Dan had jij verkeerd gereageerd op mijn quote van gisterquote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef neen het volgende:
[..]
O, en dan mij een jonkie noemen... ik ben van 87, hét kwaliteitsjaar van de 20e eeuw
Dat kan, gisteren was het namelijk zondag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan had jij verkeerd gereageerd op mijn quote van gister![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef neen het volgende:
[..]
Dat kan, gisteren was het namelijk zondag.
Inderdaad! Succes met studeren, ik ga evy downloaden en op m'n mp3 speler zettenquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef P.F het volgende:
Neen dit is ons topic. En nu ga ik weg want studeren @ mijn kamer lukt niet.
Ruim een maand ongeveer... had wat last van mijn scheenbeen, toen rustig aan gedaan, daarna gevallen in de douche op mijn heup, waar ik nog steeds een bult op mijn spier heb.quote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dat was ik vergeten.
Uniekhoorn, wa's met je poot? Hoe kom je eraan en hoe lang al?
Tegen muizenissen in de baard? Jazekerquote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef Laureline het volgende:
1974 hier!
Lijstje vandaag
O ananas met yoghurt, sap
T cracker gekookt ei
L grote bak sla, cherrytomaat, komkommer en garnalen
T 3 bastognekoekjes, 2 paaseitjes
D courgettesoep van gele courgettes (geen verschil te proeven) en gerookte forelfilet
Nu is mijn vraag: kan ik daar nog 2 glazen wijn, 5 paaseitjes, een ons gesuikerd snoep en een beetje chips tegenaangooien, ckalgewijs? Ja toch he?
Ja, dat is gemeenquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
En ik heb ontdekt dat ze bij het bedrijf waar ik werk alle knappe mannen van mijn leeftijd uitgezonden hebben naar de buitenlandse vestigingen, dat is toch gemeen!!
Moet je gewoon een lelijke vent nemen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
En ik heb ontdekt dat ze bij het bedrijf waar ik werk alle knappe mannen van mijn leeftijd uitgezonden hebben naar de buitenlandse vestigingen, dat is toch gemeen!!
Dat geluid ken ik; als ik eigenlijk te moe ben om te rennen dan flapt mijn linkervoet ook zo. Ik hou dan maar op met rennen, met een flappoot wordt het niks.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ruim een maand ongeveer... had wat last van mijn scheenbeen, toen rustig aan gedaan, daarna gevallen in de douche op mijn heup, waar ik nog steeds een bult op mijn spier heb.
Dus ik weet niet precies door wat het nou komt
Maar pijn doet het dus niet, wandelen gaat goed, alleen is het een irritant geluid omdat de schoenzool plat op de weg komt
Geen last - een weekje met zonnebril op slapen. Jaar of drie geleden nu, en ik heb niet opnieuw een bril. Komt misschien wel, als de kippigheid er niet op tijd bij is om de min te compenseren. Richting 40 gaan heeft ook voordelenquote:Dat laseren van de ogen he? Veel last gehad? Zit je nu ong. weer op 0 of draag je nog een bril?
quote:
Heb je ook al toekomstdromen over je kind als accountant of advocaat?quote:Op maandag 20 april 2009 20:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
En hoe herkenbaar, dat stukje over leuke levens als je 18 bent![]()
Vriendje; check!quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Heb je ook al toekomstdromen over je kind als accountant of advocaat?
Of ingenieurquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of boetseerder. Hij houdt toch van kleien?quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dean wordt schilder later. Of heel misschien brandweercommandant, want dat kannie al!!!
Wat dan??quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
Ik heb een anticonceptieprobleem
Nav Viev d'r laatste foto's op Hyves gok ik dattie autocoureur wordtquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Dean wordt schilder later. Of heel misschien brandweercommandant, want dat kannie al!!!
Was ist los?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
Als ie maar gelukkig wordtquote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe. Hij heeft zich alvast heel kunstzinnig uitgeleefd op de muur met je blauwe vilstift Coquote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef conleche het volgende:
Ja echt zo'n flap/wiebelpoot! alleen kan ik mijn tenen/hele voet ook niet meer naar boven bewegen, hoe ik mijn best ook doe... heel apart gevoel is dat...quote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat geluid ken ik; als ik eigenlijk te moe ben om te rennen dan flapt mijn linkervoet ook zo. Ik hou dan maar op met rennen, met een flappoot wordt het niks.
Moet jij niet een tijdje ophouden met afvallen? 60kg lijkt me aardig dun voor jouw lengte.
[..]
Geen last - een weekje met zonnebril op slapen. Jaar of drie geleden nu, en ik heb niet opnieuw een bril. Komt misschien wel, als de kippigheid er niet op tijd bij is om de min te compenseren. Richting 40 gaan heeft ook voordelen.
Jij bent zwanger?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef cyclechick het volgende:
1984!
quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, Goodbye, wat ging er mis met hardlopen?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Vivi het volgende:
[..]
Whehe. Hij heeft zich alvast heel kunstzinnig uitgeleefd op de muur met je blauwe vilstift Co![]()
.
Ik had een vast oppasadres, 3 kinderen. De oudste 2 waren meisjes, de jongste een jongen. En hoewel hij dus continu omringd werd door roze, poppen en jurkjes, speelde hij tóch liever met autootjes! Zo grappig idd!quote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat kleine jongetjes dus blijkbaar echt als jongetjes worden geboren..toen de mijne 6 mnd was zag ie al alleen maar auto's en maakte bijpassende "Broem"geluiden zonder dat iemand het ook maar had voorgedaan. En toen ik een keukentje voor hem kocht om zijn andere kwaliteiten te stimuleren keek ie er zo naar "". Om er vervolgens op in te rijden met zijn loopauto
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |