, die 'mama' kon zeggen en kon giechelen, maar verder zei het me niet zoveelquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de rails
quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]! Dat inkleuren deed ik met mijn cavia, ik vond wit zo saai. Hij reageerde niet zo goed op de waterbestendige stiften...ineens was ie heel lang uit logeren op een hele leuke kinderboerderij volgens mijn mama.
Oh, dat wist ik niet eens.. Ik heb het normaal altijd de dag na het sporten, dus niet pas 2 dagen erna.. Mja ik heb gestretched en warmgefietst en achteraf weer gestrecht en powerplate gedaan om m'n spieren weer een beetje los te schudden (doe ik altijd). Ik snap er niks van. Ik loop nu in ieder geval vrij moeilijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, dat schijnt redelijk normaal te zijn, dat je pas twee dagen later last hebt. Heb je gewel goed gestretchd?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Ik heb een 9.3 voor mijn tentamen leerstoornissen !
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Leerstoornissen klinkt bekend, maar zag in je fobo dat je ook Pedagogische Wetenschappen studeert?
Ja en onderwijskunde in Nijmegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij ook?
Ik heb de richting leerproblemen gekozen, vandaar leerstoornissen.
ik heb mn makreel in een kluisje gestoptquote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm hoelang moet ie in je tas zitten?
Maar in ieder geval succes ermee
eerste waar ik aan denk bij een klapvoet is een hernia of een anderszins beknelde zenuw! typisch symptoom daarvan, en t zou best kunnen dat er bij t vallen een werveltje verschoven is...quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag fysio gebeld over mijn been, die doet het nog steeds niet, ik kan niet normaal meer lopen, heb totaal geen pijn maar hak, voetbol, teen, zoals je normaal loopt dat lukt niet meer, kan alleen nog maar met mijn hele voet plat neerlanden, echt heel vreemd!
PF heb je nog planhulp nodig? ik ben er best goed in volgens mij...quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed met planningen?
Ik ben er namelijk een aan het maken maar ik ben bang dat ik er te diep op inga?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb mn makreel in een kluisje gestopttwee uur lang. ik kan iedereen op de letterenfaculteit aanraden om voorlopig kluisje 37 niet te gebruiken.
maar hij was wel lekkah!
leuk! je bent mooi slank zeg!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ok, hebben jullie daar dezelfde vijf thema's als wij in Leiden? Wij hadden in het eerste jaar onderwijskunde, opleidingskunde (saai vond ik!), gezinspedagogiek, orthopedagogiek en leerproblemen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en onderwijskunde in Nijmegen.
1ejaars dus we hebben alle thema's nog
Dat dilemma vrees ik ook, over een kilo of zesquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:49 schreef Merel het volgende:
Zo, ik zit weer op de 65 kilo, m'n stabiele gewicht waar ik altijd op terugkeer als ik weer een tijdje normaal eet. Voordat ik in Slank begon was m'n stabiele gewicht 72 kilo, dus dat is al een mooie vooruitgang. Ik wil eigenlijk naar de 62 kilo, dat zou er mooi precies 10 af zijn. En het buikkie moet weg. Maar voor die laatste 3 kilo zal ik echt móéite moeten gaan doen. En ik kan de motivatie nog niet helemaal vinden.
Nee, Leiden heeft meer thema's (ben daar zelf ook nog wezen kijken).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh ok, hebben jullie daar dezelfde vijf thema's als wij in Leiden? Wij hadden in het eerste jaar onderwijskunde, opleidingskunde (saai vond ik!), gezinspedagogiek, orthopedagogiek en leerproblemen.
Ik ben derdejaars nu, maar loop wat achter, dus eigenlijk een soort 2,5de jaars ofzo.
mwah t was een gerookte makreelfilet, dus daar kan niet zo heel veel mee mis gaan. hij wordt alleen een beetje ranzig (het vet bedoel ik) maar hijblijft zolang wel goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig maar(weet trouwens niet of ik vis die zo lang uit de koelkast is geweest nog zou durven eten)
Dus dag 1 van het gezonderen is goed bevallen?
Ja, dat gevoel ken ik ook wel maar ja het is moeilijk om je er altijd aan te blijven houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mwah t was een gerookte makreelfilet, dus daar kan niet zo heel veel mee mis gaan. hij wordt alleen een beetje ranzig (het vet bedoel ik) maar hijblijft zolang wel goed.
ja is prima bevallen, ik voel me uiteraard veel lekkerder als ik weet dat ik er geen zooi in stop...
Oh, ok. Bevalt het wel goed verder, weet je al welke richting je op wilt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, Leiden heeft meer thema's (ben daar zelf ook nog wezen kijken).
Wij hebben alleen maar onderwijskunde en 2 soorten orthopedagogiek.
Ja, bevalt tot nu toe goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, ok. Bevalt het wel goed verder, weet je al welke richting je op wilt?
Haha ok, het was ook maar een richtlijn - ik hoop dat het allemaal lukt, zo te zien ben je iig hartstikke goed begonnen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef kwakveense het volgende:
oh PPP ik doe dus deze week ongeveer jouw schema (niet helemaal - ik eet minder boterhammen en lieve rmager varkensvlees dan rundvlees (rndvlees ligt me erg zwaar op de maag)) vandaarik ben fan van de bak sla mee naar t werk, en dit weekend ga ik lekker soep eten tussen de middag enzo...
de schnitzel is niet gepaneerd: een magere varkensschnitzel die ik bak met knoflook, mjam.
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputtingquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, wie is Jillian Michaels?
En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appelsHeb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
Great en ik moet zaterdag op een beurs staanquote:
Dat word TV op het balkon zetten om F1 te kijken in de zon zondag. Zaterdag helaas werken tot 17.00quote:
http://www.jillianmichaels.com/ Volgens mij heeft ze ook meegewerkt als trainer bij The Biggest Loser.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, wie is Jillian Michaels?
En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appelsHeb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
Wat vervelend dat je je niet fitter voelt met sport en gezond etenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting(vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
Maar zondag dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Great en ik moet zaterdag op een beurs staan.
Ja ze heeft echt wel een enge kopquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik vind haar maar scary ogenMaar tof dat je begonnen bent met sporten
Tink, jammer dat het nog zo onduidellijk is. Slaap je wel genoeg?
Spannend! Kroketten halen met de sirene aan, was het tochquote:
Lucky youquote:
wat een narigheid!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting(vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
Congratzquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Heel graag!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
PF heb je nog planhulp nodig? ik ben er best goed in volgens mij...
ik denk dat je je idd. te snel in de details verliest - als je plant hoef je niet elke minuut nauwkeurig te plannen....
ok...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:
Heb ik weerIk zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.
Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stondIn gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.
![]()
In plaats daarvan wilde hij meetenen toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.
![]()
Enwant hij heeft m'n nummer. Mijn fijne, makkelijk te onthouden nummer
Dank je! En de rest natuurlijk ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
leuk! je bent mooi slank zeg!
ik denk zelf dat ik je jonger en vrolijker zou vinden als je rokjes ofwel korter ofwel wijder uitlopend waren, beetje zwieriger dan een pencil skirt zeg maar - ook al kan je die heel goed hebben.
Ik had het je nog niet gezegd, maar je ziet er geweldig uit & ben ook voor wat zwierigere rokjes. Maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je! En de rest natuurlijk ook![]()
Ik sta stiekem wel een beetje uitgerekt en in een bochtje, anders paste ik niet in de spiegel
Op zich is dit een best uitlopend rokje, ik heb denk ik gewoon niet genoeg heupen hiervoor? Korte rokjes vind ik meteen weer zo gucci ho. Maar ik zal even kijken wat ik in de kast heb!
Hmm, bijzonder....quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:
Heb ik weerIk zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.
Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stondIn gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.
![]()
In plaats daarvan wilde hij meetenen toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.
![]()
Enwant hij heeft m'n nummer. Mijn fijne, makkelijk te onthouden nummer
Lief dat je je zorgen maakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Tink, als je lijfelijk niet lekker bent, moet je dan wel gaan werken? [/zorgenmaakmodus]
Ohhh dat is het grote nadeel van voor jezelf werken, dat lijkt me zo naar, want ziek is eigenlijk toch echt gewoon ziek.. Maarja brood en planken enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je je zorgen maakt.Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes?
Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.
Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmantebeller uit Zuid-Holland komt Syrena?
Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga vrijdag naar de huisarts en ga vragen om een recept voor de Nuvaring, die leek me, na alle tips & verhalen het beste voor mij. Nog bedankt voor de mensen die hebben meegedacht!
Nee, ik ga het vanavond aan hem vragen, dat ik dat eigenlijk graag wilquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!
En niet de SOA-test vergeten, hè
Hij vroeg waar ik vandaan kwan, en ik zei Limburg. Toen vroeg hij of ik Sittard en Maastricht kende. Ik heb maar jaja gezegd (ik woon dus in Sittard). Hij had vroeger in Spaubeek gewoond en woonde nu in Zuid-Holland. Denk ik dat ie zeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je je zorgen maakt.Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes?
Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.
Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmantebeller uit Zuid-Holland komt Syrena?
Meneer werkt al 40 uur per week, doet samen met mij het huishouden en zorgt 's middags voor de kinderen. Ik vind het wel genoeg zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Kan Meneer niet een poosje gaan werken, Tink?
tuurlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Heel graag!!!
Ik was gister namelijk bezig met die officiële dingen, uva studie hulp, smart blablabla
En volgens vriendje was plannen gewoon je dagen over de vakken verdelen en dan gewoon doen.
Mag ik hem naar je emailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |