Allemachtig. Ik kan niet veel met een auto, maar zelfs dát kan ikquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking over de peilstok maken![]()
Gek hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond inquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel erg veel moeite om m'n mond te houdenWant aanvullen vind ik ook weer zo denigrerend
Het was een woordspeling, geen serieuze opmerkingquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
If he goes down, it's all the wayquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond in
Het is leuk hoor, van de andere kantquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
Ja?quote:
Net gekeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ek_jij.avi_plain.xml
WTF zegIk zou dat ventje echt de studio uitgeschopt hebben
Dat mogen wij dan ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja?Ik zou diegene spontaan uitlachen als ze met zulke vooraf bedachte zinnen komen
Daarom skip ik dat stuk lieverquote:
Ik zat echt vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Gelukkig voor hem las ik dat hij een aandoening heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Jij springt er meteen bovenop?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij springt er meteen bovenop?
Oh en Jordy van Loon? Laat maar
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
De directe aanpak is ook prettiger voor beider zijden
Heldquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee, ik doe gewoon niet aan semi-grappige opmerkingen
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee, ik doe gewoon niet aan semi-grappige opmerkingen
Succesquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga eens een poging doen om heelhuids een avond door te brengen![]()
quote:
Succesquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Bravebart het volgende:
Nou, ik ga eens een poging doen om heelhuids een avond door te brengen![]()
Ik houd wel van scherpquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?
Jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is toch wel een verschil tussen vooraf bedachte 'grappen' en scherpe opmerkingen?
Ik sla openingszinnen over, Fobo's ook.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Al die moeite met een FoBo en profiel, allemaal voor niks![]()
Ik ben 21
De wat alarm?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik sla openingszinnen over, Fobo's ook.
Ga je daar ook heen dan?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Allemachtig, wat heb ik zin in dat concert
Ah dat ken ikquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Pet Shop Boys-Alarm @ 3FM
Wordt altijd gedraaid door Michiel Veenstra en Gerard Ekdom
Ja, het is vreselijk. Killers, Nine Inch Nails, Pet Shop Boys, Beth Hart, Indian Summer Festival, Andre Rieu, Mogwai.quote:
Tof tochquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja, het is vreselijk. Killers, Nine Inch Nails, Pet Shop Boys, Beth Hart, Indian Summer Festival, Andre Rieu, Mogwai.
Het kost ontieglijk veel geld. Niet tof.quote:
Ik werk alleen maar, geef niks uit. Niet tof.quote:
Mja, das wel jammer. Maar je komt daar toch ook wel leuke mensen tegen? Veel leuker om er met echte fans te zijn tochquote:Daarnaast moet ik vrij overal in m'n up naar toe, want m'n vriendinnen houden er niet van.
Oh en Summer Darkness nog van de zomer.
Op termijn is dat wel leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar, geef niks uit. Niet tof.
[..]
Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
Mja, das wel jammer. Maar je komt daar toch ook wel leuke mensen tegen? Veel leuker om er met echte fans te zijn toch
Op termijn ben je doodquote:
Ik totaal niet dus, dus vandaar dat ik gewoon thuis blijfquote:Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaad
Dat moede gij zo met die handen om die voet heene, ende naar uwzelf toe trekkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Piles het volgende:
Aaaauuuwwwww
M'n tenen zijn echt kapotInstant-kramp zodra ik ze ombuig, wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |