quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:31 schreef Tabloid het volgende:
Een soortgelijke TT wou ik ook maken als ik de lapo had.
maar als je nagaat dat ik pas aan het einde van Ultimatum doorhad dat ik eerst Supremacy had moeten kijken, betekend dat eigenlijk ook dat ze best het 2de en 3de deel hadden kunnen mengenquote:Op zaterdag 20 december 2008 09:28 schreef DaFrenk het volgende:
Uh..Supremacy was geloof ik idd het 2e deel.. kan me er eigenlijk niet zoveel meer van herinneren. Dus misschien vond ik hem ook maar wat vaagjes
Hoiquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar als je nagaat dat ik pas aan het einde van Ultimatum doorhad dat ik eerst Supremacy had moeten kijken, betekend dat eigenlijk ook dat ze best het 2de en 3de deel hadden kunnen mengen
en hoi
WTFquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Etcetera het volgende:
Meet the SpartansZo ongelofelijk slecht dat het grappig is
Welkom terug!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:54 schreef Susi het volgende:
Yay ! Weer in Nederland, dus mooi Nederlandse televisie kijken en radio luisteren
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Definitief of alleen voor de feestdagen?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaan
En het is hier beter weer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Het tweede, vanavond Sinterklaas nog even vieren (wij doen nooit aan kerst). Best gek, dat iedereen je weer kan verstaan
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?quote:
Het begin vijf minuten en het laatste stuk van 20 minuten.quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?Heb eerste en laatste half uur gezien. Maar niet een camera-slopende-Beau.
Was te verwachtenquote:Op zondag 21 december 2008 14:37 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het begin vijf minuten en het laatste stuk van 20 minuten.
Ik heb wel Beau gezien met de camera maar dat stelde weinig voor.
Het waait hier, dus het is hier steeds guur, waardoor het hier kouder aanvoeltquote:
Echt weer zo'n vreselijk conceptquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nog naar Kerssterrencircus gekeken?Heb eerste en laatste half uur gezien. Maar niet een camera-slopende-Beau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |