quote:Mooiste Meisje van de Klas (TROS, Ned1, 21:31) - Een aflevering van tv-programma ‘Het mooiste meisje van de klas’ heeft in Vlaanderen geleid tot twee echtscheidingen. De programmamakers herenigden een vrouw met haar jeugdvriend van twintig jaar geleden. Beiden werden op slag weer stapelverliefd. Ze verlieten binnen twee weken hun echtgenoten en vier kinderen en gingen samenwonen. ”Een sprookje? De hel is het”, zegt ex-vrouw An van de nu gescheiden buschauffeur Rogier Van Briel uit Lommel donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws. De vrouw heeft omroep VTM gevraagd de aflevering donderdagavond niet uit te zenden. Maar VTM weigert dat. De Nederlandse versie van Mooiste Meisje van de Klas ging donderdag weer van start met 1.285.000 kijkers (madl: 19.5%).
Gelukkig! Ik had geen betere inspiratie, behalve dan iets van "Spammers unite!"quote:
quote:
quote:Vraag / Antwoord
Wie is tong80?
Tong80 is een historisch figuur op www.fok.nl. Deze man heeft omstreeks de 400.000 posts, en post ongeveer 100 posts per dag. Zie ook: Baas
Hij is best aardig.
Een persoon die veel in VBL post maar er eigenlijk de ballen verstand van heeft.
Een buttbudy van SCH
Een trivialiteiten spuiende onbemiddelbare werkloze met een internetaansluiting. [vul aan]
quote:
Misschien vergeet Frenk je niet meer als je avatar in de OP komt.quote:
Nja, ik sta er al in, maar dan met mijn vorige (die hond helemaal rechts)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien vergeet Frenk je niet meer als je avatar in de OP komt.
Ah oké, dat is dan één onbekende avatar verklaard.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, ik sta er al in, maar dan met mijn vorige (die hond helemaal rechts)
Ik ken die van de M&M ook nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah oké, dat is dan één onbekende avatar verklaard.
Welk idool was hetquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:00 schreef Tabloid het volgende:
[..]
![]()
Ik keek gisteravond maar sommige dingen kan ik me niet eens meer herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |