"Ik heb een specifiek talent en u kunt daar mijn salaris niet van bepalen. Ik werk hard, heb mijn hart verpand aan de publieke omroep en maak maatschappelijk relevante programma's. En ik ben heel goed."quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Paul de Leeuw haalt uit naar politiek
Paul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ga ik Gezocht: Politie via internet kijken, heb vandaag niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond twee nieuwe programma's op Veronica.![]()
[Veronica] Hollandse Krijgers
[Veronica] Gezocht: Politie
Zo te zien is Hollandse Krijgers net zoiets als Groeten uit de Rimboe, alleen dan moeten ze nu wat opdrachten doen i.p.v. de hele dag op hun reet zittenquote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tabloid het volgende:
Vanavond twee nieuwe programma's op Veronica.![]()
[Veronica] Hollandse Krijgers
[Veronica] Gezocht: Politie
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=96520/langid=43quote:Op donderdag 4 september 2008 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zo te zien is Hollandse Krijgers net zoiets als Groeten uit de Rimboe, alleen dan moeten ze nu wat opdrachten doen i.p.v. de hele dag op hun reet zitten![]()
Gezocht: Politie lijkt me ook wel leukMaar kan je bij Veronica die programma's terugkijken dan?
![]()
Thanks! Da's goed om te weten!quote:Op donderdag 4 september 2008 18:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=96520/langid=43
Dat is ook zeker een goede site.quote:Op donderdag 4 september 2008 18:48 schreef Tabloid het volgende:
tvopjepc.nl![]()
Heeft ook aardig wat programma's erop staan.
Dat doe ik ook. En op mediacourant.nl + zappen.blogquote:Op donderdag 4 september 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
ik f5 alleen op fok
Dat dus. En dat is meestal werk genoegquote:Op donderdag 4 september 2008 19:22 schreef amaranta het volgende:
ik f5 alleen op fok
Studie hèquote:Op donderdag 4 september 2008 19:32 schreef amaranta het volgende:
hebben jullie geen baan ofzo?
Ik kan op mn werk niet fokken.
Nope 1x per dag of per twee dagenquote:Op donderdag 4 september 2008 19:18 schreef RaymanNL het volgende:
Televisie![]()
![]()
Zijn jullie ook zo erg dat je elke dag F5't op mediacourant.nl? Of ben ik de enige
Paul is tof. Ik ben fan. En hij heeft nog is groot gelijk ook. Hij werkt veel en hard en heeft een enorm talent. Plus dat je als BNer nogal wat moet inleveren van de privacy.quote:Op donderdag 4 september 2008 17:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Paul de Leeuw haalt uit naar politiek
Paul
Laptopquote:Op donderdag 4 september 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Studie hè
Dus tijdens college vaak de laptop aan
Laptop voor onderweg, en pc voor thuisquote:Op donderdag 4 september 2008 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Laptop
Ik heb 1 pc en die moet ik delen met 30 anderen
Thuis? Thuis staan er 2 laptops en 1 pc. Maar ik neem mn laptop niet mee naar mn werk. Zit op mn werk sowieso niet achter de pc, plus de dingen die ik achter de pc doe heb ik netwerk voor nodig en ik kan met mijn laptop niet op het netwerk.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Laptop voor onderweg, en pc voor thuis![]()
Erg leuke serie!quote:
Ik ook wel hoorquote:Op donderdag 4 september 2008 20:07 schreef amaranta het volgende:
Die heb ik al jaaaaaaaaaaaaren niet gezien. Maar wel altjid leuk. Hou stiekem wel van de meeste nederlandse sitcom.
Oppassen!quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor
Zonnetje in Huis, SamSam e.d. keek ik altijd
Dat is idd de enigequote:Op donderdag 4 september 2008 20:11 schreef amaranta het volgende:
Kees en Co daarentegen is bout.
Met Bert Kuizinga, dat is nog niet zo lang geleden toch? Heeft ook niet lang geduurd volgens mijquote:Op donderdag 4 september 2008 20:10 schreef DaFrenk het volgende:
Oppassen!en in mindere mate Mijn Dochter en Ik, en die serie met Bert Kuizinga.
Zou wel tof zijnquote:Sam Sam was ook altijd erg leukZouden daar langzaam ook DVD's van zijn?
Vond die dochter altijd wel leukquote:Op donderdag 4 september 2008 20:11 schreef amaranta het volgende:
Kees en Co daarentegen is bout.
Was dat deze?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
Met Bert Kuizinga, dat is nog niet zo lang geleden toch? Heeft ook niet lang geduurd volgens mij
Toch al 13 jaar geleden!quote:In 1995 en 1996 speelde hij de hoofdrol in de 26 afleveringen van de TROS-comedy Ik Ben Je Moeder Niet
Is dat die nieuwe of de 'oude'?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vond die dochter altijd wel leukAmber Teterissa geloof ik. Serie was inderdaad minder.
Ahja, Kinderen geen bezwaar begint ook weer met een nieuw seizoen zaterdag.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef amaranta het volgende:
die meid van sam sam doet nu kinderen geen bezwaarl. Ook een leuke.
Mijn man is fan van dirkje uit de vlaamsche pot
Die oudequote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat die nieuwe of de 'oude'?
De nieuwe serie is helemaal bagger, net als met Oppassen! gebeurde
Ik kan de tune nu nog meezingen. Nol & Rietje Brouwerquote:
Dat is 'm ja. Shit, ik word oudquote:Op donderdag 4 september 2008 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
Toch al 13 jaar geleden!
eens, wie de term balkenendenorm heeft uitgevonden moet eens naar het Pieter Baancentrum.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Paul is tof. Ik ben fan. En hij heeft nog is groot gelijk ook. Hij werkt veel en hard en heeft een enorm talent. Plus dat je als BNer nogal wat moet inleveren van de privacy.
Bijbaantje.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:32 schreef amaranta het volgende:
hebben jullie geen baan ofzo?
Ik kan op mn werk niet fokken.
Yep. Was Nikkie Plessen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:20 schreef amaranta het volgende:
En zat die TMF chick niet in keesenco? Ben ff dr naam kwijt.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahja, Kinderen geen bezwaar begint ook weer met een nieuw seizoen zaterdag.
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
Die meid van Sam Sam is dezelfde als in Kinderen Geen Bezwaar![]()
nu je het zegt ja
ik had altijd al iets van: die ken ik
Zo oud ben ik dan ook weer nietquote:Op donderdag 4 september 2008 20:22 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, wat Nederlandse series betreft... hebben we natuurlijk ook MCW (medisch centrum west). Oh, dat was gaaf.
En vrouwenvleugel was ook erg leuk om naar te kijken.
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
nu je het zegt ja
Anne-Mieke Ruytenquote:Op donderdag 4 september 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik wel net ff d'r naam kwijt, normaal onthield ik die altijd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anne-Mieke_Ruyten, 16 augustus 1960. Oud dusquote:Op donderdag 4 september 2008 20:26 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja meid, in mijn herinnering was ze in Sam Sam toch ook al vrij oud? Of lijkt ze gewoon vrij oud?
Wie?quote:Op donderdag 4 september 2008 20:23 schreef Etcetera het volgende:
nu je het zegt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |