Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputtingquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, wie is Jillian Michaels?
En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appelsHeb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
Great en ik moet zaterdag op een beurs staanquote:
Dat word TV op het balkon zetten om F1 te kijken in de zon zondag. Zaterdag helaas werken tot 17.00quote:
http://www.jillianmichaels.com/ Volgens mij heeft ze ook meegewerkt als trainer bij The Biggest Loser.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, wie is Jillian Michaels?
En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appelsHeb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
Wat vervelend dat je je niet fitter voelt met sport en gezond etenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting(vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
Maar zondag dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Great en ik moet zaterdag op een beurs staan.
Ja ze heeft echt wel een enge kopquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik vind haar maar scary ogenMaar tof dat je begonnen bent met sporten
Tink, jammer dat het nog zo onduidellijk is. Slaap je wel genoeg?
Spannend! Kroketten halen met de sirene aan, was het tochquote:
Lucky youquote:
wat een narigheid!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting(vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
Congratzquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Ik heb een 9.3 voor mijn tentamen leerstoornissen !
Heel graag!!!quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
PF heb je nog planhulp nodig? ik ben er best goed in volgens mij...
ik denk dat je je idd. te snel in de details verliest - als je plant hoef je niet elke minuut nauwkeurig te plannen....
ok...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:
Heb ik weerIk zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.
Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stondIn gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.
![]()
In plaats daarvan wilde hij meetenen toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.
![]()
Enwant hij heeft m'n nummer. Mijn fijne, makkelijk te onthouden nummer
Dank je! En de rest natuurlijk ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
leuk! je bent mooi slank zeg!
ik denk zelf dat ik je jonger en vrolijker zou vinden als je rokjes ofwel korter ofwel wijder uitlopend waren, beetje zwieriger dan een pencil skirt zeg maar - ook al kan je die heel goed hebben.
Ik had het je nog niet gezegd, maar je ziet er geweldig uit & ben ook voor wat zwierigere rokjes. Maar smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je! En de rest natuurlijk ook![]()
Ik sta stiekem wel een beetje uitgerekt en in een bochtje, anders paste ik niet in de spiegel
Op zich is dit een best uitlopend rokje, ik heb denk ik gewoon niet genoeg heupen hiervoor? Korte rokjes vind ik meteen weer zo gucci ho. Maar ik zal even kijken wat ik in de kast heb!
Hmm, bijzonder....quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:
Heb ik weerIk zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.
Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stondIn gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.
![]()
In plaats daarvan wilde hij meetenen toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.
![]()
Enwant hij heeft m'n nummer. Mijn fijne, makkelijk te onthouden nummer
Lief dat je je zorgen maakt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:
Tink, als je lijfelijk niet lekker bent, moet je dan wel gaan werken? [/zorgenmaakmodus]
Ohhh dat is het grote nadeel van voor jezelf werken, dat lijkt me zo naar, want ziek is eigenlijk toch echt gewoon ziek.. Maarja brood en planken enzo...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je je zorgen maakt.Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes?
Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.
Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmantebeller uit Zuid-Holland komt Syrena?
Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga vrijdag naar de huisarts en ga vragen om een recept voor de Nuvaring, die leek me, na alle tips & verhalen het beste voor mij. Nog bedankt voor de mensen die hebben meegedacht!
Nee, ik ga het vanavond aan hem vragen, dat ik dat eigenlijk graag wilquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!
En niet de SOA-test vergeten, hè
Hij vroeg waar ik vandaan kwan, en ik zei Limburg. Toen vroeg hij of ik Sittard en Maastricht kende. Ik heb maar jaja gezegd (ik woon dus in Sittard). Hij had vroeger in Spaubeek gewoond en woonde nu in Zuid-Holland. Denk ik dat ie zeiquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lief dat je je zorgen maakt.Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes?
Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.
Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmantebeller uit Zuid-Holland komt Syrena?
Meneer werkt al 40 uur per week, doet samen met mij het huishouden en zorgt 's middags voor de kinderen. Ik vind het wel genoeg zoquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Kan Meneer niet een poosje gaan werken, Tink?
tuurlijk!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Heel graag!!!
Ik was gister namelijk bezig met die officiële dingen, uva studie hulp, smart blablabla
En volgens vriendje was plannen gewoon je dagen over de vakken verdelen en dan gewoon doen.
Mag ik hem naar je emailen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |