Ik verwacht niet zoveel te verdienen met een vakantiebaan. 1000 euro max voor een maand. Als je daar van moet eten + kamer huren + ov betalen, hou ik te weinig over voor de moeite. En dat van die kamers van studenten wist ik nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: waarom zou iets huren in de zomer duurder zijn dan de rest van het jaar? Dan zijn er juist heel veel studenten die hun kamer onder willen verhuren! Die zijn allang blij als ze nog wat van hun huur terugkrijgen.
Dat is wel balen ja! Had je te veel/ te vet/ te laat gegeten misschien? Soms heb je gewoon je dag niet, het was ook nog best warm... Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat!quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nou, ik kreeg last van steken en had totaal de motivatie niet om het vol te houden. Ik heb nu dit hardgelopen:
1 x 1 min
3 x 2 min
1 x 1 min
Ik ben het kabeltje van mijn mp3 speler kwijt (die tevens oplader is) en kon dus geen Evy er op zetten. Ik merk dat ik dat toch nog wel echt nodig heb.
Hmm, te laat misschien. Baal er wel van ja, want dit is zo demotiverendquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja! Had je te veel/ te vet/ te laat gegeten misschien? Soms heb je gewoon je dag niet, het was ook nog best warm... Je zal zien dat het de volgende keer beter gaat!
Oh wat grappigquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb weleens gehoord dat als ze jonge aapjes speelgoed van kinderen gaven, de mannetjes ook liever met jongensspeelgoed speelden en de vrouwtjes met meisjesspeelgoed!
Lijkt me trouwens een geweldig gezicht.
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...quote:
Yep!quote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden aardbeien met zoetstof ook lekker zijn, in plaats van echte suiker?
Dan ga ik die dadelijk als toetje eten.
Smaakt prima, pas op dat je niet uitschiet en het kan een wat ranzige structuur krijgen (de zoetstof). Maar heb het ook wel eens gehadquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Zouden aardbeien met zoetstof ook lekker zijn, in plaats van echte suiker?
Dan ga ik die dadelijk als toetje eten.
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de railsquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Vivi het volgende:
Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat kleine jongetjes dus blijkbaar echt als jongetjes worden geboren..toen de mijne 6 mnd was zag ie al alleen maar auto's en maakte bijpassende "Broem"geluiden zonder dat iemand het ook maar had voorgedaan. En toen ik een keukentje voor hem kocht om zijn andere kwaliteiten te stimuleren keek ie er zo naar "". Om er vervolgens op in te rijden met zijn loopauto
.
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...
Implanon?quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Nouuu, ik was gestopt met de pil een paar maanden geleden en dat bevalt wel eigenlijk, dus daar wil ik niet weer aan beginnen. Maar heel de tijd met condooms klooien is ook niet relaxed. Een spiraaltje is misschien een optie, maar ik durf dat echt niet in te laten brengen (fobie voor de dokter, leuk!) en ben ook bang dat dat pijn gaat doen ofzo. Verder weet ik niet zo goed wat nog meer handig zou kunnen zijn...
quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)
Zelfs al weet je 100% zeker dat jij niks hebt, van hem kun je dat niet weten. Misschien is z'n vrouw ooit wel vreemdgegaan zonder dat hij het weet en heeft zij hem besmet zonder dat hij er tot nu toe van iets gemerkt heeft. Ik zou 't risico niet willen lopen in ieder geval.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef cyclechick het volgende:
Moet dat perse?
Ik heb pasgeleden wel mijn bloed op alles laten testen (omdat ik bloeddonor ben) en hij heeft 14 jaar lang dezelfde partner gehad...
Bij ons vroeg een jongetje toch of we hem als prinses wilde sminken, we hebben er wel aan toegegeven maar de ouders vonden het volgens mij niet zo leuk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef Laureline het volgende:
Maar verder klopt het wel: als je je kind naar de peuterspeelzaal brengt staan de meisjes te strijken, dansen, poppenwagens te duwen en juwelen van plastic te passen. Alle jongetjes liggen op een kluit `broem, brrrrroem!` te doen.
En zijn partner ook?quote:Op maandag 20 april 2009 21:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Moet dat perse?
Ik heb pasgeleden wel mijn bloed op alles laten testen (omdat ik bloeddonor ben) en hij heeft 14 jaar lang dezelfde partner gehad...
Maar dan heb je ook weer die hormonen in je lijf? Ik vind het eigenlijk een fijn idee dat ik die rommel van de pil nu niet in mijn lichaam heb + sinds ik ben gestopt met de pil heb ik volgens mij meer zin in sex (en daarvoor was ik denk ik benedengemiddeld qua zin hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef mspoez het volgende:
[..]
Implanon?
Kennisje van mij heeft dat en die vindt het ideaal.
Mijn broertje wilde vroeger prinses wordenquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij ons vroeg een jongetje toch of we hem als prinses wilde sminken, we hebben er wel aan toegegeven maar de ouders vonden het volgens mij niet zo leuk.
Het is een complotquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Merel het volgende:
1981
En ik heb ontdekt dat ze bij het bedrijf waar ik werk alle knappe mannen van mijn leeftijd uitgezonden hebben naar de buitenlandse vestigingen, dat is toch gemeen!!
Had je veel bijwerkingen van de pil??quote:Op maandag 20 april 2009 21:00 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar... Tot nu toe nog niks onveilig gebeurd, want zolang ik nog geen keuze heb gemaakt over wat ik aan anticonceptie wil, is het veilig of niet.. Straks ben ik ineens zwanger, dat moet ik helemaal nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Zelfs al weet je 100% zeker dat jij niks hebt, van hem kun je dat niet weten. Misschien is z'n vrouw ooit wel vreemdgegaan zonder dat hij het weet en heeft zij hem besmet zonder dat hij er tot nu toe van iets gemerkt heeft. Ik zou 't risico niet willen lopen in ieder geval.
Huhquote:Op maandag 20 april 2009 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
1986 de geksteuhhh!
*paper schrijft* volgens mij heb ik de prio's niet helemaal goed. Schoolwerk > sport. I need to find balanzzzz.
Anyway! *duikt weer in teksten*
Ja! Ik dacht, ik ga in een bedrijf met zooooooveel mannen werken, daar moeten wel een paar leuke tussen zitten. Maar ik heb ze nog niet gezien. En toen ging ik vandaag in het smoelenboek kijken en toen ontdekte ik waar ze ze verstopt hebbenquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je veel bijwerkingen van de pil??
Mijn zusje heeft een spiraaltje. Dat bevalt haar goed, maar ze is wel wat langer ongesteld dan voorheen.
Jawel, je moet zo'n kind niet afremmen! En later van ik 75% als zijn managerquote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n verstandig cadeau geweest.
Ik zie een reden om een excuus te verzinnen om een tripje naar NY te maken. Kun je daar geen nuttige dingen doen voor je bedrijf?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja! Ik dacht, ik ga in een bedrijf met zooooooveel mannen werken, daar moeten wel een paar leuke tussen zitten. Maar ik heb ze nog niet gezien. En toen ging ik vandaag in het smoelenboek kijken en toen ontdekte ik waar ze ze verstopt hebbenIn New York en Tokyo! Niet eerlijk
quote:
Ik vind je avatar zo leukquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, je moet zo'n kind niet afremmen! En later van ik 75% als zijn manager.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat viel bij mij wel mee...behalve dat ik ging huilen als ik geen jurk aankreeg speelde ik verder alleen met auto´s, lego en blokken. Als ik van een onwetend familielid een pop kreeg smeet ik die kaalgeknipt met viltstift bekladderd van het balcon naar beneden, of ik bond ze vast aan mijn kiepauto ´s nachts, of op de rails
quote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... ik heb een vooronderzoek bij ooglasercentrum in groningen aangevraagd net
Ik heb laatst zelf Grieks gekookt en dat was heel lekker!quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Merel het volgende:
Oooooh XcUZ_Me, ik wil ook zo graag weer eens Grieks eten! Zooo lekker is datWat ik trouwens laatst nog vroeg maar wat je waarschijnlijk niet gezien had: heb jij nou tegenwoordig een nieuwe baan ook?
Uniekhoor wat dapper!
persoonlijk:quote:Op maandag 20 april 2009 21:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Wat je ook doet, vergeten jullie niet om eerst een soa-test te doen?? (En ik ben dan zelfs zo achterdochtig dat ik de uitslag van meneer op papier zou willen zien, en 'm niet zomaar op z'n woord geloven, je weet maar nooit...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Oohh het was ook echt heerlijk! Wel veel vis gegeten en qua vlees eigenlijk alleen de kipfilet en wat gyros. Dus dat scheelt misschien wel wat.quote:Op maandag 20 april 2009 21:16 schreef Merel het volgende:
Oooooh XcUZ_Me, ik wil ook zo graag weer eens Grieks eten! Zooo lekker is datWat ik trouwens laatst nog vroeg maar wat je waarschijnlijk niet gezien had: heb jij nou tegenwoordig een nieuwe baan ook?
Volgens de adobe site kan het niet, tenzij de auteur dat zo heeft ingesteld. Er zal wel software voor te vinden zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik _MOET_ nu een document bewerken. _NU_
Help?
quote:V. Kan ik een PDF-bestand bewerken met Adobe Reader?A. Nee. U kunt met Adobe Reader geen permanente wijzigingen maken in PDF-bestanden. U kunt echter wel soortgelijke functies uitvoeren met Adobe Reader als de auteur deze functies heeft geactiveerd met Acrobat 7.0 Professional. U kunt bijvoorbeeld tekst markeren en opmerkingen toevoegen in plaknotities. Als u documenten wilt maken en uitwisselen, opmerkingen wilt verzamelen en vergelijken, en de bestandsbeveiliging wilt aanpassen om betrouwbare en kant-en-klare Adobe PDF-documenten te maken, dan is Adobe Acrobat voor u de aangewezen software.
Ik moest lachen omdat jij dacht ouder te zijnquote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik _MOET_ nu een document bewerken. _NU_
Help?
Waarom ga ik dan een plan invullen op suggestie van de auteur als dat niet eens kanquote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Volgens de adobe site kan het niet, tenzij de auteur dat zo heeft ingesteld. Er zal wel software voor te vinden zijn.
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/acrrfaq.html
quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
persoonlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
En het meest irritante is dat ik hier al een uur zit (UB) en ik net toevallig op lattitude keek en hij volgens de kaart hier ook zitquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef P.F het volgende:
Scenario: M'n vriendje belt al 50 minuten niet terug. Dus of hij is onder een tram gekomen of hij is aan het sporten.![]()
Ik zou namelijk bellen. En normaal neemt hij wel op als ik bel.![]()
En nu ben ik verplicht aan het SOGen, ik moest iets weten over schule..
Ja het lukt mij ook nietquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan een plan invullen op suggestie van de auteur als dat niet eens kan
Het heet: plannen gebruikersversie
http://www.cms.uva.nl/stu(...)1C3-A8F664DA216DB742
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |