Hi hiquote:
mooie benenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
En speciaal voor loveli, beterrder?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 23:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Which reminds me... Picture this: miniatuurtje heeft een sieradendoosje gekocht, wijst op een erfstukje en zegt tegen beeb (haar moeder dus): "Mam... zullen we ruilen? Jouw oude doos tegen de mijne?"
Nou ja, veeg me maar op
Zeker nice leggsquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, en dus geen woord van gelogen; de gouden uitspraken van kidsquote:
Ik geloof dat er al door een paar anderen antwoord is gegevenquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
gave kids Eliesquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en dus geen woord van gelogen; de gouden uitspraken van kids
Goedemorgen? Ik vind een morgen nooit zo best als ik een 7 voor de dubbele punt op de klok zie
Ik heb nooit met meisjesspeelgoed gespeeld. Barbies vond ik vies (dat materiaal, urgh) en ik heb pas op latere leeftijd een keer een pop gekocht, die 'mama' kon zeggen en kon giechelen, maar verder zei het me niet zoveelquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de rails
quote:Op maandag 20 april 2009 21:18 schreef Vivi het volgende:
[..]! Dat inkleuren deed ik met mijn cavia, ik vond wit zo saai. Hij reageerde niet zo goed op de waterbestendige stiften...ineens was ie heel lang uit logeren op een hele leuke kinderboerderij volgens mijn mama.
Oh, dat wist ik niet eens.. Ik heb het normaal altijd de dag na het sporten, dus niet pas 2 dagen erna.. Mja ik heb gestretched en warmgefietst en achteraf weer gestrecht en powerplate gedaan om m'n spieren weer een beetje los te schudden (doe ik altijd). Ik snap er niks van. Ik loop nu in ieder geval vrij moeilijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, dat schijnt redelijk normaal te zijn, dat je pas twee dagen later last hebt. Heb je gewel goed gestretchd?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Ik heb een 9.3 voor mijn tentamen leerstoornissen !
quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hurray !![]()
Ik heb een 9.3 voor mijn tentamen leerstoornissen !
Ja kloptquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Leerstoornissen klinkt bekend, maar zag in je fobo dat je ook Pedagogische Wetenschappen studeert?
Ja en onderwijskunde in Nijmegen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja klopt. Jij ook?
Ik heb de richting leerproblemen gekozen, vandaar leerstoornissen.
ik heb mn makreel in een kluisje gestoptquote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm hoelang moet ie in je tas zitten?
Maar in ieder geval succes ermee
eerste waar ik aan denk bij een klapvoet is een hernia of een anderszins beknelde zenuw! typisch symptoom daarvan, en t zou best kunnen dat er bij t vallen een werveltje verschoven is...quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vandaag fysio gebeld over mijn been, die doet het nog steeds niet, ik kan niet normaal meer lopen, heb totaal geen pijn maar hak, voetbol, teen, zoals je normaal loopt dat lukt niet meer, kan alleen nog maar met mijn hele voet plat neerlanden, echt heel vreemd!
PF heb je nog planhulp nodig? ik ben er best goed in volgens mij...quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef P.F het volgende:
Is hier iemand goed met planningen?
Ik ben er namelijk een aan het maken maar ik ben bang dat ik er te diep op inga?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb mn makreel in een kluisje gestopttwee uur lang. ik kan iedereen op de letterenfaculteit aanraden om voorlopig kluisje 37 niet te gebruiken.
maar hij was wel lekkah!
leuk! je bent mooi slank zeg!quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ok, hebben jullie daar dezelfde vijf thema's als wij in Leiden? Wij hadden in het eerste jaar onderwijskunde, opleidingskunde (saai vond ik!), gezinspedagogiek, orthopedagogiek en leerproblemen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja en onderwijskunde in Nijmegen.
1ejaars dus we hebben alle thema's nog
Dat dilemma vrees ik ook, over een kilo of zesquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:49 schreef Merel het volgende:
Zo, ik zit weer op de 65 kilo, m'n stabiele gewicht waar ik altijd op terugkeer als ik weer een tijdje normaal eet. Voordat ik in Slank begon was m'n stabiele gewicht 72 kilo, dus dat is al een mooie vooruitgang. Ik wil eigenlijk naar de 62 kilo, dat zou er mooi precies 10 af zijn. En het buikkie moet weg. Maar voor die laatste 3 kilo zal ik echt móéite moeten gaan doen. En ik kan de motivatie nog niet helemaal vinden.
Nee, Leiden heeft meer thema's (ben daar zelf ook nog wezen kijken).quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh ok, hebben jullie daar dezelfde vijf thema's als wij in Leiden? Wij hadden in het eerste jaar onderwijskunde, opleidingskunde (saai vond ik!), gezinspedagogiek, orthopedagogiek en leerproblemen.
Ik ben derdejaars nu, maar loop wat achter, dus eigenlijk een soort 2,5de jaars ofzo.
mwah t was een gerookte makreelfilet, dus daar kan niet zo heel veel mee mis gaan. hij wordt alleen een beetje ranzig (het vet bedoel ik) maar hijblijft zolang wel goed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gelukkig maar(weet trouwens niet of ik vis die zo lang uit de koelkast is geweest nog zou durven eten)
Dus dag 1 van het gezonderen is goed bevallen?
Ja, dat gevoel ken ik ook wel maar ja het is moeilijk om je er altijd aan te blijven houden.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
mwah t was een gerookte makreelfilet, dus daar kan niet zo heel veel mee mis gaan. hij wordt alleen een beetje ranzig (het vet bedoel ik) maar hijblijft zolang wel goed.
ja is prima bevallen, ik voel me uiteraard veel lekkerder als ik weet dat ik er geen zooi in stop...
Oh, ok. Bevalt het wel goed verder, weet je al welke richting je op wilt?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nee, Leiden heeft meer thema's (ben daar zelf ook nog wezen kijken).
Wij hebben alleen maar onderwijskunde en 2 soorten orthopedagogiek.
Ja, bevalt tot nu toe goedquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:12 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, ok. Bevalt het wel goed verder, weet je al welke richting je op wilt?
Haha ok, het was ook maar een richtlijn - ik hoop dat het allemaal lukt, zo te zien ben je iig hartstikke goed begonnen!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:15 schreef kwakveense het volgende:
oh PPP ik doe dus deze week ongeveer jouw schema (niet helemaal - ik eet minder boterhammen en lieve rmager varkensvlees dan rundvlees (rndvlees ligt me erg zwaar op de maag)) vandaarik ben fan van de bak sla mee naar t werk, en dit weekend ga ik lekker soep eten tussen de middag enzo...
de schnitzel is niet gepaneerd: een magere varkensschnitzel die ik bak met knoflook, mjam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |