Hij was zenuwachtig maar wel zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kwam achter Wie is de ChefEn toen kwam er een dude die heel maf praatte dus ik bleef ff hangen
Zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Zielig alsin wanhopig dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
Oh ja, in die context wel jaquote:
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
H
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat maakt lief. Al zal hij misschien totaal niet lief zijn hoor
Ach, dat is in elk geval eerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef Yesse het volgende:
De Budget TV mensjes nu in DWDD, vinden het zelf toch ook nu niet zo leuk
Ja dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zielig
Preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.
Hij kwam op mij niet zo begaafd overquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaIk wilde het niet noemen, dus ik ben blij dat jij dat doet
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Ieder z'n kwaliteiten hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Hij kon het oliepeil checken!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Aanvul neigingen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Idd, als je daar niet opgewonden van wordtquote:
Ik ga geen opmerking over de peilstok makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als je daar niet opgewonden van wordt
"Hé meisje...weet je wat ik kan?"
Ja dan ga je met je handen zo rondjes draaien van 'kom op, je kan het'quote:
Ja inderdaad, maar dan ook echt van die zinnen zoals "toen ging ik.. en toen en toen en toen..." Hallooooo een beetje variatie!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |