Ja dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja![]()
Plus opmerkingen plaatsen zonder er over na te denken. Terwijl je het eigenlijk wel weet maar dan dom lijkt
Je kent nog meer voorbeelden?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaDaar heb ik (laat ik maar ff voor mezelf spreken
) ook last van
Dat hou ik even in het midden.quote:
Iedereen beweert daar altijd last van te hebben. Alleen is het bij mijzelf ook nog te merken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaDaar heb ik (laat ik maar ff voor mezelf spreken
) ook last van
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Iedereen beweert daar altijd last van te hebben. Alleen is het bij mijzelf ook nog te merken.
Heb ik de afgelopen week ook, maar dan door de vermoeidheidquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omAl ligt dat misschien aan mn ietwat door elkaar gerammelde evenwichtsorgaan
Vandaar dat het nu wel hard gaatquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb trouwens het gevoel dat we wat minder of tv praten
Vandaar mijn verwijzingen. Vorig topic verwees naar Alberto natuurlijk, dit topic verwijst zowel naar de blouse van Bart als naar de Nederlandse speelfilm.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goeie TT![]()
Ik was laatst een verhaal aan het bezigen tegen een vriendin. Handgebaren erbij enzo, prik ik mezelf in mijn oogquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, bij mij ook, ik val minimaal 5 keer op een dag bijna omAl ligt dat misschien aan mn ietwat door elkaar gerammelde evenwichtsorgaan
Sorryquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Goeie TT![]()
De AKQ gaat ook over van alles, dus dat ik heus wel ontopicquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het niet ergin de AKQ SC gaat het over van alles en soms over de AKQ
quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik was laatst een verhaal aan het bezigen tegen een vriendin. Handgebaren erbij enzo, prik ik mezelf in mijn oog![]()
Nee joh het is hier best gezelligquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk moet ik hier ook helemaal niet zitten, ik kijk amper TVIk kan beter naar Apple SC
Ach man, ik héb niet eens een televisie hier. Ik mag over een maand weerquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
Eigenlijk moet ik hier ook helemaal niet zitten, ik kijk amper TVIk kan beter naar Apple SC
Kan je combineren toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:49 schreef Susi het volgende:
Nuja volgende maand woon ik weer bij mijn ouders, dan zal ik een stuk minder op FOK zijn en wel meer TV kijken
Ik volg wel veel seriesquote:
Zo ben ik met Las Vegas bezig nuquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in ongeveer anderhalf week 2,5 seizoen erdoor gejaagd
Ik heb seizoen 1 tm 4 in 1 torrent nu geloof ikquote:Heb je nog een password loze torrent voor seizoen 4 gevondenIk niet
gaa maar losse afleveringen downloaden denk ik
Dan gooi je die er toch uit?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:26 schreef Etcetera het volgende:
Las Vegas heb ik nog liggenen ik heb die torrent gezien maar ik heb seizoen 1-3 al
Ik wel!quote:
Oh, dat vind ik ook leuk. En dan flink ergerenquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik wel!Nouja, veel.. Elke avond eventjes
Vroeger nog vaker, na school Oprah en Dr. Phil kijken enzo![]()
Ik gebruik Vuzequote:Op vrijdag 17 april 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan gooi je die er toch uit?Zijn gewoon avi's, in Bittorrent kun je dan gewoon selecteren welke bestanden je wil hebben
Ik vind het altijd zo lekker vermakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ook leuk. En dan flink ergeren
Het meest belangrijke om iemand aardig te vinden is om zelf te denken dat de ander ons aardig vindt ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lekker vermakelijk
Shit, hoe moet ik dit nou omschrijven in een scriptie zodat ik niet wij/ik/je gebruik? :::
Om iemand aardig te vinden is het allerbelangrijkst: denken dat de ander ons aardig vindt.
Ugh het lukt me niet
Handig hulpboekje? Over scriptie bedoel je? Nee, die moest ik weer inleverenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Het meest belangrijke om iemand aardig te vinden is om zelf te denken dat de ander ons aardig vindt ?
Nee, ik kan het ook niet
Heb je ook zo'n handig hulpboekje ?
Inleveren ? Hoezo dat ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Handig hulpboekje? Over scriptie bedoel je? Nee, die moest ik weer inleveren
Ik had hem van de biebquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Inleveren ? Hoezo dat ?
Ik heb hier zo'n boekje van Warna Oosterbaan (geloof ik dat ze heet) liggen, ik ga die wel gebruiken was de planning
Ik heb het belangrijkste eruit gehaald, vooral het begin was moeilijk, nu heb ik hem eigenlijk niet meer nodig. Op deze bovenstaande zin naquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:12 schreef Piles het volgende:
Ik heb ook zo'n boekje liggen, maar heb er nog niet echt in gekeken
Ik kijk wel even voor je !quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had hem van de bieb
[..]
Ik heb het belangrijkste eruit gehaald, vooral het begin was moeilijk, nu heb ik hem eigenlijk niet meer nodig. Op deze bovenstaande zin na
En waarom dan nog niet begonnenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie niet zo over scripties pratenIk had al aan m'n afstudeerstage moeten beginnen
Ach joh, ik ook. Had eigenlijk over een maand af moeten zijnquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:
Willen jullie niet zo over scripties pratenIk had al aan m'n afstudeerstage moeten beginnen
Sorry, er staat niets over inquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik had hem van de bieb
[..]
Ik heb het belangrijkste eruit gehaald, vooral het begin was moeilijk, nu heb ik hem eigenlijk niet meer nodig. Op deze bovenstaande zin na
Dat mag ik vanaf september nog gaan doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik het geniale idee had om eerst m'n herkansingen af te maken. Maar het duurt wat langer dan verwacht
Ik bedoel dat mn docent over een half uur langskomtquote:
Komt wel goed..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mn docent over een half uur langskomt
Achteraf zal het wel meevallen, maar heb er nu totaal geen zin in
Hope soquote:
Volgens mij niet neequote:Nu heb ik hem toch weer nodigAanbevelingen is ook niet persoonlijk geschreven toch?
Ahquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf september nog gaan doenNog genoeg in te halen
Nog een half uurtje
36 toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat deze persoon is?
He shit, Maar Etcetera had het goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
36 toch?
Heb het nieuwsbericht gezien iig
Docenten zijn altijd te laatquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, nou ja, was oud iig
Waar blijft docent nou
Met colleges gebeurt dat echt te vaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens tentamen gedaan, zat iedereen in de collegezaal, geen docent. Na een kwartier: geen docent. Is iemand er achteraan gegaan, bleek die gast te denken dat het tentamen de dag erna was
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe een beetje voor spek en bonen mee![]()
Voor vandaag versla je mequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Verdorie, ik heb ook echt mn dag niet
Nu was ik vleesch aan het bakken, let ik even niet op, omdat ik tv zat te kijken (YEAH OT [ afbeelding ]) en nu is mn vlees aan 1 kant zwart
Heul nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe een beetje voor spek en bonen mee![]()
Nouja, elke keer als ik thuis kom is het topic volquote:
Au.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:29 schreef DaFrenk het volgende:
Aan de andere kant is het wel een goed teken, heb ik tóch nog een leven![]()
Jeujquote:
Als in dit topic 11 minuten niet gereageerd is dat geen topic killenquote:
Mag ik ook pas om 12 uur posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Bravebart het volgende:
Diegene die minimaal 1 ding goed raadt, wat er vanavond allemaal mis gaat bij mij, krijgt van mij een
Jij bent uitgesloten van deelnamequote:
Wat ga je in theorie allemaal doen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Bravebart het volgende:
Diegene die minimaal 1 ding goed raadt, wat er vanavond allemaal mis gaat bij mij, krijgt van mij een
In theorie: trein (ik en treinenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
He shit.![]()
[..]
Met mij naar... THE FAST AND THE FURIOUS!!
quote:Belgen tuinen in Bananasplit grapje TV-kantine
Een persbericht dat in de Nederlandse pers wat lacherig wordt overgenomen, want het is overduidelijk een stuntje van sketchesprogramma de TV kantine, heeft in België ingeslagen als een bom.
In het bericht staat te lezen dat Frans Bauer nooit drie miljoen kijkers zou hebben behaald met zijn programma ‘Bananasplit’. In werkelijkheid is deze mottenballenshow een grote flop.
Een vriendje van Bauer blijkt de zanger aan het torenhoge kijkcijfer te hebben geholpen, hij werkt bij de stichting Kijkonderzoek, die de kijkdichtheid van programma’s meet en heeft de resultaten van Bauers programma weten te manipuleren. (lb)
Volgens de Belgen gaat RTL4-programma ‘De TV Kantine’ de zaak onderzoeken. En zal deze vrijdagavond komen met harde feiten. Mooie hoax, de Belgen hebben uiteraard niet door dat de TVkantine ook een ‘humoristisch’ programma is, maar schalen het in als een half uurtje met inhoudelijke en actuele mediajournalistiek.
Overigens wil Frans Bauer volgens de Belgische kranten zelf niet reageren op het bericht.
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In theorie: trein (ik en treinen_) -> auto -> bios -> auto -> trein.
Ja kwam er iets té enthousiast uitquote:
Nou, dat is me (volgens mij) nog nooit gebeurt, dus die kans is niet zo heel grootquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.
Je weet dat ik niet op acteurs/actrices kickquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja kwam er iets té enthousiast uitMaar common.... Paul Walker! Snelle auto's! Actie!
Nee, dat ben ik meestalquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.
quote:
Nee maar ik welquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet op acteurs/actrices kickMaar snelle auto's zijn wel
Nietquote:
Oh nee hequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee heNiet weer de hele tijd door de film heen praten he, zoals vorig jaar
Zie PIquote:
Mijne ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Piles het volgende:
M'n hoofd tolt een beetjeEn nee, ik heb niet gedronken
Ook een keer gehad, maar toch lag ik toch echt op de grondquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne ookVolgens mij stond ik net te snel op, het begon als een malle te draaien
Aahw, arme jongenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een keer gehad, maar toch lag ik toch echt op de grond![]()
Nu is het gewoon vermoeidheidEn morgen weer een hele dag werken
Jah, dagje. Waarvan veel uitslapenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aahw, arme jongenDaarna wel vrij?
quote:
Jeujquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, dagje. Waarvan veel uitslapenEn maandag weer heel druk, want docent had nog wel wat dingen die in scriptie moeten
Maar nog wel 1 dag vrij komende week, vrijdag ofzo denk ik
Ik hoop dat ik de zaterdagen snel vrij ben, en dat ik dan ook een beetje uitrust, want op deze manier wordt het niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JeujIk begin ook eindelijk een beetje uit te rusten
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de zaterdagen snel vrij ben, en dat ik dan ook een beetje uitrust, want op deze manier wordt het niks
Hope soquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
HahaAjoh, gewoon een paar dagen flink uitrusten en dan kan je er weer een tijd tegen
quote:OT: Ik kijk Take Me Out
Ja, het kwam achter Wie is de Chefquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kwam achter Wie is de ChefEn toen kwam er een dude die heel maf praatte dus ik bleef ff hangen
Heb je dat topic wel eens doorgelezen ? Er zit een aantal van die dames op FOK.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaAjoh, gewoon een paar dagen flink uitrusten en dan kan je er weer een tijd tegen
OT: Ik kijk Take Me Out
Neequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeRutger a.k.a. prutser en iedereen op 2 na drukte weg op uiterlijk/eerste indruk
Ik snap ook niet waarom een vrouw daar aan mee zou doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeRutger a.k.a. prutser en iedereen op 2 na drukte weg op uiterlijk/eerste indruk
Nee, ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb je dat topic wel eens doorgelezen ? Er zit een aantal van die dames op FOK.
Neuh, ik vind dit soort programma's leuk om een keer te kijken, maar verder vind ik het maar kutprogramma'squote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een vrouw daar aan mee zou doen
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ben ik te lui voorEigenlijk boeit het me ook weinig
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Van sommige dingen heb ik ook spijt dat ik het weet
OMG OMG OMG dat is eehhhhquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee heNiet weer de hele tijd door de film heen praten he, zoals vorig jaar
Ja dat jaquote:
Hij was zenuwachtig maar wel zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kwam achter Wie is de ChefEn toen kwam er een dude die heel maf praatte dus ik bleef ff hangen
Zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Zielig alsin wanhopig dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
Oh ja, in die context wel jaquote:
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
H
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat maakt lief. Al zal hij misschien totaal niet lief zijn hoor
Ach, dat is in elk geval eerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef Yesse het volgende:
De Budget TV mensjes nu in DWDD, vinden het zelf toch ook nu niet zo leuk
Ja dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zielig
Preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.
Hij kwam op mij niet zo begaafd overquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaIk wilde het niet noemen, dus ik ben blij dat jij dat doet
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Ieder z'n kwaliteiten hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Hij kon het oliepeil checken!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Aanvul neigingen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Idd, als je daar niet opgewonden van wordtquote:
Ik ga geen opmerking over de peilstok makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als je daar niet opgewonden van wordt
"Hé meisje...weet je wat ik kan?"
Ja dan ga je met je handen zo rondjes draaien van 'kom op, je kan het'quote:
Ja inderdaad, maar dan ook echt van die zinnen zoals "toen ging ik.. en toen en toen en toen..." Hallooooo een beetje variatie!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Zal ik jouw olie even checken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als je daar niet opgewonden van wordt
"Hé meisje...weet je wat ik kan?"
Die heb ik express vermedenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking over de peilstok maken![]()
Ik heb altijd heel erg veel moeite om m'n mond te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja dan ga je met je handen zo rondjes draaien van 'kom op, je kan het'
Of dat je zo gaat kijken van
Allemachtig. Ik kan niet veel met een auto, maar zelfs dát kan ikquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking over de peilstok maken![]()
Gek hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond inquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel erg veel moeite om m'n mond te houdenWant aanvullen vind ik ook weer zo denigrerend
Het was een woordspeling, geen serieuze opmerkingquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
If he goes down, it's all the wayquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond in
Het is leuk hoor, van de andere kantquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
Ja?quote:
Net gekeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ek_jij.avi_plain.xml
WTF zegIk zou dat ventje echt de studio uitgeschopt hebben
Dat mogen wij dan ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja?Ik zou diegene spontaan uitlachen als ze met zulke vooraf bedachte zinnen komen
Daarom skip ik dat stuk lieverquote:
Ik zat echt vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Gelukkig voor hem las ik dat hij een aandoening heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Jij springt er meteen bovenop?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij springt er meteen bovenop?
Oh en Jordy van Loon? Laat maar
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
De directe aanpak is ook prettiger voor beider zijden
Heldquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee, ik doe gewoon niet aan semi-grappige opmerkingen
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee, ik doe gewoon niet aan semi-grappige opmerkingen
Succesquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga eens een poging doen om heelhuids een avond door te brengen![]()
quote:
Succesquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga eens een poging doen om heelhuids een avond door te brengen![]()
Ik houd wel van scherpquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?
Ik sla openingszinnen over, Fobo's ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Al die moeite met een FoBo en profiel, allemaal voor niks![]()
Ik ben 21
De wat alarm?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla openingszinnen over, Fobo's ook.
Ga je daar ook heen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Allemachtig, wat heb ik zin in dat concert
Ah dat ken ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Pet Shop Boys-Alarm @ 3FM
Wordt altijd gedraaid door Michiel Veenstra en Gerard Ekdom
Ja, het is vreselijk. Killers, Nine Inch Nails, Pet Shop Boys, Beth Hart, Indian Summer Festival, Andre Rieu, Mogwai.quote:
Tof tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk. Killers, Nine Inch Nails, Pet Shop Boys, Beth Hart, Indian Summer Festival, Andre Rieu, Mogwai.
Het kost ontieglijk veel geld. Niet tof.quote:
Ik werk alleen maar, geef niks uit. Niet tof.quote:
Mja, das wel jammer. Maar je komt daar toch ook wel leuke mensen tegen? Veel leuker om er met echte fans te zijn tochquote:Daarnaast moet ik vrij overal in m'n up naar toe, want m'n vriendinnen houden er niet van.
Oh en Summer Darkness nog van de zomer.
Op termijn is dat wel leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar, geef niks uit. Niet tof.
[..]
Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
Mja, das wel jammer. Maar je komt daar toch ook wel leuke mensen tegen? Veel leuker om er met echte fans te zijn toch
Op termijn ben je doodquote:
Ik totaal niet dus, dus vandaar dat ik gewoon thuis blijfquote:Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaad
Dat moede gij zo met die handen om die voet heene, ende naar uwzelf toe trekkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Piles het volgende:
Aaaauuuwwwww
M'n tenen zijn echt kapotInstant-kramp zodra ik ze ombuig, wtf
Nou zeg hee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op termijn ben je doodJa, ik ben altijd lekker positief
Pff man, hupsakeequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik totaal niet dus, dus vandaar dat ik gewoon thuis blijf
Ja, dat heb ik gelukkig al eens geleerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Dat moede gij zo met die handen om die voet heene, ende naar uwzelf toe trekken
Sorryquote:
Oh, ga jij ook een poging doen? Succesquote:Pff man, hupsakee! Als je écht die band wil zien, moet je gewoon heen gaan.
Ik ga naar The Killers jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook naar the Killers ?
En wat houdt je tegen dan ?
Oh zo. Als je nog niet veel bent geweest, is het ook andere koek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga naar The Killers jaMaar dat is ook maar de eerste keer dat ik naar een concert ga
Eens moest het maar een keer
Het gaat niet alleen om concerten hèGewoon, zo ben ik in het algemeen
Jah, maar wie weet krijg ik de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef Susi het volgende:
Oh zo. Als je nog niet veel bent geweest, is het ook andere koek.
Nope, al zo vaak geprobeerdquote:Schop onder je kont komt vanaf niet aan zekerNaja, als jij het zo best vindt, prima toch
Vast welquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar wie weet krijg ik de smaak te pakken![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
Nope, al zo vaak geprobeerdEn nee, ik vind het niet best eigenlijk
Maar ja
Ik ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:39 schreef Susi het volgende:
Vast wel![]()
De sfeer bij de meeste concerten is heerlijk.
Working on itquote:![]()
Een keer door de zure appel heen bijten
Correctie: Verslavend is een beter woord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd![]()
[..]
Working on it![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Correctie: Verslavend is een beter woord.
Maargoed, we spreken elkaar
Nouquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig zijn het positieve minpunten
![]()
Das niet lief van die mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou![]()
Er wordt af en toe flink misbruik van mij gemaakt
Ik mag mijzelf wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En toch ben je te aardig
Hoe moet ik dat zien dan?
Dus je bent te aardig voor jezelf, en niet voor anderenquote:
Nee joh, ik mag mensen welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je bent te aardig voor jezelf, en niet voor anderenIk snap er weinig van
Mwah, meestal wel. Niet altijd
Ah, okquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee joh, ik mag mensen wel![]()
Voorheen niet, maar de tijden zijn veranderd zoals je dan zo leuk kunt zeggen. En als je op een afstandje zit, scheelt dat ook wel.
quote:Je moet gewoon besluiten dat je de allerbelangrijkste persoon bent
Jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:06 schreef Piles het volgende:
![]()
Dat gaat nog wel ff duren voor dat bij mij gebeurt
't Gaat nu al een stuk beter dan een jaar terug moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel
Nuja, 't scheelt wel hoor. Ik doe momenteel enkel en alleen dingen die ik leuk vind. Is ook leuk
Dus je kán het welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:09 schreef Piles het volgende:
[..]
't Gaat nu al een stuk beter dan een jaar terug moet ik zeggen![]()
Leuker is er niet toch
Daarom zei ik ook:quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:12 schreef Susi het volgende:
Dus je kán het welZulks is ook nooit in een dag geregeld
quote:
quote:Nee, leuker is er niet. Zolang je maar niet overdrijft
True.quote:
Je hebt ook lui die denken dat ze heel belangrijk zijn, en dat dat dan ten koste gaat van anderen.quote:
Dan wordt het egoïsme, das niet goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:16 schreef Susi het volgende:
Je hebt ook lui die denken dat ze heel belangrijk zijn, en dat dat dan ten koste gaat van anderen.
quote:Dat mens die fan is van Thomas Berge bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef Susi het volgende:
Van sommige dingen heb ik ook spijt dat ik het weet
quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan wordt het egoïsme, das niet goed
[..]
[..]
![]()
Sorry, ik onthoud nogal veelquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:20 schreef Susi het volgende:
![]()
Alles wat je zegt, kan tegen je worden gebruikt. Bewijst het maar weer eens.
Nee, gelukkig nietquote:Heb je die foto's toevallig gezien in het topic, dat zij en haar dochters wél met die gozer op een foto staan ?
Ja, ik vind het altijd wel leuk/handigquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:25 schreef Susi het volgende:
Geeft niet, is leuk![]()
Zoveel raars zeg ik toch meestal niet
quote:Wacht maar
Oh ohquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik vind het altijd wel leuk/handig
Die onthoud ik ook![]()
Hij heeft zich al in het zweet gewerkt voor zequote:Op vrijdag 17 april 2009 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mag hopen dat die Thomas flink betaalt krijgt voor z'n werk
Nee, en ik betwijfel of ik dat wel wilquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt de aflevering nog niet gezien?
Briljante afleveringquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Je hebt de aflevering nog niet gezien?
Ik heb er smakelijk om kunnen lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, en ik betwijfel of ik dat wel wilIk slaap al zo slecht de laatste tijd
Ik ben het door dit topic gaan volgenquote:
Alleen al de comments zijn al grappigquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben het door dit topic gaan volgen![]()
Fans @ SBS 6, doorgeslagen fans van Nederlandse artiesten #2
Het is maar een half uurtje. En het is het waardquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:43 schreef Etcetera het volgende:
- SBS6
- Nederlandstalige muziek
- Nederlandse artiesten
- Meezingende fans
Mijn tv kan dat niet aan![]()
Onmogelijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is maar een half uurtje. En het is het waard
Ik betrap mijzelf er ook wel eens op te lurkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
KLB is sowieso al mijn favortiete subforum om schaamteloos andere mensen uit te lachen
In Finland is karaoke echt een halve sport.quote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OnmogelijkAls ik tenenkrommendhalfmisselijk wil worden zuip ik liever teveel en doe aan karaoke
Ik heb die aflevering met Thomas Berge minimaal 5x teruggekekenquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is maar een half uurtje. En het is het waard
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering met Thomas Berge minimaal 5x teruggekeken![]()
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)3/media=65850/page=1
Die moeder, "Ik heb geen kracht meer om mee te zingen"
Trouwens, dat mens met het oranje haar in die aflevering heeft ook in dat KLB-topic gereageerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Haha ja precies
En toch is het erg dat er mensen zijn die zo zijn.
Ja ik las het jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Trouwens, dat mens met het oranje haar in die aflevering heeft ook in dat KLB-topic gereageerd
Dat is vrij pijnlijk jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:47 schreef Susi het volgende:
[..]
In Finland is karaoke echt een halve sport.
De mensen die hier zingen doen het ook echt met passie. Stond wel vrij lullig toen wij na een goede zanger kwamen
Oi nuja, soms moet men dingen niet zo serieus nemenquote:
In mijn bookmarks staan ook alleen maar KLB topics valt me opquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik betrap mijzelf er ook wel eens op te lurken
Daar komt het wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Oi nuja, soms moet men dingen niet zo serieus nemen![]()
Is het niet in Japan, dat karaoke big business is ?
Oeh een oosterling in de zaalquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar komt het weg![]()
![]()
Ik ga hard met HIMYMAflevering 12 van seizoen 4 net gehad
Ik dacht dat ze dat in het oosten ook zeidenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:32 schreef Etcetera het volgende:
Aaah kutNoorderling
En ik maak die fout bijna altijd
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
Oh jeetje, ik zie dat er al lang niet meer gepost isIs iedereen al slapen?
Piles, Susisaso, Etc.?
Su-si-sa-soquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Edit : Aso? Ik weet dat ik vrij onhandig ben, maar aso
![]()
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:21 schreef Bravebart het volgende:
* levende BB meldt.
Niks fout gegaan, afgezien het missen van de prullenbak met mn flesje
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:32 schreef Susi het volgende:
[..]
OOOOOOOH dan is het goed.
Wie war den Film ?
Nietquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:33 schreef Susi het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewonnen, je hebt je drinken/eten laten vallen
Waar moet ik die van kennen ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet wel wat
Legen... wait for it.... DARY!
Jepsquote:
quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Laat mij in die waan![]()
Is F&F ook met Vin of niet?
Nog zo'n Paul Walker geilerquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:38 schreef Etcetera het volgende:
Jaaaaa
Ik wil 'm nog zienook met Paul Walker
Ik snap hem niequote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet wel wat
Legen... wait for it.... DARY!
Ik loop nou al 2 dagen over HIMYM te lullen mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen ?
Me - n0oB
Vin Diesel isquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps
[..]
Ja klopt, hij is de opperbink
[..]
Nog zo'n Paul Walker geiler![]()
Oh ik kijk ook wel naar vrouwen hoorquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ik kijk ook wel naar vrouwen hoor
Wel kijken, maar niet geilen opquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ook.
Heteromannen kijken nooit naar mannen. Ik snap dat niet.
Met Vinquote:
Ik geil ook niet echt op ze, maar ik kijk wel graag naar ze. Tenminste. De filmsterren danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel kijken, maar niet geilen op
En sowieso, ik zie het nut van geilen op celebs nooit in, maar daar sta ik volgens mij compleet alleen in
Ik geil ook niet meteen op vrouwen hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel kijken, maar niet geilen op
En sowieso, ik zie het nut van geilen op celebs nooit in, maar daar sta ik volgens mij compleet alleen in
Mja, ik kijk net zo lief naar gewone mensenquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geil ook niet echt op ze, maar ik kijk wel graag naar ze. Tenminste. De filmsterren danDagelijkseleventuthola's not so much
Hoezo niet danquote:Op zaterdag 18 april 2009 00:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik geil ook niet meteen op vrouwen hoor![]()
Maar je kan nooit een comfortabel gesprek voeren met heteromannen over mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |