quote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]Nee, ik weet niet zo goed wat ik wil. Misschien de nuvaring. Maar misschien is een spiraaltje ook wel een goeie optie, zeker als ik straks voor 3 maand of langer in Afrika zit, dan hoef ik daar niet over na te denken. Als dat tenminste goed gaat. Dus daar wil ik het maar eens over hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Is het niet gewoon de bedoeling dat je dat document uitprint en het dan invult?quote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef P.F het volgende:
En ik moet en zal dat document bewerken ik ben niet voor niets helemaal met de tram hier heen gekomen
Ja maar. Ik haat het als dingen opeens minder opties hebben. *huilt*quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef SiTu het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de bedoeling dat je dat document uitprint en het dan invult?
Als je het per se digitaal wil is het waarschijnlijk nog sneller om het geheel even na te maken in word?
Nevermind
Ik was net een beetje aan het lezen en Implanon is idd wel minder hormonen, dus misschien ook een optie. Alleen heeft een vriendin van mij er juist een niet zo goede ervaring mee, en ze kon dat staafje ook heel erg zien en voelen zitten, is dat bij jouw vriendin ook zo?quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef mspoez het volgende:
Foxit PDF kan wat meer dan Adobe's reader, die niet voor niets 'reader'heet.
Implanon CC is inderdaad wel met hormonen, maar minder dan de pil.
Spiraaltje kan ook, is zonder hormonen, maar ja, dat inbrengen he? Pessarium? Ook gedoe. Of de NUVAring?
Dank je.quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef mspoez het volgende:
Foxit PDF kan wat meer dan Adobe's reader, die niet voor niets 'reader'heet.
Implanon CC is inderdaad wel met hormonen, maar minder dan de pil.
Spiraaltje kan ook, is zonder hormonen, maar ja, dat inbrengen he? Pessarium? Ook gedoe. Of de NUVAring?
Was niet onaardig bedoel hoor PieF!quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb op mijn laptop gewoon acrobat, maar dacht ook dat het adobe acrobat reader heette..
Ik ga normaal half 12 slapen. Ik denk niet eens dat ik in slaap kan komenquote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
@ Chico; niks mis mee toch?Ik ga over 10 minuten al naar bed
. Morgen vroeg naar kantoor want vanavond heb ik bar weinig geproduceerd
.
http://www.junkfoodnews.net/cheddarcar.htmquote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
de kaasmobiel
NEEEE niet de Kaasmobielquote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
Pff ik ben helemaal deaudén ik heb net de kaasmobiel weggebracht, en die is pas over 5 dagen klaar
Ja zeer ernstig, hij verliest motorsmering en koelvoelistof en dit raakt ook door elkaar, er zit allemaal oliedrap in het koelsysteem. Nu moet ie rap een nieuwe koppakking, en dat is een kostbare ingreepquote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
NEEEE niet de Kaasmobiel![]()
Is ie ziek?
Arme Kaasmobiel. Hoe bang hij zal zijn, helemaal alleen in die donkere, kille garage vannacht! En dan moet hij huilen waardoor hij nog meer vloeistof verliest.quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zeer ernstig, hij verliest motorsmering en koelvoelistof en dit raakt ook door elkaar, er zit allemaal oliedrap in het koelsysteem. Nu moet ie rap een nieuwe koppakking, en dat is een kostbare ingreep![]()
Gelukkig is hij in handen van professionals
Heb jij een gewoon of een hormoonspiraaltje?quote:Op maandag 20 april 2009 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
@DaD: ik heb een spiraaltje en ik vind het een stúk prettiger dan de nuvaring en de pil. En... niet meer ongesteld. Prettige bijwerking
.
Whehehhe, nee hoor, ik heb 'm weer aangeslingerd!quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
nu heb ik de spiraaltjesdiscussie vermoord
quote:Op maandag 20 april 2009 22:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Arme Kaasmobiel. Hoe bang hij zal zijn, helemaal alleen in die donkere, kille garage vannacht! En dan moet hij huilen waardoor hij nog meer vloeistof verliest.
Lieve lieve Kaasmobiel
wees toch maar niet bang
De professionals rochelen 't wiel
al is je vloeistof in 't gedrang
Snel ben je weer herenigd
met je ietwat kale baasje
Maar niet teveel meer huilen dan
anders ben je weer het haasje!
Kon dat ook maar met de Kaasmobiel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehhe, nee hoor, ik heb 'm weer aangeslingerd!
Gelukkig maar dat fietsen je hobby is dan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik morgen naar de stad fietsende hele dag werken dan weer terug
Morgen 20 graden in Amsterdam. En ik heb een tussenuurquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef kaasplankje het volgende:
Morgen overdag lost de lage bewolking verder landinwaarts op, maar aan de kust blijven er wolkenvelden. De temperatuur blijft landinwaarts met 20 graden hoog voor de tijd van het jaar. Aan de kust wordt het met een graad of 12 duidelijk minder warm. De wind is zwak tot matig uit noord tot noordwest.
maandag 20 april 2009 22.05 uur
Ja, dat scheeltquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat fietsen je hobby is dan!
Wat je ook doet, die prikpil zou ik echt als laatste optie nemen!!! Niet aan beginnen joh! Je kunt met vrijwel alle anticonceptie direct stoppen als je klachten krijgt (spiraaltje en nuvaring kunnen eruit, implanon ook wel, met de pil kun je stoppen), maar mocht je klachten krijgen van de prikpil, dan zit je daar nog maanden aan vast.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het lezen en Implanon is idd wel minder hormonen, dus misschien ook een optie. Alleen heeft een vriendin van mij er juist een niet zo goede ervaring mee, en ze kon dat staafje ook heel erg zien en voelen zitten, is dat bij jouw vriendin ook zo?
Pessarium vind ik niks, blehh alleen dat woord al
Nuvaring is misschien ook wel een optie, het idee is een beetje naar, dat je 3 weken zon ring in je hebt, maar er staat dat je er niks van merkt, dus misschien het proberen waard...
thanks voor het meedenken
Edit. of misschien de prikpil? die geeft ook minder hormonen af dan gewone pil..
quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef Muis006 het volgende:
Arme Kaasmobiel.
Zelfs Dawson moet huilen.
[ afbeelding ]
Ik merk geen verschil met toen ik nog geen pil had. Ik heb niks te klagen dusquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wél blij zijn met de pil?
Ik heb net heel veel horrorverhalen over de prikpil gehoordgelezen, NO WAY dat ik die ga nemenquote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat je ook doet, die prikpil zou ik echt als laatste optie nemen!!! Niet aan beginnen joh! Je kunt met vrijwel alle anticonceptie direct stoppen als je klachten krijgt (spiraaltje en nuvaring kunnen eruit, implanon ook wel, met de pil kun je stoppen), maar mocht je klachten krijgen van de prikpil, dan zit je daar nog maanden aan vast.
Het lijkt me zo vreselijk rot!
Nuvaring lijkt mij een goede optie, toch? Niet te hoog gedoseerd, niet te pijnlijk om te plaatsen, en je kunt de SMS-service instellen, dan krijg je een berichtje als je 'm moet vervangen
Ik heb zelf de Mirena en ik vind 'm echt prettig. Geen menstruatie meer, en ook niet meer de migraine en de pijnlijke borsten die ik bij de pil had
Oh gelukkig, ik ben geen maf, uitstervend diersoortquote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil met toen ik nog geen pil had. Ik heb niks te klagen dus
Ikke! Nouja, van de pil die ik nu slik, niet van de vorige. Ik heb een prachtig mooi pukkelloos huidje en over het algemeen ben ik emotioneel gezien verschrikkelijk stabiel. Zelfs in m'n stopweek ben ik de redelijkheid zelve. Vroeger had ik pukkels, moodswings en moest ik altijd de hele stopweek lang verschrikkelijk hard huilen. Nu niet meerquote:Op maandag 20 april 2009 22:32 schreef Chicolate het volgende:
Zijn er ook nog mensen die wél blij zijn met de pil?
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regeltquote:Op maandag 20 april 2009 22:39 schreef Merel het volgende:
Ohja, en dat libido, dat is verdomde lastig zo zonder een McSex
Mijn libido zat juist in de kelder, hahaha. Maar dat viel me pas op toen ik stope, want ik slikte de pil sinds mijn 16e, al voor ik vriendjes/sex had, dus ik wist niet beter of het hoorde zo..quote:Op maandag 20 april 2009 22:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik ben geen maf, uitstervend diersoortMijn huid is beter sinds Diane, minder vaak/lang/pijnlijk ongesteld. Alleen mn libido komt nu boven de dakpannen uit. Das uhm wat minder handig.
Die moet ze oppikken met de Kaasmobiel.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regelt
Tupperware is gewoon een excuus om meer te koken zodat je altijd kliekjes heb. Stufferware, dat is hetquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
@Vikje, nog uit het vorige topic (ja sorry, er kwam even een Tupperwareparty tussendoor)...
JA! Het is echt een homonummer want het heet l'Homo!
Even hier bijlezen!
Ik denk dat Mirena bij 75% van de vrouwen ofzo gewoon aanslaat... En dan is het echt een prettige optie, omdat het superveilig is en je er geen omkijken naar hebtquote:Op maandag 20 april 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb net heel veel horrorverhalen over de prikpil gehoordgelezen, NO WAY dat ik die ga nemen![]()
Mirena zijn ook wel redelijk wat enge verhalen over veel pijn bij plaatsen, toch veel bloeden en hier en daar wat mensen met vage andere klachten, maargoed, je gaat pas op fora zoeken en schrijven als er iets mis is, in de meeste gevallen, dus zal wel een vertekend beeld zijn.
Nuvaring klinkt inderdaad prima eigenlijk...
nou eh om chicks of hunks te regelen moet je niet mijn auto hebben hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die moet ze oppikken met de Kaasmobiel.
En de Kaasmobiel is stuk.
SNAP DAT DAN
Ik doe niet aan kliekjesquote:Op maandag 20 april 2009 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tupperware is gewoon een excuus om meer te koken zodat je altijd kliekjes heb. Stufferware, dat is het
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 22:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou eh om chicks of hunks te regelen moet je niet mijn auto hebben hooralhoewel, de laadruimte is groot genoeg!
Brrrrr... Daar zou ik nooit aan beginnen! Ik ken iemand die er een jaar last van heeft gehad. (nou ja, ik kende haar vriend oppervlakkig)quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef cyclechick het volgende:
Edit. of misschien de prikpil? die geeft ook minder hormonen af dan gewone pil..
quote:Op maandag 20 april 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes![]()
Ik koop dan ook meestal onzindingen waar ik een speciaal boven-de-magnetron-keukenkastje voor heb. Als ik daar de deur van open durf te doen zo eens in de zoveel tijd word ik aangevallen door plastic Tup-meuk
Oh dat lijkt me inderdaad gek! Hoe lang is het al je ex en hebben jullie goed contact?quote:Op maandag 20 april 2009 22:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb ook een anticonceptieprobleempje
Dit gaat echt heel raar klinken, maar mijn ex is zwanger
Da's raar hoor
Ik ben niet zo makkelijk.quote:Op maandag 20 april 2009 22:41 schreef kaasplankje het volgende:
komaan, alsof jij niet zo een verse hunk regelt
Nou dan wil ik niet weten hoe het zonder pil isquote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef mspoez het volgende:
Wel bijzonder trouwens Chico, meestal zakt je libido in van de pil toch? Is het niet gewoon je leeftijd?
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!quote:Op maandag 20 april 2009 22:59 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil ook een keer naar een tupperware party, dat lijkt me zo leuk
En ik kan me voorstellen dat je aan 't idee moet wennen ElisaB!
Nee hoor, ze belde gisteren zelfquote:Op maandag 20 april 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
Oh dat lijkt me inderdaad gek! Hoe lang is het al je ex en hebben jullie goed contact?
Of hoorde je het via-via?
Kreeg je ook nog een gratis bakje bij de aankoop van de tupperware frietsnsijder?quote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!
Het was weer vreselijk lollig trouwens. Van die opstandige vrouwen die dan die óh zo stevige ijsschep betitelen als 'oh, die kan je fijn door het raam gooien als je ruzie hebt!'(Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
).
Ik wil zó graag nog eens naar een Tupperware-partyquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Het was weer vreselijk lollig trouwens. Van die opstandige vrouwen die dan die óh zo stevige ijsschep betitelen als 'oh, die kan je fijn door het raam gooien als je ruzie hebt!'(Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
).
Het lijkt me zo leuk kneuterig! En ik hoop natuurlijk dat de echte huisvrouw in mij dan eindelijk wakker wordtquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
Volgende keer ga je met me mee, daar hou ik je aan!
).
quote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil zó graag nog eens naar een Tupperware-party![]()
Kunnen we er als Slankies niet eens eentje organiseren
Denk dat die laatste leuker is met alle slank-damesquote:
Het werkt nog wel steeds zo dat de 'gastvrouw' allerlei (zeer a-nuttigequote:Op maandag 20 april 2009 23:06 schreef neen het volgende:
[..]
Kreeg je ook nog een gratis bakje bij de aankoop van de tupperware frietsnsijder?
Nou meid, dat heb ik hier echt wat voor jou, mocht je zeggen dat je ergens in het komende half jaar gastvrouw zou willen zijn en minimaal 10 personen optrommelt voor dit festijn krijg je hem gratis.quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vraag het maar gewoon... was je ex bi-seksueel of heeft ze een donor 'gebruikt' ofzo?
[..]
Het werkt nog wel steeds zo dat de 'gastvrouw' allerlei (zeer a-nuttige) kadootjes krijgt
Een frietsnijder hadden ze niet, anders had ik die wel genomen
Elisa en Merel, het is ook erg leuk! Steeds van te voren denk ik 'pfffff, wat heb ik me nu weer laten aanpraten' maar als ik er ben heb ik een hele leuke avond en lach ik me rot! Je voelt je heel Stepford Wiverig!
Ze is in elk geval een stuk bi-er dan ik, want ze is twee jaar geleden getrouwd met een manquote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
Elies, ik vraag het maar gewoon... was je ex bi-seksueel of heeft ze een donor 'gebruikt' ofzo?
Ik kijk ernaar uitquote:Elisa en Merel, het is ook erg leuk! Steeds van te voren denk ik 'pfffff, wat heb ik me nu weer laten aanpraten' maar als ik er ben heb ik een hele leuke avond en lach ik me rot! Je voelt je heel Stepford Wiverig!
Nee, je bent humorloosquote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Ik snap het niet, dat tupperware. Bij de Ikea koop je voor 5 euro 20 bakjes (give or take a bakje) en dan snap ik nooit waarom je dan 50 euro (?) voor een ander bakje zou moeten betalen.![]()
Ben ik nu ontaard??
Oh, nee, dat vind ik ook onzin, die tupperware bakjes zijn ook belachelijk duur. Maar toch, ze zijn zo leuk!quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef conleche het volgende:
Ik snap het niet, dat tupperware. Bij de Ikea koop je voor 5 euro 20 bakjes (give or take a bakje) en dan snap ik nooit waarom je dan 50 euro (?) voor een ander bakje zou moeten betalen.![]()
Ben ik nu ontaard??
O ja dat was het!!quote:
quote:Het is toch helemaal geweldig om met een heel huis vol vrouwen te luisteren naar een dame die vol passie een doosje aanprijst
Which reminds me... Picture this: miniatuurtje heeft een sieradendoosje gekocht, wijst op een erfstukje en zegt tegen beeb (haar moeder dus): "Mam... zullen we ruilen? Jouw oude doos tegen de mijne?"quote:
Naja, dat staat natuurlijk als een paal boven waterquote:Op maandag 20 april 2009 23:30 schreef Laureline het volgende:
Nog even als slotgedachte dat exen nooit zwanger horen te raken natuurlijk, ze moeten de rest van hun bestaan blijven treuren dat ze jou moeten missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |