abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61379811
quote:
Exclusief voor Veronica opent de politie dit najaar haar deuren, om iedereen een blik te gunnen achter de schermen van de opleiding tot politieagent. Na meer dan zevenhonderd aanmeldingen voor het nieuwe programma Gezocht: Politie, mogen slechts tien jonge mannen en vrouwen deelnemen aan één van de zwaarste opleidingen van het land. In acht afleveringen worden de tien kandidaten, die tussen de 18 en 25 jaar oud zijn en graag bij de politie willen, op de voet gevolgd.

Heftig, confronterend, spannend en uniek, zijn de woorden die de nieuwe realityserie Gezocht: Politie het beste karakteriseren. Voor het eerst in de geschiedenis is de kijker getuige van wat er zich allemaal achter de gesloten deuren van de politieopleiding afspeelt. De tien kandidaten die overblijven na een strenge selectie van ruim zevenhonderd gegadigden, krijgen te maken met de moeilijkste en spannendste opdrachten uit de echte politiewereld.

Schietles en arrestaties verrichten...
Zo krijgen de agenten in spé schietles, trainen ze met de mobiele eenheid en verrichten ze arrestaties. Wie heeft karakter, het inzicht, de verantwoordelijkheid, het zelfvertrouwen, het lef en de daadkracht van een echte agent in zich? De beste deelnemer aan Gezocht: Politie wint een baan bij de politie en een reis naar de FBI in de Verenigde Staten. Lauren Verster presenteert het achtdelige programma dit najaar bij Veronica.
Elke donderdag om 21:30 op Veronica.
pi_61379903
Om half 10.
pi_61379923
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Om half 10.
Goed dat je het meld, even bijzetten.
pi_61380062
quote:
Exclusief voor Veronica opent de politie vanaf vanavond haar deuren om men een blik te gunnen achter de schermen van de opleiding tot politieagent. In ‘Gezocht: Politie’ met presentatrice Lauren Verster strijden tien kandidaten om een baan bij de politie. “Ze doen de politieopleiding, die normaal gesproken drie jaar duurt, in drie weken. In die drie weken komen alle heftige aspecten aan bod. Ze gaan bijvoorbeeld een dagje met de ME mee om activisten van een terrein te verjagen.”

In acht afleveringen worden de tien kandidaten, die tussen de 18 en 25 jaar oud zijn en graag bij de politie willen, op de voet gevolgd. Volgens Lauren is haar programma niet op sensatie gericht. “In Gezocht: Politie wordt met pepperspray in de ogen van de kandidaten gespoten, want het is belangrijk dat je weet hoe het voelt“, vertelt Lauren in Veronica Magazine. “Kijk, dat is ook sensationeel, die mensen gaan helemaal kapot op zo’n moment, maar je weet waarom ze het doen. Maar in De Gouden Kooi bijvoorbeeld, met al die ruzies, dat is nergens goed voor. Dat is goedkoop.”
Ik word nieuwsgierig.
  FOK!fotograaf donderdag 4 september 2008 @ 17:39:23 #5
145146 Andyy
pi_61380068
tvp
vanavond maar even kijken
zag beelden van de AT tussendoor b ij de reclame waarschijnlijk verdwaald, maar alsnog
pi_61380504
Oh ja, dit wil ik ook wel eens kijken
pi_61385970
Nu dus
  donderdag 4 september 2008 @ 21:43:35 #8
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61386252
Even volgen, ben zelf student op de politieacademie dus wel interessant
Tics van je petten.
pi_61386299
Kijk het morgen even via internet terug. Lijkt me ook best interessant ja!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  FOK!fotograaf donderdag 4 september 2008 @ 21:48:37 #10
145146 Andyy
pi_61386431
er is zelfs iemand van het DSI erbij
denk niet dat 1 van hun de DSI gaat halen laat staan het AT
pi_61387909
Leuk programma nog wel
Blijven we volgen
  donderdag 4 september 2008 @ 22:39:36 #12
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_61388052
En wat hebben ze dan na 3 week?
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:43 schreef nattermann het volgende:
Even volgen, ben zelf student op de politieacademie dus wel interessant
Kijk, jou kunnen we gebruiken! Word jij ook je in ogen gespoten met pepperspray? Zo niet, dan is het dus het reinste gelul dat het niet op sensatie is gericht.
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_61389031
Die pepperspray zelfervaring zit wel in de reguliere opleiding ja!

Tevens tvp!
  vrijdag 5 september 2008 @ 18:53:10 #14
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_61409412
quote:
Op donderdag 4 september 2008 22:39 schreef MichielPH het volgende:
En wat hebben ze dan na 3 week?
[..]

Kijk, jou kunnen we gebruiken! Word jij ook je in ogen gespoten met pepperspray? Zo niet, dan is het dus het reinste gelul dat het niet op sensatie is gericht.
Ja, je wordt gepepperd ja! Heb het gehad na 3 maanden van mn opleiding, maar dat is echt terreur in een flesje. Niet normaal, zo'n bizarre ervaring. Eigenlijk echt met geen woord te omschrijven.
Tics van je petten.
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:50:32 #15
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61433244
Wel grappig al die onderdelen in de Ardennen. Heb het zelf ook gedaan, en krijg spontaan spierpijn, maar kom op, geen enkel echte agent kan dit makkelijk. Velen falen keihard hier.
pi_61561575
Zometeen weer
pi_61711238
Vanavond weer
Kijkt er wel iemand eigenlijk?
pi_61711298
ik moet de uitzending van vorige week nog bekijken.
Dus vanavond kijk ik weer niet.
pi_61711331
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer
Vorige week gekeken 1e aflevering (nog) niet.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_61716265
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Piles het volgende:
Vanavond weer
Meer dan naar Hollandse Krijgers.

Maar daar is bar weinig voor nodig.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_61716730
En voor het eerst in uniform nu
pi_61717202
Lopen diegene die straks echt agent worden niet voor lul, ik bedoel je ziet ze nu toch af en toe flink op hun bek gaan in verschillende situaties. Aan de andere kant, zo goed wordt het programma misschien niet eens bekeken Dus ja
pi_61719086
Wat een KUT jury.. brrr

Ik kijk vandaag voor het eerst maar die twee vrouwen van de jury maken een allerminst prettige indruk. De ene vrouw heeft nooit een man kunnen krijgen waarschijnlijk en die andere jury brigitte-nielsen-vrouw heeft een hekel aan mannen, lijkt me.

Is die grijze-huppelkut Yoga instructrice geweest? Even wat random uitspraken tijdens de afvalrace

Je mag je armen stil houden want je bent door.
Adem maar rustig uit want je bent door.
pi_61771074
Ali vind ik een kwal met z'n ik geef arme mensen geld .
pi_61771110
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 18:53 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ja, je wordt gepepperd ja! Heb het gehad na 3 maanden van mn opleiding, maar dat is echt terreur in een flesje. Niet normaal, zo'n bizarre ervaring. Eigenlijk echt met geen woord te omschrijven.
1 tip.
Pepper nooit een wegrennende VD als je wind tegen heb !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')