abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:25:49 #251
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68229790
Net een appel gegeten en nu heb ik honger. Fail.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 10:28:44 #252
163650 Greys
pi_68229868
Vrijdag, zaterdag, zondag!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68229873
Syrena, wie is Jillian Michaels?

En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appels Heb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
pi_68229937
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Hier ook Nou ja, Brussel. Maar ik vermoed dat dat voor hier ook geldt, dan
pi_68230066
Greys ziet er goed uit!

Zaterdagmiddag ga ik met een aantal meiden hardlopen, zal wel snikheet zijn dan
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:36:10 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68230085
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:

En ja Tink, dat heb ik ook altijd met appels Heb je trouwens inmiddels de vervolgonderzoeken al gehad?
Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting (vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:37:57 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68230142
quote:

[ afbeelding ]
Great en ik moet zaterdag op een beurs staan .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 21 april 2009 @ 10:46:13 #258
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68230414
quote:

[ afbeelding ]
Dat word TV op het balkon zetten om F1 te kijken in de zon zondag. Zaterdag helaas werken tot 17.00
pi_68230568
Hopelijk blijft het weer zo lekker maandag een weekje op vakantie in eigen land, maar volgens mij blijft het wel goed weer
pi_68230630
Goedemorgen vanaf het werk!

Even snel een lijstje neerplempen:
O: brinta
T: banaan
L: 2 boterhammen met kipkerriesalade
T: bakje rauwkost en vitalinea
D: weet nog niet, ik eet met vriendlief in de stad want we gaan vanavond naar de bios!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68230730
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:

http://www.jillianmichaels.com/ Volgens mij heeft ze ook meegewerkt als trainer bij The Biggest Loser.
Ik heb een avi van haar, 30 Day Shred heet ie. Hij bestaat uit drie verschillende filmpjes. Ik heb nu de eerste gedaan, hij duurt 27 minuten incl. cooling down. Je wisselt cardio af met spieroefeningen. Ik zweette echt en om eerlijk te zijn ben ik halverwege een oefening ook eventjes gaan zitten

Ik had wel m'n nieuwe loopschoenen aan zijn die tenminste ook eens gebruikt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68230738
Oh ja, ik heb ook nog een cappuccino op vanochtend! Toch weer zo'n 10 kcal ofzo .
En het weer . Ik word er zo happy van!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68230827
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Morgen moet ik naar de oogarts om een bloeding achter in mijn oog te controleren. Lichamelijk hebben ze verder niets kunnen vinden, dus nu houden ze het op uitputting (vandaar ook die ziekenhuisopname).
Ik weet het niet eerlijk gezegd. Wel weet ik dat mijn energieniveau bijzonder laag ligt en dat is wel zorgwekkend. Gezond eten en sporten maakt het iig niet beter.
Wat vervelend dat je je niet fitter voelt met sport en gezond eten Ik ben nu maar eens met bewegen begonnen omdat ik ook aldoor zo moe ben en het nu zat ben.
Ben je ook een stuk gezichtsveld kwijt door die bloeding of niet? Mijn oom heeft het een paar keer gehad, en die is wel een deel kwijt (we vermoeden dat hij het heeft gekregen omdat ie voortdurend neusspray gebruikt, maar dan de variant die je eigenlijk maar een weekje mag gebruiken).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_68230922
Syrena, ik vind haar maar scary ogen Maar tof dat je begonnen bent met sporten

Tink, jammer dat het nog zo onduidellijk is. Slaap je wel genoeg?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 21 april 2009 @ 11:05:31 #265
163650 Greys
pi_68231037
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Great en ik moet zaterdag op een beurs staan .
Maar zondag dan? En vrijdagavond?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68231062
Lijst, trouwens.

O: 2 eitjes
T: vies zoet yoghurtje, paar dropjes
S: zwemmen
L: broodje met nog-te-bedenken beleg
T: 2 kiwi's
T: wat amandelen, paar dropjes (die krengen raken maar niet op )
D: pasta met courgette en cashews, denk ik
S: pilates
pi_68231066
Ik werk vrijdag, zaterdag én zondag!!

pi_68231080
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Syrena, ik vind haar maar scary ogen Maar tof dat je begonnen bent met sporten

Tink, jammer dat het nog zo onduidellijk is. Slaap je wel genoeg?
Ja ze heeft echt wel een enge kop En eigenlijk vind ik d'r niet eens echt mooi slank ofzo Op mijn TV lijkt ze zelf best breed (maar dat zal wel aan mijn TV liggen). Maar ik zocht iets dat ook een beetje cardio had, want met Pilates deed ik alleen de spieren. Misschien ga ik ze wel afwisselen

(net 1 keertje iets gedaan zoooo typisch voor mij om dan meteen vanalles te willen )
pi_68231118
Hee, is Mo vandaag niet aan het meelopen met de politie? Ze zal vast een superdag hebben
pi_68231558
hoi!

ja, straks! om 15.00uur
Ja doei.
pi_68231604
Hoi!

Tink, wat vervelend weer, zo'n vage diagnose.. Voelt je lichaam ook alsof het "gewoon" oververmoeid is, zou dat kunnen?

Mooi weer dit weekend? Nice! Want zaterdag ronde van NH: 160 km en dat gaat een stuk makkelijker in de zon gok ik

Ik ben net voor het eerst sinds weken op de sportschool geweest--> aldaar 2 koppen thee gedronken en een uur gekletst, hihi. Heb mijn pas maar laten blokkeren voor de zomer. Gok dat ik er weinig kom, behalve af en toe lesgeven
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68231621
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:20 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!

ja, straks! om 15.00uur
Spannend! Kroketten halen met de sirene aan, was het toch Nee hoor, leuk, veel plezier!
pi_68231634
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
Ik werk vrijdag, zaterdag én zondag!!

Lucky you
pi_68231647
4 op een rij!
pi_68231667
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 10:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

wat een narigheid!

ik hoop voor je dat 't binnenkort wat duidelijker, rustiger en op den duur helemaal óver is
Ja doei.
pi_68231687
oh, en 1985 ftw
Ja doei.
pi_68231730
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !

Ik heb een 9.3 voor mijn tentamen leerstoornissen !
Congratz !!
pi_68231772
PPP had iig géén leerstoornis
Ja doei.
pi_68231814
Heb ik weer Ik zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.

Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stond In gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.

In plaats daarvan wilde hij meeten en toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.

En want hij heeft m'n nummer. Mijn fijne, makkelijk te onthouden nummer
pi_68231847
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

PF heb je nog planhulp nodig? ik ben er best goed in volgens mij...
ik denk dat je je idd. te snel in de details verliest - als je plant hoef je niet elke minuut nauwkeurig te plannen....
Heel graag!!!

Ik was gister namelijk bezig met die officiële dingen, uva studie hulp, smart blablabla

En volgens vriendje was plannen gewoon je dagen over de vakken verdelen en dan gewoon doen.

Mag ik hem naar je emailen?
pi_68231917
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:
Heb ik weer Ik zit net op de wc, gaat mijn mobiel. Ik kijk, een 06-nummer dat ik niet ken. Nu wisselt een vriendin van me wel regelmatig van nummer dus ik bel ff terug.

Krijg ik 1 of andere negert aan de lijn, die beweert dat mijn nummer in zijn telefoon stond In gebrekkig Engels. Dus ik zeggen dat HIJ juist MIJ had gebeld en ik hem nog nooit. Ik zat te wachten tot hij begon van: Mag ik je bankrekeningnummer want ik heb 4 miljoen georven etc.

In plaats daarvan wilde hij meeten en toen ik zei dat mijn boyfriend dat vast niet wilde wilde hij weten of die blank of zwart was (toen wilde ik iets over piemels zeggen maar ik kon me inhouden...). En net toen ik dacht: Nu hang ik echt op, nam ie netjes afscheid. Denk ik, want ik verstond er de halve tijd niks van.

ok...
Ja doei.
pi_68231940
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef kwakveense het volgende:

[..]

leuk! je bent mooi slank zeg!

ik denk zelf dat ik je jonger en vrolijker zou vinden als je rokjes ofwel korter ofwel wijder uitlopend waren, beetje zwieriger dan een pencil skirt zeg maar - ook al kan je die heel goed hebben.
Dank je! En de rest natuurlijk ook
Ik sta stiekem wel een beetje uitgerekt en in een bochtje, anders paste ik niet in de spiegel

Op zich is dit een best uitlopend rokje, ik heb denk ik gewoon niet genoeg heupen hiervoor? Korte rokjes vind ik meteen weer zo gucci ho. Maar ik zal even kijken wat ik in de kast heb!
pi_68231981
Ik heb trouwens zijn nummer ook Wil iemand meeten met een Zuid-Hollandse charmante zwarte man?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:33:07 #284
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68232021
Ik heb Jillian opgezocht bij de buurvrouw van K_i_m's slager zijn hond. Vanavond maar eens proberen, want de sportschool vind ik met dit weer echt niet lekker. Plus dat mijn vriendin al om half zeven gaat en dat haal ik never nooit.

Tink, als je lijfelijk niet lekker bent, moet je dan wel gaan werken? [/zorgenmaakmodus]
Prrrrr
pi_68232089
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Dank je! En de rest natuurlijk ook
Ik sta stiekem wel een beetje uitgerekt en in een bochtje, anders paste ik niet in de spiegel

Op zich is dit een best uitlopend rokje, ik heb denk ik gewoon niet genoeg heupen hiervoor? Korte rokjes vind ik meteen weer zo gucci ho. Maar ik zal even kijken wat ik in de kast heb!
Ik had het je nog niet gezegd, maar je ziet er geweldig uit & ben ook voor wat zwierigere rokjes. Maar smaken verschillen
pi_68232093
Ik vind makreel heel lekker, maar die smaak is altijd pas de volgende dag uit m'n mond
pi_68232105
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:27 schreef Syrena het volgende:

Hmm, bijzonder....
pi_68232181
Syrena, je kon niet gewoon zeggen: Sorry verkeerd verbonden ?
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:38:08 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68232194
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:33 schreef mspoez het volgende:

Tink, als je lijfelijk niet lekker bent, moet je dan wel gaan werken? [/zorgenmaakmodus]
Lief dat je je zorgen maakt. Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes? Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.

Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmante beller uit Zuid-Holland komt Syrena?
pi_68232196
PPP, wat een goed cijfer! Feli!

Mo, veel plezier vanmiddag/vanavond!

Syrena, zoiets had ik ook een tijdje terug. Ik werd continu gebeld door een mij onbekend nummer, maar als ik opnam, hoorde ik alleen geruis - broekzakgesprek dus. Na 30x toch maar eens teruggebeld. Bleek het een of andere Marokkaan te zijn (hij had iig een zwaar Arabisch accent) die nauwelijks nederlands sprak. Ik kende hem niet, hij mij niet. Hoe komt mijn nummer dan daar terecht? Hij snapte ook niet wat ik bedoelde toen ik uitlegde dat ik hem belde omdat hij mij continu belde.... Het verzoek om mijn nummer te wissen kwam ook niet aan... Heel irritant! Heb er nog periodes last van gehad (dan werd ik een half uur lang om de minuut gebeld, steeds alleen achtergrondgeluid te horen) en daarna hield het op. Echt vaag.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68232241
Ik ga vrijdag naar de huisarts en ga vragen om een recept voor de Nuvaring, die leek me, na alle tips & verhalen het beste voor mij. Nog bedankt voor de mensen die hebben meegedacht!
pi_68232314
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lief dat je je zorgen maakt. Maar als ik thuisblijf, zorg jij dan voor de centjes? Ik krijg geen ziektegeld/uitkering of wat dan ook als ik thuisblijf.

Maar genoeg over mij. Hoe weet je dat de charmante beller uit Zuid-Holland komt Syrena?
Ohhh dat is het grote nadeel van voor jezelf werken, dat lijkt me zo naar, want ziek is eigenlijk toch echt gewoon ziek.. Maarja brood en planken enzo...
Succes Tink!
pi_68232329
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef cyclechick het volgende:
Ik ga vrijdag naar de huisarts en ga vragen om een recept voor de Nuvaring, die leek me, na alle tips & verhalen het beste voor mij. Nog bedankt voor de mensen die hebben meegedacht!
Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!
En niet de SOA-test vergeten, hè
pi_68232359
Kan Meneer niet een poosje gaan werken, Tink?
pi_68232404
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goed plan! Ben benieuwd hoe 'ie bevalt!
En niet de SOA-test vergeten, hè
Nee, ik ga het vanavond aan hem vragen, dat ik dat eigenlijk graag wil
pi_68232461
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hij vroeg waar ik vandaan kwan, en ik zei Limburg. Toen vroeg hij of ik Sittard en Maastricht kende. Ik heb maar jaja gezegd (ik woon dus in Sittard). Hij had vroeger in Spaubeek gewoond en woonde nu in Zuid-Holland. Denk ik dat ie zei
pi_68232510
Ik ga zo maar eens lekker richting zwembad. Op de fiets
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:49:48 #298
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68232630
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:42 schreef ColdFeet het volgende:
Kan Meneer niet een poosje gaan werken, Tink?
Meneer werkt al 40 uur per week, doet samen met mij het huishouden en zorgt 's middags voor de kinderen. Ik vind het wel genoeg zo
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:50:39 #299
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68232659
Goeiesmorges! (nog net)

Ik heb wat uitgeslapen want ik had weer eens hoofdpijn. En nu nog steeds want de pijnstillers werken niet goed.

Lijstje:

O: 2x toast met boter (om 10.00 uur)
T: 2 handjes nootjes

In de planning:
L: 2x gekookt ei op brood met zaanse mayo
T: sinaasappel
D: chili con carne
T: een ijsje
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 21 april 2009 @ 11:55:50 #300
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68232842
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 11:28 schreef P.F het volgende:

[..]

Heel graag!!!

Ik was gister namelijk bezig met die officiële dingen, uva studie hulp, smart blablabla

En volgens vriendje was plannen gewoon je dagen over de vakken verdelen en dan gewoon doen.

Mag ik hem naar je emailen?
tuurlijk!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')