Op termijn is dat wel leukquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik werk alleen maar, geef niks uit. Niet tof.
[..]
Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
Mja, das wel jammer. Maar je komt daar toch ook wel leuke mensen tegen? Veel leuker om er met echte fans te zijn toch
Op termijn ben je doodquote:
Ik totaal niet dus, dus vandaar dat ik gewoon thuis blijfquote:Waar. Ik lul wel makkelijk tegen iedereen, dat scheelt inderdaad
Dat moede gij zo met die handen om die voet heene, ende naar uwzelf toe trekkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:17 schreef Piles het volgende:
Aaaauuuwwwww
M'n tenen zijn echt kapotInstant-kramp zodra ik ze ombuig, wtf
Nou zeg hee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Op termijn ben je doodJa, ik ben altijd lekker positief
Pff man, hupsakeequote:Op vrijdag 17 april 2009 20:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik totaal niet dus, dus vandaar dat ik gewoon thuis blijf
Ja, dat heb ik gelukkig al eens geleerdquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef Susi het volgende:
Dat moede gij zo met die handen om die voet heene, ende naar uwzelf toe trekken
Sorryquote:
Oh, ga jij ook een poging doen? Succesquote:Pff man, hupsakee! Als je écht die band wil zien, moet je gewoon heen gaan.
Ik ga naar The Killers jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar je gaat toch ook naar the Killers ?
En wat houdt je tegen dan ?
Oh zo. Als je nog niet veel bent geweest, is het ook andere koek.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga naar The Killers jaMaar dat is ook maar de eerste keer dat ik naar een concert ga
Eens moest het maar een keer
Het gaat niet alleen om concerten hèGewoon, zo ben ik in het algemeen
Jah, maar wie weet krijg ik de smaak te pakkenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:31 schreef Susi het volgende:
Oh zo. Als je nog niet veel bent geweest, is het ook andere koek.
Nope, al zo vaak geprobeerdquote:Schop onder je kont komt vanaf niet aan zekerNaja, als jij het zo best vindt, prima toch
Vast welquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, maar wie weet krijg ik de smaak te pakken![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
Nope, al zo vaak geprobeerdEn nee, ik vind het niet best eigenlijk
Maar ja
Ik ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:39 schreef Susi het volgende:
Vast wel![]()
De sfeer bij de meeste concerten is heerlijk.
Working on itquote:![]()
Een keer door de zure appel heen bijten
Correctie: Verslavend is een beter woord.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd![]()
[..]
Working on it![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Correctie: Verslavend is een beter woord.
Maargoed, we spreken elkaar
Nouquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig zijn het positieve minpunten
![]()
Das niet lief van die mensenquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou![]()
Er wordt af en toe flink misbruik van mij gemaakt
Ik mag mijzelf wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
En toch ben je te aardig
Hoe moet ik dat zien dan?
Dus je bent te aardig voor jezelf, en niet voor anderenquote:
Nee joh, ik mag mensen welquote:Op vrijdag 17 april 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dus je bent te aardig voor jezelf, en niet voor anderenIk snap er weinig van
Mwah, meestal wel. Niet altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |