Tofquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:58 schreef amaranta het volgende:
Ik ga in oktober naar NYC (new york city)
Die heb ik 5 weken geleden ofzo gezien in de sneak. vandaag hadden we in de sneak 3:10 to Yuma. Wel tof maar duurde 2 uur, en ik heb slaaptekortquote:
2 uur, das toch niet erg lang?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die heb ik 5 weken geleden ofzo gezien in de sneak. vandaag hadden we in de sneak 3:10 to Yuma. Wel tof maar duurde 2 uur, en ik heb slaaptekort
Omdat Bart graag wilde en ik hoopte op een 1,5 uur filmpje.. en is inderdaad niet heel lang nee.. trouwens, welk net is die nieuwe serie met Rory?quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
2 uur, das toch niet erg lang?
En waarom dan naar de film
Truste![]()
![]()
Hm, begint leuk maar na de 'twist' wordt het een grote actie reclamespot voor auto's, vrachtauto's, zoekmachines en mobiele telefoonsquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om half 9 de geweldige film 'The Island'.
The Island (met Ewan McGregor en Scarlett Johansson)
Science-Fiction
Dinsdag 20:30 - 22:50 uur op Veronica
Lincoln Six-Echo (McGregor) woont en werkt in een binnen-wereld, waar hij Jordan Two-Delta (Johansson) ontmoet. Samen winnen zij een loterij, waarbij de mensen worden voorgegouden dat ze een enkeltje winnen naar Het Eiland. Het Eiland wacht op hun.
dat kan geen serie zijn, wel een film (als ik imdb goed lees hoor) ze heeft namelijk in de film The Sisterhood of the Traveling Pants gespeeld, maar nergens geen seriequote:Op dinsdag 2 september 2008 22:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat Bart graag wilde en ik hoopte op een 1,5 uur filmpje.. en is inderdaad niet heel lang nee.. trouwens, welk net is die nieuwe serie met Rory?
Ik moet het nog zien via rtlgemistquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier ook nog expeditie robinson kijkers?
Hasssstikke zeker welquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
ik kijk nietquote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Ze praatte vooral errug veelquote:Op woensdag 3 september 2008 11:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kijk nietik kan Hiukwan wel
samen op de basisschool gezeten (en sindsdien nooit weer contact gehad dus ik weet echt niet hoe ze nu is
)
Absoluut!quote:Op woensdag 3 september 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Wanneer komt dat tegenwoordig, nogaltijd zondagavond?quote:
We zijn net begonnen, dus nog rustig aanquote:Op woensdag 3 september 2008 15:33 schreef vdvorst het volgende:
Loopt niet echt hard, dit topic
Maargoed.. is ook weinig op tv op zo'n moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |