Echt?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ziekenhuisprogramma'squote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel tussen TraumaNL en Married with Children
Zal ik even doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe maar even wat avatars van de vaste gasten in de OP, TS.
Heb ik juist precies andersomquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:16 schreef rene90 het volgende:
De Nederlandse Trauma team ziet er wel altijd wat nep uit, in vergelijking tot de amerikaanse Traumateam ER live.
Het is toch tijdelijk tot er een goede OP is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom misschien ook even wachten tot we een tijdje onderweg zijn
Indeed, pilot gezien. Op zich wel zin om te de eerste paar afleveringen te checken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ahja! Misschien dat ik hem nog eens kijk, al is het maar voor Johanssonquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om half 9 de geweldige film 'The Island'.
The Island (met Ewan McGregor en Scarlett Johansson)
Science-Fiction
Dinsdag 20:30 - 22:50 uur op Veronica
Lincoln Six-Echo (McGregor) woont en werkt in een binnen-wereld, waar hij Jordan Two-Delta (Johansson) ontmoet. Samen winnen zij een loterij, waarbij de mensen worden voorgegouden dat ze een enkeltje winnen naar Het Eiland. Het Eiland wacht op hun.
Ooh haha ook grappig. De Nederlandse vind ik altijd zo langzaam...en tja, heb het idee dat in de Amerikaanse wat meer actie en pit zit. Klein voorbeeldje wat mijn idee van het verschil duidelijk maakt:quote:
Hoe meer mensen hoe gezelligerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:37 schreef Etcetera het volgende:
oh leuk een SCmag ik meekletsen
heb een lichtelijke series-verslaving opgelopen
Naja een tijdje terug was er een man in de Amerikaanse serie, die was van de boom gevallen op een stok, zo recht in ze anus en de stok eindigde een stukje boven zijn navel (in ze buik dus).quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Ja, dat is wel zo, maar dat komt bij mij zo gehaast en sensationeel over
Voor in een serie is het leuk om naar te kijken, maar in het echt heb ik liever het langzame
heb ik compleetquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe gezelliger![]()
Dus u bent van harte welkom
Ik ben maar aan 1 serie verslaafd, en dat is Friends
dat ben ik steeds van plan maar ik moet zo veel series kijken dat dat er eerst niet inzitquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, en begin elke keer weer opnieuw
Veel plezier en hoiquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
Wall-E?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
die is best apartquote:
klinkt erg foutquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef amaranta het volgende:
Oh, zoveel kijk ik niet hoor. Dat is wel erg veel.
Ik heb van de zomer in spanje een leuke serie gezien welke ik wel graag in NL zou willen zien. Al zou een NL versie misschien helemaal verneukt worden.
De serie heet LaLoLa. Gaat over een kerel die nogal een womaniser is, tot op een keer een vrouw iets van voodoo bij hem doet en hij dan in het lichaam van een vrouw terecht kont. HIlarisch. Van ongesteld tot harsen tot..... aan toe.
Erg in de ugly betty stijl in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klinkt erg fout
oh, had ik That 70s Show al genoemd
DH?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand DH te kijken? Ik ben aan het smullen.
Datalijst van nieuwe afleveringen USA seriesquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:02 schreef amaranta het volgende:
Desperate Housewives.
Ik heb alleen een seizoen van bovenstaande serie op DVD en twin peaks.
Ik zou Gilmore Girls wel willen. En misschien ook SATC.
Moet er een soort van lijst komen met alle series en hun codes? Iets voor de op misschien?
Nee, ben best wel hetero.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef vdvorst het volgende:
Ahh, net 5, keek er even overheen
Maar, zou je de gilmore girls wel willen, of de serie?
T zijn namelijk smakelijke vrouwen
Ah, ja, ben meestal te lui om uit de naam/profiel af te leiden/kijken of het een man/vrouw isquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ben best wel hetero.
Hoewel het inderdaad geen lelijke vrouwen zijn.
Dat ga je niet halen in dit topic denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef vdvorst het volgende:
En aangezien hier 80% man is ga ik voor het breedste straatje
KIjk ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ah, ja, ben meestal te lui om uit de naam/profiel af te leiden/kijken of het een man/vrouw is
En aangezien hier 80% man is ga ik voor het breedste straatje
Excuses
House?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen in dit topic denk ik
Ehm, okequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen in dit topic denk ik
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ach, ik vind het niet erg
Die sloeg niet op de inhoud van je post hequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook niet
Dus Cue, waarom ""
Waarom quote je hem danquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die sloeg niet op de inhoud van je post he
Ik ga vreemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik snap em niet cue.
Zodat ze wisten dat ik het tegen jou hadquote:
Ik ben piles'aan het controleren..quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik snap em niet cue.
Oh nee, ik bedoel het meer van: eens wat meer vrouwen hier, mooi tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook niet
Dus Cue, waarom ""
Vandaar dequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef amaranta het volgende:
Of bedoel je of ik die kerel van House zou willen doen? NOu nee ook niet bepaald.
Oh oke. Nou succes ermee dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben piles'aan het controleren..
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:
Oh oke. Nou succes ermee dan.
Wil het een beetje lukken? ja![]()
Mag hij wel met mij praten of krijg ik het dan aan de stok met jou? nou.. eigenlijk..![]()
want dat wil ik niet hoor.
En ik wil ook geen 'meer notes' halen. die kan ik niet uitdelen![]()
ja maar als wij gaan rellen, en ik scheld jou bijvoorbeeld uit voor hoer ofzo, dan krijg ik weer een note. En dát wil ik niet.quote:
Gaan wij rellen dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef amaranta het volgende:
ja maar als wij gaan rellen, en ik scheld jou bijvoorbeeld uit voor hoer ofzo, dan krijg ik weer een note. En dát wil ik niet.
Maar sommige oude mannen zijn wel enorm lekker. Maargoed, moeten we eerst defineren wat oud is.quote:
NEe, in principe niet, tenzij jij boos op mij wordt omdat i kmet Piles praat. Vandaar dat ik even check k of het wel mag van jequote:
true en truequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar sommige oude mannen zijn wel enorm lekker. Maargoed, moeten we eerst defineren wat oud is.
Ik heb 0 notes, dus dat pleit voor mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef amaranta het volgende:
NEe, ik principe niet, tenzij jij boos op mij wordt omdat i kmet Piles praat. Vandaar dat ik even check k of het wel mag van je
Lekker niet.. maar valt meer onder het kopje 'interessant'quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
true en true
[ afbeelding ]
dit vind ik een voorbeeld van oud maar lekker
Nee, getrouwd met 1 kind. Mijn man heeft ook BI gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb 0 notes, dus dat pleit voor mij![]()
Ga je gang hoor.. maar even een vraagje.. ben je vrijgezel?
heh, das dan weer jammerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef amaranta het volgende:
Nee, getrouwd met 1 kind. Mijn man heeft ook BI gedaan.
doe eens een 'Lekker' posten danquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker niet.. maar valt meer onder het kopje 'interessant'
Pff.. uhm.. heb eerlijk gezegd, geen ideequote:
Voor de kerelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe eens een 'Lekker' posten dan
Best goed. WIl voorzichzelf gaan beginnen over een paar jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heh, das dan weer jammer
Oew gezelligverdiend ie nu flink? dan heb ik een goed vooruitzicht
kookproggiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
De eerste aflevering van Herrie aan de Horizon: Koken voor de koningin! begint nu
ken ik niet .. maar wel gaaf dat het goed gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef amaranta het volgende:
Best goed. WIl voorzichzelf gaan beginnen over een paar jaar.
Mex_ op dit forum.
Nee, dat moeten we zien te voorkomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Prima topic, maar hopelijk zitten we dus niet hier over een programma te babbelen (tijdens/na) als dat programma al een eigen topic heeft.
vet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Over een uurtje begint de Rijdende Rechter weer hoor![]()
Dat zou wel een beetje zonde zijn van dat topic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Prima topic, maar hopelijk zitten we dus niet hier over een programma te babbelen (tijdens/na) als dat programma al een eigen topic heeft.
Slechte nieuws nog niet gehoord zeker? Ik ben er niet tijdens SR2008quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg Piles, heb je die SR-DVD al af?
Nog geen idee, we beginnen netquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dit net als alle andere SC's eigenlijk?
Gewoon lullen over alles en nog wat en wat meer over tv?
Heel goedquote:
Nooo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Slechte nieuws nog niet gehoord zeker? Ik ben er niet tijdens SR2008
Serious Request - Glazen Huis actie van 3FM.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is SR?
Serious Request, het Glazen Huis. 3FMquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef amaranta het volgende:
Wat is SR?
oh da's tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Serious Request - Glazen Huis actie van 3FM.
Het is de 5 dagen voor Kerst geloof ik, maar ik zit van 15 december tot 5 januari in Guatemalaquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
Piles, waar ben jij dan? Tijjdens SR dus? En wanneer is het eignelijk?
Welke?quote:En donderdag komt er een nieuwe serie op tv.
Leuk voor je. Reis je voor je plezier of voor werk?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is de 5 dagen voor Kerst geloof ik, maar ik zit van 15 december tot 5 januari in Guatemala
SR heeft er voor gezorgd dat ik 3FM verslaafde ben geworden
Iets met Rory van GG. Iets met girls van de underpants ofzoiets.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is de 5 dagen voor Kerst geloof ik, maar ik zit van 15 december tot 5 januari in Guatemala
SR heeft er voor gezorgd dat ik 3FM verslaafde ben geworden
[..]
Welke?
Vakantiequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Leuk voor je. Reis je voor je plezier of voor werk?
Niks voor mij dusquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef amaranta het volgende:
Iets met Rory van GG. Iets met girls van de underpants ofzoiets.
Doe je ook Mexico aan of alleen Guatemala? Ben zelf in Mexico geweest. MOOOOOOOOOOOI.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakantie
Werken doe ik nog niet zoveel, studeer nog
Guatemala en Belizequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef amaranta het volgende:
Doe je ook Mexico aan of alleen Guatemala? Ben zelf in Mexico geweest. MOOOOOOOOOOOI.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij ben ik de topicbejaarde.
ligt dat bij elkaar?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe je ook Mexico aan of alleen Guatemala? Ben zelf in Mexico geweest. MOOOOOOOOOOOI.
het is jammergenoeg echt waarquote:
Tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ga in oktober naar NYC (new york city)
Die heb ik 5 weken geleden ofzo gezien in de sneak. vandaag hadden we in de sneak 3:10 to Yuma. Wel tof maar duurde 2 uur, en ik heb slaaptekortquote:
2 uur, das toch niet erg lang?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik 5 weken geleden ofzo gezien in de sneak. vandaag hadden we in de sneak 3:10 to Yuma. Wel tof maar duurde 2 uur, en ik heb slaaptekort
Omdat Bart graag wilde en ik hoopte op een 1,5 uur filmpje.. en is inderdaad niet heel lang nee.. trouwens, welk net is die nieuwe serie met Rory?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
2 uur, das toch niet erg lang?
En waarom dan naar de film
Truste![]()
![]()
Hm, begint leuk maar na de 'twist' wordt het een grote actie reclamespot voor auto's, vrachtauto's, zoekmachines en mobiele telefoonsquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om half 9 de geweldige film 'The Island'.
The Island (met Ewan McGregor en Scarlett Johansson)
Science-Fiction
Dinsdag 20:30 - 22:50 uur op Veronica
Lincoln Six-Echo (McGregor) woont en werkt in een binnen-wereld, waar hij Jordan Two-Delta (Johansson) ontmoet. Samen winnen zij een loterij, waarbij de mensen worden voorgegouden dat ze een enkeltje winnen naar Het Eiland. Het Eiland wacht op hun.
dat kan geen serie zijn, wel een film (als ik imdb goed lees hoor) ze heeft namelijk in de film The Sisterhood of the Traveling Pants gespeeld, maar nergens geen seriequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Bart graag wilde en ik hoopte op een 1,5 uur filmpje.. en is inderdaad niet heel lang nee.. trouwens, welk net is die nieuwe serie met Rory?
Ik moet het nog zien via rtlgemistquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier ook nog expeditie robinson kijkers?
Hasssstikke zeker welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
ik kijk nietquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Ze praatte vooral errug veelquote:Op woensdag 3 september 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kijk nietik kan Hiukwan wel
samen op de basisschool gezeten (en sindsdien nooit weer contact gehad dus ik weet echt niet hoe ze nu is
)
Absoluut!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Wanneer komt dat tegenwoordig, nogaltijd zondagavond?quote:
We zijn net begonnen, dus nog rustig aanquote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef vdvorst het volgende:
Loopt niet echt hard, dit topic
Maargoed.. is ook weinig op tv op zo'n moment
Weer 2 programma's die ik nooit kijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, dus nog rustig aan
Vanavond weer Het Blok trouwens
En nieuwe aflevering van Gillend naar Huis volgens mij
Maar wel leukquote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef vdvorst het volgende:
Weer 2 programma's die ik nooit kijk
Het blok was (tenminste het eerste seizoen) weer een ruzie-tussen-de-stelletjes proggie,
Mwah, dit kijk ik nooit. Maar Joling&Gordon dan weer welquote:en gillend naar huis, gordon, serieus?
Inderdaad dat komt ook weer, kijk gillend naar huis morgen wel terug.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, dus nog rustig aan
Vanavond weer Het Blok trouwens
En nieuwe aflevering van Gillend naar Huis volgens mij
Keek ik ook, heb zelfs ooit die drie seizoenen op DVD gekregen van iemand.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel leuk
[..]
Mwah, dit kijk ik nooit. Maar Joling&Gordon dan weer wel![]()
neequote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef Tabloid het volgende:
Kijkt er trouwens ook iemand Can't Buy Me Love?
Ik keek het, maar de kick-off was saai en de aflevering van maandag was ook niet goed dus toen ben ik al afgehaakt.quote:
Nee, en ik ben voor een algeheel CBL-verbod hier, en in dit forumquote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef Tabloid het volgende:
Kijkt er trouwens ook iemand Can't Buy Me Love?
Ik ben ook een enorm fan van Peking Express, alleen Temptation Island kon mijn na een uitzending niet meer boeien.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:37 schreef amaranta het volgende:
Expe. Robinson (ER) heb ik denk ik de 1e 3 seizoenen gekeken.
Ben daarentegen wel een enorme PE (Peking Express) fan. En voor het smaakmakende leevermaak van Temtation Island ((TI) blijf ik ook thuis. Heerlijk kansloos
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel een voorzetje geven
DH = Desperate Housewives
GG = Gilmore Girls
GA = Greys Anatopy
PD = Pushing Daisies
etc
BB = Big Brotherquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef amaranta het volgende:
ER = Expeditie Robinson
HB = Het Blok
en vul maar aan
TOP!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'OP' ? In de zaal is plaats voor 26 man, verder worden er nog drie werknemers gezocht (een kaartjesverkoopmeneer/mevrouw, een barman/vrouw en een kaartjescontroleermeneer/mevrouw).Ik weet dat er 3D-technisch/perspectief geen hol van klopt
![]()
[ afbeelding ]
Krijgen we dat gezeur weerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag ik op de voorste rij zitten?
Jij bent de bedenker van de reeks, dus jij mag sowieso vooraan.quote:
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag ik op de voorste rij zitten?
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'OP' ? In de zaal is plaats voor 26 man, verder worden er nog drie werknemers gezocht (een kaartjesverkoopmeneer/mevrouw, een barman/vrouw en een kaartjescontroleermeneer/mevrouw).Ik weet dat er 3D-technisch/perspectief geen hol van klopt
![]()
[ afbeelding ]
En dan is er nog een stoel over.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent de bedenker van de reeks, dus jij mag sowieso vooraan.
En Tabloid opende de reeks en Italo maakte de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En dan is er nog een stoel over.![]()
Wie het meest bied mag.
Piles bedacht de reeks door een quote van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je![]()
Popcorn! Cola! Nu!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt dan 0 euro alstublieft.. dank u wel, u kunt doorlopen en gaan zitten op de aangewezen plaats. Een fijne voorstelling!
Daarvoor moet u bij mijn nog niet bestaande collega zijn. Heeft u nog een moment zodat wij de sollicitatiegesprekken kunnen afronden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Stoel nummer 4 is voor u.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Piles bedacht de reeks door een quote van mij.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Hoho, ik heb BB geclaimdquote:
Waarom word ik dan altijd BB genoemdquote:
Misschien bedoelen ze dan wel Big Brother ipv. Bravebart.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom word ik dan altijd BB genoemd
Mmh kan jaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze dan wel Big Brother ipv. Bravebart.
Vanavond is de eerste voorstelling om 20:30 genaamd 'Het Blok'.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:10 schreef vdvorst het volgende:
Jaa, wanneer komt een 1e voorstelling? Dan kan ik zien waar ik zit, (als ik er in mag)
Nee hoor, die vind plaats op een andere locatiequote:Op woensdag 3 september 2008 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste voorstelling om 20:30 genaamd 'Het Blok'.
O ja, oeps.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, die vind plaats op een andere locatie
Hier namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het veel werk om mijn Mol-avatar te veranderen in mijn Beau-avatar?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu ook in de OP. Wil je erbij of van plaats verschuiven? Meld dan in dit topic waar je wil zitten. Er staan tevens nog twee vacatures open.
Nee, maar ik zie je Mol-avatar hier op het forum? Doe ik wat fout?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is het veel werk om mijn Mol-avatar te veranderen in mijn Beau-avatar?
Die gebruik ik namelijk op het forum
Je Mol-avatar is je uploadicon, Beau je webicon... en op het forum gaat het uploadicon voor het webicon (tenzij je het omkeert)... dusss...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie je Mol-avatar hier op het forum? Doe ik wat fout?
Ik heb hem al verwijdert.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je Mol-avatar is je uploadicon, Beau je webicon... en op het forum gaat het uploadicon voor het webicon (tenzij je het omkeert)... dusss...
Ja maar da's alleen voor jezelfquote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
Je kunt kiezen welk icon voorrang moet krijgen hè
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
En anders maken we er een 18+-film van, scheelt vast ook weer
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:57 schreef Tabloid het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand het blok kijken?
Maar was gewoon een vraag.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar zoals Piles al aangaf: Het Blok 2008 #1
OK.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat van mij was ook geen aanval.
Winampquote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
Ik wacht nu tot mijn mediaplayer 10 is gedownload, moet nog steeds OneTreeHill (USA nieuwe aflevering) ende co-assistent kijken
Helemaal niksquote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef amaranta het volgende:
ja ik ga kijken uiteraard.
Gaat er nog iemand iets anders doen vanavond?
En eh....kijk je alleen tv? Of met je ouders? Of kruip je lekker tegen je partner aan?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Winamp
[..]
Helemaal niks
Hopelijk veel op FOK!, als internet er niet steeds uitknalt
Daarom vraag ik het ook. Je zult niet vooruit kunnen kijken neem ik aan.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
Co-assistent is net begonnen met nieuw seizoen
Jep.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef amaranta het volgende:
En eh....kijk je alleen tv?
Neh, die kijken toch andere dingenquote:Of met je ouders?
Wie?quote:Of kruip je lekker tegen je partner aan?
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef ItaloDancer het volgende:
Ben ik nog mensen vergeten? Er is nog volop plekach het wordt vanzelf drukker
![]()
[ afbeelding ]
OTHquote:Op woensdag 3 september 2008 20:16 schreef Yesse het volgende:
Wat is OTH toch heerlijk cliché maar heerlijk leuk![]()
Ik heb juist het omgekeerde.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
ben ik trouwens de enige hier met een aversie tegen alles wat ook maar gelinkt is aan een reality serieBig Brother, Gouden Kooi, Expeditie Robinson, Het Blok, Can't Buy Me Love: het interesseert me allemaal 3x niks en als ik er langs zap dan blij ik mss 10 minuten kijken
smaken verschillen hequote:Op woensdag 3 september 2008 20:20 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde.
Al haat ik dat nieuwe programma Can't Buy Me Love.
Dat gokte ik, maar zag ik zo snel niet in de gids staanquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef amaranta het volgende:
Dus ik ben echt oud
Jullie wonen nog thuis
RTL 5.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:21 schreef amaranta het volgende:
Smaken verschillen is ook een grappig programma.
Maar op welke zender is dat CBL dan? Naja ga toch niet kijken
how sweet, en hoe oud ben je?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gokte ik, maar zag ik zo snel niet in de gids staan
[..]
www.tvgids.nl ? daar keek ik ook op namelijk
En ja, woon nog thuis
RTLnogiets geloof ikquote:Op woensdag 3 september 2008 20:21 schreef amaranta het volgende:
Smaken verschillen is ook een grappig programma.
Maar op welke zender is dat CBL dan? Naja ga toch niet kijken
Kijk van diegene die je noemt eigenlijk ook alleen maar Expeditie Robinson, verder dan nog Wie is de Mol!? en voor de rest voornamelijk seriesquote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
ben ik trouwens de enige hier met een aversie tegen alles wat ook maar gelinkt is aan een reality serieBig Brother, Gouden Kooi, Expeditie Robinson, Het Blok, Can't Buy Me Love: het interesseert me allemaal 3x niks en als ik er langs zap dan blij ik mss 10 minuten kijken
17 meldt.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tsss![]()
![]()
Ben gelukkig niet de jongste hier
Wie is de topicjongste dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tsss![]()
![]()
Ben gelukkig niet de jongste hier
Hihi.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, poeliepoeliepoelie to the bone!
USAquote:Op woensdag 3 september 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gokte ik, maar zag ik zo snel niet in de gids staan
Ik ook, qua naam. Maar verder ben ik overal zooo makkelijk te vinden, alleen al door een eigen sitequote:Op woensdag 3 september 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ik ben sowieso niet te vinden op google. Ben een soort van jan jansen zeg maar. Aparte naam maar veel voorkomend.... dus veel hits waaronder geen enkele van mijzelf
Ik ben geobsedeerd door WIDM.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Oh Wie Is De Mol kan ik wel waarderen, maar ik vind het niet leuk genoeg om er voor thuis te blijven
en 23 hiero
Haha, inderdaadquote:
ON-ers komen er wederom niet. Volgend seizoen weer BN-ers.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Wordt weer tijd voor een nieuw seizoen WIDM trouwens, met onbekende Nederlanders
Jammer, tenzij ze leuke BN-ers hebbenquote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
ON-ers komen er wederom niet. Volgend seizoen weer BN-ers.
Wel goed opletten waar je post hèquote:Op woensdag 3 september 2008 20:35 schreef amaranta het volgende:
Ik heb 2 tabs openstaan...en ik zie gewoon dezelfde mensen..
Weer een keer met onbekende nederlanders zou wel weer tof zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Haha, inderdaad
Wordt weer tijd voor een nieuw seizoen WIDM trouwens, met onbekende Nederlanders
Dat gaan ze wrs niet meer doen, omdat de BN-er-series beter bekeken worden.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Weer een keer met onbekende nederlanders zou wel weer tof zijn.
Mja, logisch dan. Maar jammer voor de echte fansquote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dat gaan ze wrs niet meer doen, omdat de BN-er-series beter bekeken worden.
Dat zei iig Anton Jongstra, de programmaleider.
Onbekende Nederlands zijn meestal leukerquote:Op woensdag 3 september 2008 20:39 schreef amaranta het volgende:
Ik hou niet zo van programmas met BNers.Naja ligt aan het programma. En ligt aan de BNer natuurlijk.
Dat heb ik nogquote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef amaranta het volgende:
En ik cola.
Idd, hij was echt een geniale molquote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
Erg jammer.
George in Portugal was geniaal
iets van 6 jaar oud in spoiler-tagsquote:Op woensdag 3 september 2008 20:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
@Bruce117: Doe het aub. even in spoiler-tags.
Er zijn nog mensen die het nog downloaden of op DVD kopen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
iets van 6 jaar oud in spoiler-tags
Dan niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:50 schreef amaranta het volgende:
niks spoilertags
Surequote:Op woensdag 3 september 2008 20:14 schreef Etcetera het volgende:
mag ik barkeeper zijn?mits afwezig is het zelfbediening.
mits aanwezig ook
Nope, ik wijzig gewoon het bestaande plaatje (zelfde naam) dus dan moet je wel even F5-en of Ctrl-F5-en als dat nodig isquote:
Dat zijn nu juist de leukste programma's (niet CBML dan, dat is vreselijk, maar het is ook meer gewoon een soap à la GTST maar dan 10x ordinairder). Het Blok keek ik wel in het begin maar vind het niet echt boeiend genoeg.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Bruce117 het volgende:
Erg jammer.
George in Portugal was geniaal
Ja daarom zei ik tquote:Op woensdag 3 september 2008 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die nu ook meedoet aan ER.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Het wachten is op Douwe die meegaat doen met PE.
Hehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:19 schreef amaranta het volgende:
NEEEEEEEEEEE niet die Bjorn.
Was ik al van planquote:Op woensdag 3 september 2008 21:23 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg Piles, zou jij je statistieken ook op deze (in de toekomst succesvolle) reeks kunnen loslaten?
Ik heb alle WIDM gezien (serie 1-4 op DVD), alle PE en ER vanaf Talpa gezien.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb het eerste seizoen van alles niet gezien (PE, ER, WIDM)![]()
En van ER volgens mij ook het tweede en derde niet en van PE het tweede ook niet, voor zover ik me kan herinneren (de namen zeggen me iig weinig).
zelfbediening hequote:Op woensdag 3 september 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
Is de bediening nog aanwezig trouwens? Ik wil chips
Profiteren van je ouders.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:18 schreef amaranta het volgende:
Dus ik ben echt oud
Jullie wonen nog thuis
Ik bijvoorbeeld, ik keek pas sinds de BN'ers. Maar ik had ze laats gedownload maar toen wist ik alle mollen af.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die het nog downloaden of op DVD kopen.
Dat is wel minder leuk, maar dat had ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:45 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld, ik keek pas sinds de BN'ers. Maar ik had ze laats gedownload maar toen wist ik alle mollen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |