Dat mag ik vanaf september nog gaan doenquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:18 schreef Etcetera het volgende:
Omdat ik het geniale idee had om eerst m'n herkansingen af te maken. Maar het duurt wat langer dan verwacht
Ik bedoel dat mn docent over een half uur langskomtquote:
Komt wel goed..quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mn docent over een half uur langskomt
Achteraf zal het wel meevallen, maar heb er nu totaal geen zin in
Hope soquote:
Volgens mij niet neequote:Nu heb ik hem toch weer nodigAanbevelingen is ook niet persoonlijk geschreven toch?
Ahquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat mag ik vanaf september nog gaan doenNog genoeg in te halen
Nog een half uurtje
36 toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud denken jullie dat deze persoon is?
He shit, Maar Etcetera had het goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
36 toch?
Heb het nieuwsbericht gezien iig
Docenten zijn altijd te laatquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, nou ja, was oud iig
Waar blijft docent nou
Met colleges gebeurt dat echt te vaakquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ooit eens tentamen gedaan, zat iedereen in de collegezaal, geen docent. Na een kwartier: geen docent. Is iemand er achteraan gegaan, bleek die gast te denken dat het tentamen de dag erna was
quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe een beetje voor spek en bonen mee![]()
Voor vandaag versla je mequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Verdorie, ik heb ook echt mn dag niet
Nu was ik vleesch aan het bakken, let ik even niet op, omdat ik tv zat te kijken (YEAH OT [ afbeelding ]) en nu is mn vlees aan 1 kant zwart
Heul nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik doe een beetje voor spek en bonen mee![]()
Nouja, elke keer als ik thuis kom is het topic volquote:
Au.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:29 schreef DaFrenk het volgende:
Aan de andere kant is het wel een goed teken, heb ik tóch nog een leven![]()
Jeujquote:
Als in dit topic 11 minuten niet gereageerd is dat geen topic killenquote:
Mag ik ook pas om 12 uur posten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Bravebart het volgende:
Diegene die minimaal 1 ding goed raadt, wat er vanavond allemaal mis gaat bij mij, krijgt van mij een
Jij bent uitgesloten van deelnamequote:
Wat ga je in theorie allemaal doen ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:48 schreef Bravebart het volgende:
Diegene die minimaal 1 ding goed raadt, wat er vanavond allemaal mis gaat bij mij, krijgt van mij een
In theorie: trein (ik en treinenquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
He shit.![]()
[..]
Met mij naar... THE FAST AND THE FURIOUS!!
quote:Belgen tuinen in Bananasplit grapje TV-kantine
Een persbericht dat in de Nederlandse pers wat lacherig wordt overgenomen, want het is overduidelijk een stuntje van sketchesprogramma de TV kantine, heeft in België ingeslagen als een bom.
In het bericht staat te lezen dat Frans Bauer nooit drie miljoen kijkers zou hebben behaald met zijn programma ‘Bananasplit’. In werkelijkheid is deze mottenballenshow een grote flop.
Een vriendje van Bauer blijkt de zanger aan het torenhoge kijkcijfer te hebben geholpen, hij werkt bij de stichting Kijkonderzoek, die de kijkdichtheid van programma’s meet en heeft de resultaten van Bauers programma weten te manipuleren. (lb)
Volgens de Belgen gaat RTL4-programma ‘De TV Kantine’ de zaak onderzoeken. En zal deze vrijdagavond komen met harde feiten. Mooie hoax, de Belgen hebben uiteraard niet door dat de TVkantine ook een ‘humoristisch’ programma is, maar schalen het in als een half uurtje met inhoudelijke en actuele mediajournalistiek.
Overigens wil Frans Bauer volgens de Belgische kranten zelf niet reageren op het bericht.
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In theorie: trein (ik en treinen_) -> auto -> bios -> auto -> trein.
Ja kwam er iets té enthousiast uitquote:
Nou, dat is me (volgens mij) nog nooit gebeurt, dus die kans is niet zo heel grootquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.
Je weet dat ik niet op acteurs/actrices kickquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja kwam er iets té enthousiast uitMaar common.... Paul Walker! Snelle auto's! Actie!
Nee, dat ben ik meestalquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh dan laat je je eten/drinken uit je handen vallen.
quote:
Nee maar ik welquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet op acteurs/actrices kickMaar snelle auto's zijn wel
Nietquote:
Oh nee hequote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh nee heNiet weer de hele tijd door de film heen praten he, zoals vorig jaar
Zie PIquote:
Mijne ookquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef Piles het volgende:
M'n hoofd tolt een beetjeEn nee, ik heb niet gedronken
Forum Opties | |
---|---|