Mijne ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Piles het volgende:
M'n hoofd tolt een beetjeEn nee, ik heb niet gedronken
Ook een keer gehad, maar toch lag ik toch echt op de grondquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijne ookVolgens mij stond ik net te snel op, het begon als een malle te draaien
Aahw, arme jongenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook een keer gehad, maar toch lag ik toch echt op de grond![]()
Nu is het gewoon vermoeidheidEn morgen weer een hele dag werken
Jah, dagje. Waarvan veel uitslapenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aahw, arme jongenDaarna wel vrij?
quote:
Jeujquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, dagje. Waarvan veel uitslapenEn maandag weer heel druk, want docent had nog wel wat dingen die in scriptie moeten
Maar nog wel 1 dag vrij komende week, vrijdag ofzo denk ik
Ik hoop dat ik de zaterdagen snel vrij ben, en dat ik dan ook een beetje uitrust, want op deze manier wordt het niksquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JeujIk begin ook eindelijk een beetje uit te rusten
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de zaterdagen snel vrij ben, en dat ik dan ook een beetje uitrust, want op deze manier wordt het niks
Hope soquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
HahaAjoh, gewoon een paar dagen flink uitrusten en dan kan je er weer een tijd tegen
quote:OT: Ik kijk Take Me Out
Ja, het kwam achter Wie is de Chefquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kwam achter Wie is de ChefEn toen kwam er een dude die heel maf praatte dus ik bleef ff hangen
Heb je dat topic wel eens doorgelezen ? Er zit een aantal van die dames op FOK.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HahaAjoh, gewoon een paar dagen flink uitrusten en dan kan je er weer een tijd tegen
OT: Ik kijk Take Me Out
Neequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeRutger a.k.a. prutser en iedereen op 2 na drukte weg op uiterlijk/eerste indruk
Ik snap ook niet waarom een vrouw daar aan mee zou doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeRutger a.k.a. prutser en iedereen op 2 na drukte weg op uiterlijk/eerste indruk
Nee, ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb je dat topic wel eens doorgelezen ? Er zit een aantal van die dames op FOK.
Neuh, ik vind dit soort programma's leuk om een keer te kijken, maar verder vind ik het maar kutprogramma'squote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom een vrouw daar aan mee zou doen
Dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, ben ik te lui voorEigenlijk boeit het me ook weinig
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Van sommige dingen heb ik ook spijt dat ik het weet
OMG OMG OMG dat is eehhhhquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee heNiet weer de hele tijd door de film heen praten he, zoals vorig jaar
Ja dat jaquote:
Hij was zenuwachtig maar wel zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het kwam achter Wie is de ChefEn toen kwam er een dude die heel maf praatte dus ik bleef ff hangen
Zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Zielig alsin wanhopig dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
Oh ja, in die context wel jaquote:
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zieligquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZieligHij geeft zich toch zelf op?
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:37 schreef Yesse het volgende:
H
[..]
Hij was zenuwachtig maar wel zieligNu een man met kuiltjes... I like kuiltjes
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dat maakt lief. Al zal hij misschien totaal niet lief zijn hoor
Ach, dat is in elk geval eerlijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:40 schreef Yesse het volgende:
De Budget TV mensjes nu in DWDD, vinden het zelf toch ook nu niet zo leuk
Ja dat jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja.. maar die jongen praatte al een beetje eh.. 'raar' Ik vond het echt zo zielig
Preciesquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Het hele programma gaat over uiterlijk. Dan mogen wij ook.
Hij kwam op mij niet zo begaafd overquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dat jaIk wilde het niet noemen, dus ik ben blij dat jij dat doet
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Ieder z'n kwaliteiten hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij kwam op mij niet zo begaafd overHij zei ook zovaak "danneh doe ik zo en dan zo en dan zo"
Hij kon het oliepeil checken!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar hij kon wel prima aan auto's sleutelen![]()
Aanvul neigingen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Eensquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Ooooh dat heb ik ook ; als iemand niet normale volzinnen kan produceren, kan ik 'm ook niet meer serieus nemen
Idd, als je daar niet opgewonden van wordtquote:
Ik ga geen opmerking over de peilstok makenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als je daar niet opgewonden van wordt
"Hé meisje...weet je wat ik kan?"
Ja dan ga je met je handen zo rondjes draaien van 'kom op, je kan het'quote:
Ja inderdaad, maar dan ook echt van die zinnen zoals "toen ging ik.. en toen en toen en toen..." Hallooooo een beetje variatie!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |