Statistieken,van deze reeks, gemaakt door Piles, staan hier.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
PE was toch nooit op Talpa.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb alle WIDM gezien (serie 1-4 op DVD), alle PE en ER vanaf Talpa gezien.
Lijkt me wel een leuk koppel.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef amaranta het volgende:
NEEEEEEEEEEE niet die Bjorn.
Ik bedoelde ook 'ER vanaf Talpa', dat hoort bij elkaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Tabloid het volgende:
Piles HELD!![]()
[..]
PE was toch nooit op Talpa.
Zeker.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Piles het volgende:
Oh ja
Zal ik het dan gelijk maar doen
Zorgen we dan wel dat de titel altijd met [TV SC.....] begint
Inderdaad, blijft leuk.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is wel minder leuk, maar dat had ik ook.
En toch blijf je kijken he.
[TV SC #2] Waar Piles de stats gaat verzorgen
OK.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook 'ER vanaf Talpa', dat hoort bij elkaar.
Ik heb alle series sowieso minstens 3 keer gezien.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad, blijft leuk.
En nu kan je wel beter op de mollenstreken letten van de mol.
Ik maar een keer, op sommige uitzendingen na. En serie vijf twee keer. Maar ik moet gewoons eens beginnen aan serie 2,3 en 4.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb alle series sowieso minstens 3 keer gezien.
Ik zou beginnen met 3, dan 4 en als je dan nog zin hebt moet je serie 2 doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:52 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik maar een keer, op sommige uitzendingen na. En serie vijf twee keer. Maar ik moet gewoons eens beginnen aan serie 2,3 en 4.
Serie 2 was toch in Schotland? Ben daar mee begonnen met uitzending een en toen nooit verder gekeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:53 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met 3, dan 4 en als je dan nog zin hebt moet je serie 2 doen.
Serie 2 is alles kut.
Kut Mol.
Kutland
Kutopdrachten
etc.
Serie 2 was in Schotland ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Serie 2 was toch in Schotland? Ben daar mee begonnen met uitzending een en toen nooit verder gekeken.
Moet je doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik krijg nu wel spontaan zin om serie drie te bekijken.
* Etcetera geeft een rondje popcornquote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe ncis
Met suiker aubquote:Op woensdag 3 september 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera geeft een rondje popcorn
Oh ja, inderdaad. Dus u bent allen gewaarschuwdquote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
btw hij houd niet van dubbele topics met zelfde topic nummer
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuw topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, inderdaad. Dus u bent allen gewaarschuwd![]()
Ok, de locatie was mooi.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Niks mis met serie 2 van WIDM hoor zover ik me het nog kan herinneren. Sowieso, Schotlandde ideale locatie voor een programma als WIDM!
die regel dient in de op te komen, diegene die het overtreed komt op het tv strafbankjequote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuwe topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
oh dat leek me wel logischquote:Op woensdag 3 september 2008 22:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dus alleen de topicsluiter mag een nieuwe topic openen, behalve als het binnen 5 minuten nog niet gedaan is.
Zeker in stormloop topics is deze regel strikt noodzakelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat leek me wel logisch
maar ik zit ook in de AKQ SCda's standaard enzo
Eerst die typo eruit halen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die regel dient in de op te komen, diegene die het overtreed komt op het tv strafbankje
Harry.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga aan serie 3 beginnen.
Doei doei.
Hmmm, ik zal mijn geheugen eens gaan opfrissenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ok, de locatie was mooi.
Maar de opdrachten waren
Nee johquote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die regel dient in de op te komen, diegene die het overtreed komt op het tv strafbankje
Hoeft niet netjes opgeteldquote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee johkan altijd nog de titel aanpassen.
Maar waarom wil je alles netjes opgeteld hebben piles? Kun je niet gewoon stats van alle topics met [tv sc #
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:10 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hmmm, ik zal mijn geheugen eens gaan opfrissen![]()
Wat reageer je trouwens belachelijk snel elke keer, in dezelfde minuut![]()
Ga ik doen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:11 schreef Etcetera het volgende:
oh is de op mss in de fokwiki te zettenlijkt me wel handig
Hebben jullie dat allemaal op dvd of gedownload of watquote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga aan serie 3 beginnen.
Doei doei.
Het blok heb ik nooit gezien, de rest wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij heb ik alle seizoenen van WIDM, PE, Het Blok en ER gezien
Gedownloadquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Hebben jullie dat allemaal op dvd of gedownload of wat
Waarom, dubbele topics gaan toch zo dicht, en de mensen die daarin posten hebben ook moeitequote:Op woensdag 3 september 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoeft niet netjes opgeteld
Zolang er altijd maar 1 topic per keer geopend wordt
Klopt, maar mijn stats halen elk uur het nieuwste "[TV SC #xxx]"-topic uit de Nieuwe Topics-lijst.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Waarom, dubbele topics gaan toch zo dicht, en de mensen die daarin posten hebben ook moeitedaarvoor gedaan. Of snap ik het niet?
Dan wordt Piles boos, he Pilesquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn stats halen elk uur het nieuwste "[TV SC #xxx]"-topic uit de Nieuwe Topics-lijst.
Als er dan een dubbel topic is, gaat de nieuwste meestal dicht, dus dan loopt het fout
Ja brrr daar heb ik al een keer een pak op m'n broek voor gekregen van een andere mod. Kun je niet even een pm'etje sturenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Gedownload
Maar jij bent een mod dus daar mag ik het niet over hebben
dus het is in principe ook hier verboten om over downloads te pratenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja brrr daar heb ik al een keer een pak op m'n broek voor gekregen van een andere mod. Kun je niet even een pm'etje sturen
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De WIki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/TV_SC
A-haquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn stats halen elk uur het nieuwste "[TV SC #xxx]"-topic uit de Nieuwe Topics-lijst.
Als er dan een dubbel topic is, gaat de nieuwste meestal dicht, dus dan loopt het fout
Usenet mag hier ook al nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef Etcetera het volgende:
dus het is in principe ook hier verboten om over downloads te praten
Usenet dandaar betaalt m'n vriend voor enzo
compleet legaal
Wanneer zou het dan moeten? Wil wel een beetje actuele stats, en niks handmatig moeten doenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef ItaloDancer het volgende:
A-haop die fiets.
Is dat efficiënter dan alle TV SC topics uit de database te halen wanneer je ze nodig hebt?
bummerquote:
Of de software slimmer makenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ex collegas van mij hebben er aan meegedaan, ze waren gesloopt op het werkquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Het blok heb ik nooit gezien, de rest wel.
Wanneer je de stats maakt/postquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Usenet mag hier ook al niet
[..]
Wanneer zou het dan moeten? Wil wel een beetje actuele stats, en niks handmatig moeten doen
Ik maak/post ze nooitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Wanneer je de stats maakt/postmaar dit zal wel handiger/beter zijn
![]()
Torrents zijn beetje de usenet vervanger gewordenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wanneer je de stats maakt/postmaar dit zal wel handiger/beter zijn
![]()
Nieuwsgroepen ken ik wel, maar nog nooit wat mee gedaan
Ze zien er zeker leuk uitquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Torrents zijn beetje de usenet vervanger geworden
Ah okquote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik maak/post ze nooit
Dat gaat vanzelfZie hieronder
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkochtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Seizoen 2 in Schotland? Hmm, dat vond ik eigenlijk een best leuk seizoen! Sowieso de locatie maar ook de opdrachten en de deelnemers (Vooral die militair Yvonne). Maar de mol was wel minder ja.
Idemquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkocht![]()
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Van Schotland weet ik nog heeel weinig. Maar dat was het eerste seizoen wat ik keek, en ik was verkocht![]()
nooit gezien, lijkt me leuk (not good, heb al te veel liggenquote:Op woensdag 3 september 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn hier nog meer liefhebber van tv serie dexter
Ze deed ook al een heleboel..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen stopt met onderweg naar morgen , het ontkende gerucht is bevestigd
Hoezo?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt vandaag kansloze tv avond
Geen sterke programmeringquote:Op donderdag 4 september 2008 09:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze deed ook al een heleboel..
[..]
Hoezo?
net 5quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
DiCaprio.. brrrrquote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
net 5
Of actie op rtl7
Blood Diamant zal het bij mij worden, op film 1.2
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geen sterke programmering
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij sterk of leuk vind..
Je hebt spoorloos verdwenen op 1, een film op net 5 en So you think you can dance op SBS, herhaling van Heroes, Shock Doc, Irish Matchmaker en Gezocht: Politie
Nieuw:quote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat bedoel ik, we zijn nieuw tv seizoen begonnen , 90% zijn herhalingen vandaag dan.
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:43 schreef vdvorst het volgende:
Sisterhood of the traveling pants!
Goeie kwaliteitsfilm!
Je moet overdrijven om de zaak duidelijk te maken.quote:Op donderdag 4 september 2008 10:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook slechte kwaliteitsfilms?
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmquote:Op donderdag 4 september 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
Sisterhood of the traveling pants krijgt ook een 7 op IMDB.... Maar ik vrees dat Bb niet wilt kijkenDus of het wordt live kijken en anders de recorder aan
Misschien slaap je dan onderhand welquote:Op donderdag 4 september 2008 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een enorm saaie vrouwenfilmMaargoed, ik kijk altijd minimaal een kwartier van elke film, dus we zullen zien
Ook een mogelijkheidquote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien slaap je dan onderhand wel
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien slaap je dan onderhand wel
"Ik heb een specifiek talent en u kunt daar mijn salaris niet van bepalen. Ik werk hard, heb mijn hart verpand aan de publieke omroep en maak maatschappelijk relevante programma's. En ik ben heel goed."quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Paul de Leeuw haalt uit naar politiek
Paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ga ik Gezocht: Politie via internet kijken, heb vandaag niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond twee nieuwe programma's op Veronica.![]()
[Veronica] Hollandse Krijgers
[Veronica] Gezocht: Politie
Zo te zien is Hollandse Krijgers net zoiets als Groeten uit de Rimboe, alleen dan moeten ze nu wat opdrachten doen i.p.v. de hele dag op hun reet zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond twee nieuwe programma's op Veronica.![]()
[Veronica] Hollandse Krijgers
[Veronica] Gezocht: Politie
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=96520/langid=43quote:Op donderdag 4 september 2008 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo te zien is Hollandse Krijgers net zoiets als Groeten uit de Rimboe, alleen dan moeten ze nu wat opdrachten doen i.p.v. de hele dag op hun reet zitten![]()
Gezocht: Politie lijkt me ook wel leukMaar kan je bij Veronica die programma's terugkijken dan?
![]()
Thanks! Da's goed om te weten!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=96520/langid=43
Dat is ook zeker een goede site.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Tabloid het volgende:
tvopjepc.nl![]()
Heeft ook aardig wat programma's erop staan.
Dat doe ik ook. En op mediacourant.nl + zappen.blogquote:Op donderdag 4 september 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
ik f5 alleen op fok
Dat dus. En dat is meestal werk genoegquote:Op donderdag 4 september 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
ik f5 alleen op fok
Studie hèquote:Op donderdag 4 september 2008 19:32 schreef amaranta het volgende:
hebben jullie geen baan ofzo?
Ik kan op mn werk niet fokken.
Nope 1x per dag of per twee dagenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Televisie![]()
![]()
Zijn jullie ook zo erg dat je elke dag F5't op mediacourant.nl? Of ben ik de enige
Paul is tof. Ik ben fan. En hij heeft nog is groot gelijk ook. Hij werkt veel en hard en heeft een enorm talent. Plus dat je als BNer nogal wat moet inleveren van de privacy.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Paul de Leeuw haalt uit naar politiek
Paul
Laptopquote:Op donderdag 4 september 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Studie hè
Dus tijdens college vaak de laptop aan
Laptop voor onderweg, en pc voor thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laptop
Ik heb 1 pc en die moet ik delen met 30 anderen
Thuis? Thuis staan er 2 laptops en 1 pc. Maar ik neem mn laptop niet mee naar mn werk. Zit op mn werk sowieso niet achter de pc, plus de dingen die ik achter de pc doe heb ik netwerk voor nodig en ik kan met mijn laptop niet op het netwerk.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Laptop voor onderweg, en pc voor thuis![]()
Erg leuke serie!quote:
Ik ook wel hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 20:07 schreef amaranta het volgende:
Die heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gezien. Maar wel altjid leuk. Hou stiekem wel van de meeste nederlandse sitcom.
Oppassen!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Zonnetje in Huis, SamSam e.d. keek ik altijd
Dat is idd de enigequote:Op donderdag 4 september 2008 20:11 schreef amaranta het volgende:
Kees en Co daarentegen is bout.
Met Bert Kuizinga, dat is nog niet zo lang geleden toch? Heeft ook niet lang geduurd volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef DaFrenk het volgende:
Oppassen!en in mindere mate Mijn Dochter en Ik, en die serie met Bert Kuizinga.
Zou wel tof zijnquote:Sam Sam was ook altijd erg leukZouden daar langzaam ook DVD's van zijn?
Vond die dochter altijd wel leukquote:Op donderdag 4 september 2008 20:11 schreef amaranta het volgende:
Kees en Co daarentegen is bout.
Was dat deze?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
Met Bert Kuizinga, dat is nog niet zo lang geleden toch? Heeft ook niet lang geduurd volgens mij
Toch al 13 jaar geleden!quote:In 1995 en 1996 speelde hij de hoofdrol in de 26 afleveringen van de TROS-comedy Ik Ben Je Moeder Niet
Is dat die nieuwe of de 'oude'?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vond die dochter altijd wel leukAmber Teterissa geloof ik. Serie was inderdaad minder.
Ahja, Kinderen geen bezwaar begint ook weer met een nieuw seizoen zaterdag.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef amaranta het volgende:
die meid van sam sam doet nu kinderen geen bezwaarl. Ook een leuke.
Mijn man is fan van dirkje uit de vlaamsche pot
Die oudequote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe of de 'oude'?
De nieuwe serie is helemaal bagger, net als met Oppassen! gebeurde
Ik kan de tune nu nog meezingen. Nol & Rietje Brouwerquote:
Dat is 'm ja. Shit, ik word oudquote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
Toch al 13 jaar geleden!
eens, wie de term balkenendenorm heeft uitgevonden moet eens naar het Pieter Baancentrum.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Paul is tof. Ik ben fan. En hij heeft nog is groot gelijk ook. Hij werkt veel en hard en heeft een enorm talent. Plus dat je als BNer nogal wat moet inleveren van de privacy.
Bijbaantje.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:32 schreef amaranta het volgende:
hebben jullie geen baan ofzo?
Ik kan op mn werk niet fokken.
Yep. Was Nikkie Plessen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef amaranta het volgende:
En zat die TMF chick niet in keesenco? Ben ff dr naam kwijt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahja, Kinderen geen bezwaar begint ook weer met een nieuw seizoen zaterdag.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Die meid van Sam Sam is dezelfde als in Kinderen Geen Bezwaar![]()
nu je het zegt ja
ik had altijd al iets van: die ken ik
Zo oud ben ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, wat Nederlandse series betreft... hebben we natuurlijk ook MCW (medisch centrum west). Oh, dat was gaaf.
En vrouwenvleugel was ook erg leuk om naar te kijken.
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
nu je het zegt ja
Anne-Mieke Ruytenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik wel net ff d'r naam kwijt, normaal onthield ik die altijd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anne-Mieke_Ruyten, 16 augustus 1960. Oud dusquote:Op donderdag 4 september 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?
Wie?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
nu je het zegt ja
Ze is er niet jonger op geworden. Ze deed het samen met Ellen. Die later ook in GTST een rol heeft gespeeld. En die ziet er ook een stuk ouder uit ineens.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?
Ben al te laat.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wie?
Maud?
Inke?
Julia?
Grote Oma?![]()
Die is echt fantastisch als ze er in voorkomt.
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischquote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef amaranta het volgende:
Zo oud ben ik dus.
Zo oud dat ik op donderdag met het hele gezin op de bank ging zitten om naar de donderdavond show te kijken.
ROns honeymoonquizz of surpriseshow van henny. Ja die kwamen toen nog op donderdagavond.
Ohmee, dit gaat nog verder terug. Dit was met de zwaantjes waar je met je hele familie in moest gaan staan. En dan kiepte hij om het water.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischJa, toen der tijd konden ze toch nog echt van die mooie spelshows maken. Net zoals die Staatsloterijshow, met al die speciale opdrachten.
En natuurlijk programma's als Spel zonder Grenzen en Fort Boyard. Jammer dat die er tegenwoordig niet meer zijn. Nouja, Fort Boyard wordt nog wel op de Franstalige Belg uitgezonden, maar gewoon met Nederlandse deelnemers.
Ow.. hmm, nee dat zegt me idd niksquote:Op donderdag 4 september 2008 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohmee, dit gaat nog verder terug. Dit was met de zwaantjes waar je met je hele familie in moest gaan staan. En dan kiepte hij om het water.
Dit was nog met dat je aan het begin een bord had met engeltjes en duiveltjes. En met een lange stok. En dat je dan op een engeltje drukte en je dan een prijs won.
IK heb het over seizoen 1 ofzo
Spel zonder grenzen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet, maar toch ken ik die Honeymoonquiz nog! Die gigantische soep.. fantastischJa, toen der tijd konden ze toch nog echt van die mooie spelshows maken. Net zoals die Staatsloterijshow, met al die speciale opdrachten.
En natuurlijk programma's als Spel zonder Grenzen en Fort Boyard. Jammer dat die er tegenwoordig niet meer zijn. Nouja, Fort Boyard wordt nog wel op de Franstalige Belg uitgezonden, maar gewoon met Nederlandse deelnemers.
euhquote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wie?
Maud?
Inke?
Julia?
Grote Oma?![]()
Die is echt fantastisch als ze er in voorkomt.
d'r komt wel een nieuwe show die mij wel grappig lijktquote:Op donderdag 4 september 2008 20:28 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat was zo tof jaquote:
Laatste tijd lees ik dat steeds, maar ken het nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef amaranta het volgende:
Fort Boyard was uber! Franse is kut.
1 - Maud.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh
[ afbeelding ]zij![]()
[..]
d'r komt wel een nieuwe show die mij wel grappig lijktben alleen de naam kwijt, komt er op neer dat iedereen mee kan doen en dat je dan een maf parcours moet afleggen om geld te winnen
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:46 schreef amaranta het volgende:
Kennen jullie showmasters. masters of show nog?
En dr was nog zo'n programma van Ron, ging over babies en het was gekoppeld aan een loterij.
Lot koste 5 gulden ofzo.HEb ik een maand voor moeten sparen.
Moest het even opzoekenquote:Showmasters was een talentenquiz van de NCRV die werd uitgezonden in 1988 en 1989 op de Nederlandse televisie.
Het werd gepresenteerd door Sandra Reemer. Het programma zocht nieuwe talenten om televisieprogramma's te presenteren. De kandidaten werden onderworpen aan een aantal tests om hun talent te tonen. Aan het einde van een seizoen werd de winnaar bekendgemaakt, die een programma mocht gaan presenteren bij de NCRV.
Winnaars
* 1988: Jan ten Hoopen
Andere deelnemers
* Willem Bol
* Jochem van Gelder
* Carlo Strijk
* Rolf Wouters
Zou het best terug willen zien in een nieuw format , heb er vroeger er veel naar gekeken bij de tros meende ikquote:Op donderdag 4 september 2008 20:34 schreef amaranta het volgende:
Fort Boyard was uber! Franse is kut.
Daar zijn Jeroen van der Boom en Carlo Boshart ook ooit deelnemer van geweestquote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
Ik ken Showmasters alleen van dat fragment van een dansende Jochem van Gelder volgens mij
Ik was er bijna bij in slaap gevallenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
Sisterhood of the Traveling Pants is best leuken heeft een te lange titel
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was er bijna bij in slaap gevallen![]()
Je hoeft niet alles te vertellen wat ik zeg en doe hoor...quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "
Ik vond hem leuk![]()
![]()
Haha,quote:Op vrijdag 5 september 2008 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kon niet in slaap vallen aangezien je de hele film commentaar op iedereen hebt gegeven en vooral bleef roepen: " Wanneer wordt er nou iemand vermooooooord? "
Ik vond hem leuk![]()
![]()
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haha,
Het is overigens wel een beetje voorspelbaar, maar bij welke film is dat niet meer...
Gelukkig, drama, praten, gelukkig...
Wat ja, zo hoog?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isDat hij boven de 5 op IMDb is uitgekomen verbaast me nog
Jaaaaaaaaaa maar dit was een ander verhaalquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertellen wat ik zeg en doe hoor...
Oftewel.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is een overzoete, clichématige zwijmelfilm waar eigenlijk alles net-niet isDat hij boven de 5 op IMDb is uitgekomen verbaast me nog
quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa maar dit was een ander verhaal![]()
[..]
Oftewel.![]()
![]()
![]()
![]()
Grapje zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:14 schreef Yesse het volgende:Dit jaar: The Sisterhood of the Traveling Pants 2
Mja, een 7,0 zie ik toch wel richting de kwaliteitsfilm gaan en dat was dit natuurlijk verre vanquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wat ja, zo hoog?
Misschien omdat het toch niet b-acteurs zijn? Geen idee, maar zo hoog niet nee
Zou je denken he,quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, een 7,0 zie ik toch wel richting de kwaliteitsfilm gaan en dat was dit natuurlijk verre van
Neen. Er zijn 4 boeken geschreven dus waarschijnlijk komen er ook 4 films.quote:
ahh, wist ik nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 09:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neen. Er zijn 4 boeken geschreven dus waarschijnlijk komen er ook 4 films.Hij is net uit in USA
Jep, laatste seizoen begint vandaagquote:
Ah, ik dacht dat ze al gestopt waren...quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep, laatste seizoen begint vandaag
quote:Op vrijdag 5 september 2008 10:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze al gestopt waren...
ik had het ook niet over een op-het-puntje-van-je-stoel-film hequote:Op vrijdag 5 september 2008 08:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was er bijna bij in slaap gevallen![]()
Ja, die maakt het zeker leuker om naar te kijken ja! Hij en Ruben van der Meerquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik kijk de Lama's alleen sinds Jeroen van Koningsbruggehad op uitzendinggemist gekeken hoe het 'vroeger' was maar dat vond ik niet veel
Het is wel goed maar ik moet er niet echt om lachenquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Dit soort dingenZoveel beter dan de Nederlandse lama's
quote:Op vrijdag 5 september 2008 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Dit soort dingenZoveel beter dan de Nederlandse lama's
Radio 1 of BNR Nieuwsradioquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Luister niet zovaak radio, en als ik luister is het vaak Radio538 of Q-Music.
Ik wissel af tussen 1, 3, veronica en bnr.quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:10 schreef Tabloid het volgende:
Luister niet zovaak radio, en als ik luister is het vaak Radio538 of Q-Music.
KGB weer ja? tof, lang niet meer gezien!quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:35 schreef Tabloid het volgende:
Goedemorgen.![]()
Vanaf vanavond weer Kinderen geen Bezwaar.![]()
En het nieuwe Het Moment Van De Waarheid.
Ik wel, kijk het vaak op Humor TV.quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
KGB weer ja? tof, lang niet meer gezien!
Ik heb trouwens nu ook de serie van Bottom! Geweldige serie
Ow, is Kassa ook weer terug? Dat ga ik dan ook kijken!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:01 schreef borisz het volgende:
Ik ga iig kassa kijken vanavonden verder NL - Aussie
Interessante onderwerpen, helaas is het halfuur altijd te kort om ze allemaal te behandelen, en neem nooit te moeite om het op internet verder te kijken eigenlijk. Wel jammer, verdient toch eigenlijk wel een langere zendtijd, "Radar" en "Opgelicht" krijgen meer zendtijd.quote:# Jaarlijks gooien Nederlanders veel geld weg aan sportschoolabonnementen. We zijn wel lid, maar gaan helemaal niet. In ‘Kassa’ de precieze cijfers en antwoord op de vraag waarom juist de sportscholen zoveel niet-actieve leden kennen.
# De postbank kwam de afgelopen maanden opnieuw regelmatig in het nieuws wegens lekken in hun online-banksysteem. Is online bankieren in Nederland überhaupt nog wel veilig? En wie draait er op voor de schade?
# Al 10 jaar lang is de Bonuskaart van Albert Heijn de ‘moeder van alle klantenkaartsystemen’. Maar hoe serieus neemt Albert Heijn de kaart zelf nog? Is de bonuskaart een stille dood gestorven?.
Bestaat datquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:05 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga iedergeval niet het Eurovisie Dansfestival kijken.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ja, dit jaar voor de tweede keer.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisie_Dansfestival
Het oostblok is in de minderheid volgens mijn daar maar voglens mijn spenderen alle oostblokkers toch hun geld aan stemmen dus is het weer inclusief.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]Inclusief of exclusief vriendjespolitiek?
Oostblokkers die in het westen wonen bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Het oostblok is in de minderheid volgens mijn daar maar voglens mijn spenderen alle oostblokkers toch hun geld aan stemmen dus is het weer inclusief.
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TV-reporter rukkend betrapt in bus
quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:53 schreef Tabloid het volgende:
Die grap van bladmuziek, zo simpel maar ik vond hem geweldig.
Die waren goed jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:ja
en Ruben Nicolai met z'n wave/skybox
Ja, daar hebben veel cabaretiers last van helaasquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:32 schreef Etcetera het volgende:
Arie en Sylvester ruleren echt heul hardmaar vind wel goed dat ze gestopt zijn, werd beetje herhaling van grappen soms.
Verklap het nou nietquote:Deze show ben ik ook heen geweestmet die wc-scene van Arie en dat Sylvester de drol is
![]()
![]()
Mja, klopt wel jaquote:Op zaterdag 6 september 2008 23:35 schreef Etcetera het volgende:
en ja, dat is idd wel jammer van cabaretiers. Herman Finkers is een van de weinigen die constant niveau haalde, en zelfs hij had soms hetzelfde idee in een grap zitten
Neh, die download ik nietquote:Op zondag 7 september 2008 00:00 schreef Etcetera het volgende:
als je van Mythbusters houdt en nog niet alle seizoenen hebt gezien, kun je misschien wel iets vinden in nieuwsgroepen
Oh, das wel een goeie tipquote:Op zondag 7 september 2008 00:07 schreef Etcetera het volgende:
Harrie Jekkersalhoewel die niet zoveel 'doet' op het podium - hij is wel erg grappig
Ja, dat is wel een omschrijving die perfect bij hem past jaquote:
Kende 'm niet, best leukquote:
doettie nietquote:Op zondag 7 september 2008 12:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Kende 'm niet, best leukmaar denk niet dat je daar echt anderhalf uur naar kunt luisteren, beetje vermoeiend hoe ie constant zo overdreven praat
Gek, maar ik kende hem niet eensquote:Op zondag 7 september 2008 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doettie niethet zijn juist hele rustige shows in mijn ogen
quote:Op zondag 7 september 2008 14:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gek, maar ik kende hem niet eensMaar hij is tof
Ik ookquote:
Robinson.quote:Op zondag 7 september 2008 15:59 schreef Tabloid het volgende:
En daarvoor Gooische Vrouwen of Expeditie Robinson.
Welke zal ik kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |