abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61379758
quote:
In het nieuwe Veronica-programma Hollandse Krijgers gaan vijf jonge, sterke Nederlandse mannen de keiharde strijd aan, met elkaar én met verschillende Afrikaanse stammen. Maar liefst acht ononderbroken weken worden de krijgers beoordeeld op hun fysieke prestaties en hun vermogen om zich aan te passen aan de lokale gewoontes en levensstijl. Conditie, doorzettings- en aanpassingsvermogen bepalen uiteindelijk wie tot de beste Hollandse Krijger wordt gekroond.

Een rugbyer, een korfballer, een Thaibokser, een pro-wrestler en een triatleet: vijf superfitte mannen, die tegen een stootje kunnen en die de strijd met elkaar aandurven. Maar zijn de bikkels ook sterk genoeg, om het twee maanden lang op te nemen tegen primitieve Afrikaanse stammen?

Onder barre omstandigheden moeten de heren zich staande zien te houden op het hardste continent op aarde. Zonder enige vorm van luxe en comfort, verblijven ze acht onafgebroken weken bij verschillende stammen. Contact met het thuisfront is niet mogelijk, ze slapen op de grond, eten traditioneel voedsel en doen mee aan alle lokale rituelen en sporten.

Een keiharde fysieke en mentale strijd, die uiteindelijk door één persoon wordt gewonnen. Per aflevering gaat één punt in de vorm van een doqa, een authentieke kraal, naar de deelnemer die het beste presteert in de lokale sport. De andere doqa gaat naar de deelnemer, die volgens de stam het meeste respect heeft afgedwongen, door zich aan te passen als lid van die stam. De beste Hollandse Krijger is de strijder die na acht weken de meeste doqa's heeft verzameld.
Elke donderdag om 20:30 op Veronica.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tabloid op 04-09-2008 18:03:23 ]
pi_61384318
Kijkt er iemand nu?
pi_61385704
ja ikke Ik merkte trouwens vanmiddag pas dat die Diederik bij mij in de klas zit
pi_61385999
Ik denk dat dit voornamelijk bekeken wordt vanwege de halfnaakte Hollansde mannen.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_61386259
Opzich een uur met maar 1 'opdracht'. Verder beetje leeg en opvulling met gepraat....
Love is in the air!
pi_61386310
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:22 schreef Snoopy1982 het volgende:
ja ikke Ik merkte trouwens vanmiddag pas dat die Diederik bij mij in de klas zit
grappig! Vraag hem eens even:

- Hoe ze dat doen met vertaling? (lopen er een aantal tolken mee die alles buiten de cam vertalen?)
- Wat hij het zwaarste vond?
- Of die gasten er wat aan over hebben gehouden? In de trailer zag ik al iemand met een duim er af o.i.d

Love is in the air!
pi_61391919
En vraag hem hoe groot zn pik is, want het was gecensureerd.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_61401160
opmerkelijk dat van Witje de Wit z'n pielemoos geblurred werd... want ik meen me toch minstens 1 pielemans te hebben gezien van een man met negroide gelaatstrekken en een donkere huidskleur, zonder enige schaamte in beeld...
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_61410115
Dat zwartje had niks om zich voor te schamen.

Ik snap sowieso niet waarom iemand zich moet schamen om of trots moet zijn op zn penis, alsof ie dr wat voor gedaan heeft, een berg beklimmen ofzo.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rZ8lto5ljhQ[/youtube]
pi_61711438
Geflopt en is dus van het scherm.
pi_61720176
quote:
Op woensdag 17 september 2008 20:11 schreef Tabloid het volgende:
Geflopt en is dus van het scherm.
serieus?

baal je ook ff lekker als je daar aan meegedaan hebt 2 vd 8 afleveringen ofzo uitgezonden OMG....
Love is in the air!
  donderdag 18 september 2008 @ 00:09:08 #12
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_61720518
"Veronica heeft besloten het programma met onmiddellijke ingang van de buis te halen. Reden? Het programma voldeed niet aan de verwachtingen, oftewel: de verwachte kijkcijfers werden niet gehaald."
-- bron: televizier.nl

En de afleveringen waren allemaal al gemonteerd. Beetje sneu.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
pi_61725109
Las op een andere site dat ze misschien op een later tijdstip een doorstart maken. Dus die uitzendingen zijn dan waarschijnlijk niet voor niets geweest. Het komt gewoon terug...
Love is in the air!
pi_61726102
Ik keek!

Maar het was kut dat ze geen uitzendingen online hebben gezet, want op dat tijdstip moet ik altijd werken... Dus ik heb maar 1 aflevering gezien...

toch jammer, want drek zoals Can't Buy Me An STD blijft op televisie, terwijl dit vroegtijdig van de buis gehaald word
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_61731031
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:02 schreef Landgeld het volgende:
Las op een andere site dat ze misschien op een later tijdstip een doorstart maken. Dus die uitzendingen zijn dan waarschijnlijk niet voor niets geweest. Het komt gewoon terug...
RTL 5 beloofde dat ook bij Lost in Tokyo maar daar zien we ook niks meer van.
pi_61733684
miss ooit ergens in de komkommertijd weer..
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61735160
Ik heb alleen de aankondiging gezien maar de afevering zelf niet omdat ik denk: "weer pulp van de hoogste orde"
pi_61752447
En dat vertalen zal ook wel nep zijn Ze maken er gewoon wat leuks van..
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')