Zal ik jouw olie even checken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, als je daar niet opgewonden van wordt
"Hé meisje...weet je wat ik kan?"
Die heb ik express vermedenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking over de peilstok maken![]()
Ik heb altijd heel erg veel moeite om m'n mond te houdenquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Ja dan ga je met je handen zo rondjes draaien van 'kom op, je kan het'
Of dat je zo gaat kijken van
Allemachtig. Ik kan niet veel met een auto, maar zelfs dát kan ikquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerking over de peilstok maken![]()
Gek hequote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond inquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb altijd heel erg veel moeite om m'n mond te houdenWant aanvullen vind ik ook weer zo denigrerend
Het was een woordspeling, geen serieuze opmerkingquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Toch loopt het in werkelijkheid minder gesmeerd met de dames bij hem
If he goes down, it's all the wayquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Jawel, maar het moment is dan toch al verpest, dus dan boor ik 'm wel verder de grond in
Het is leuk hoor, van de andere kantquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gek heOpeningszinnen zijn zoooooo ouderswets
Ja?quote:
Net gekeken.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Bravebart het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ek_jij.avi_plain.xml
WTF zegIk zou dat ventje echt de studio uitgeschopt hebben
Dat mogen wij dan ook jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja?Ik zou diegene spontaan uitlachen als ze met zulke vooraf bedachte zinnen komen
Daarom skip ik dat stuk lieverquote:
Ik zat echt vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Gelukkig voor hem las ik dat hij een aandoening heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Net gekeken.
Geweldig.![]()
Daniane & ik maken nu grappen over Jordy van Loon.![]()
''Jordy heeft een vakantie aangeboden gekregen voor zijn succes namens D-Reizen. Hij mocht samen met zijn ouders voor de rest van zijn leven naar Guantanamo Bay''
Jij springt er meteen bovenop?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij springt er meteen bovenop?
Oh en Jordy van Loon? Laat maar
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Susi het volgende:
[..]
De directe aanpak is ook prettiger voor beider zijden
Heldquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]Nee, ik doe gewoon niet aan semi-grappige opmerkingen
Forum Opties | |
---|---|