Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Dat is een grapje toch?quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Tabloid het volgende:
En daarvoor Gooische Vrouwen of Expeditie Robinson.
Welke zal ik kiezen.
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.quote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Ja daarom kijk ik ook.quote:Op zondag 7 september 2008 16:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het plot is iedere aflevering hetzelfde.
X neukt met Y. Z betrapt X. X en Z hebben ruzie. X en Y krijgen uiteindelijk een relatie.
bullquote:Op zondag 7 september 2008 16:02 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar Gooische vrouwen kan je weer alleen betaald terug zien op internet.
Je vergeet er nog een.quote:Op zondag 7 september 2008 16:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TV-tips voor vanavond:
20:30-21:30 RTL 5 Expeditie Robinson 2008 #3 - De avonturen van Hiukwan
22:20-23:05 NED 3 [BNN Try before you die] #1 Nieuw seizoen?
Inderdaad past er mooi tussenin! Nouja, bíjna dan.quote:Op zondag 7 september 2008 16:06 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een.![]()
[RTL 4] Wat Schat Je?
quote:
in het land van internet is alles gratisquote:
Nou...quote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
in het land van internet is alles gratis
Ik zou bijna aan de waarheid vanquote:Op zondag 7 september 2008 16:08 schreef Etcetera het volgende:
in het land van internet is alles gratis
Geen video of HDD recorder? Kan je het beide kijkenquote:
quote:
ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 7 september 2008 16:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zou bijna aan de waarheid van [ afbeelding ] gaan twijfelen
Maar ze zijn er wel dus[ afbeelding ]
Ohquote:
aaahquote:Op zondag 7 september 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Ik moet altijd uitleggen wat usenet is, hoe je kunt downloaden enz enz. Maar er zijn dus wel vrouwen die het zelf kunnen![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 16:12 schreef Etcetera het volgende:
aaah
ik snapte er eerst ook niks van hoormaar m'n vriend heeft het uitgelegd, kan er nu goed mee overweg
![]()
Top Gear was er meestal na een kwartier/half uur alquote:Got to love it, paar uur nadat de seizoenspremiere van NCIS in de VS erop is geweest, kan ik 'm binnenhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |