Ja, daar hebben veel cabaretiers last van helaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
Arie en Sylvester ruleren echt heul hardmaar vind wel goed dat ze gestopt zijn, werd beetje herhaling van grappen soms.
Verklap het nou nietquote:Deze show ben ik ook heen geweestmet die wc-scene van Arie en dat Sylvester de drol is
![]()
![]()
Mja, klopt wel jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
en ja, dat is idd wel jammer van cabaretiers. Herman Finkers is een van de weinigen die constant niveau haalde, en zelfs hij had soms hetzelfde idee in een grap zitten
Neh, die download ik nietquote:Op zondag 7 september 2008 00:00 schreef Etcetera het volgende:
als je van Mythbusters houdt en nog niet alle seizoenen hebt gezien, kun je misschien wel iets vinden in nieuwsgroepen
Oh, das wel een goeie tipquote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Harrie Jekkersalhoewel die niet zoveel 'doet' op het podium - hij is wel erg grappig
Ja, dat is wel een omschrijving die perfect bij hem past jaquote:
Kende 'm niet, best leukquote:
doettie nietquote:Op zondag 7 september 2008 12:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Kende 'm niet, best leukmaar denk niet dat je daar echt anderhalf uur naar kunt luisteren, beetje vermoeiend hoe ie constant zo overdreven praat
Gek, maar ik kende hem niet eensquote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doettie niethet zijn juist hele rustige shows in mijn ogen
quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gek, maar ik kende hem niet eensMaar hij is tof
Ik ookquote:
Robinson.quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Tabloid het volgende:
En daarvoor Gooische Vrouwen of Expeditie Robinson.
Welke zal ik kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |