Echt?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ziekenhuisprogramma'squote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel tussen TraumaNL en Married with Children
Zal ik even doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe maar even wat avatars van de vaste gasten in de OP, TS.
Heb ik juist precies andersomquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:16 schreef rene90 het volgende:
De Nederlandse Trauma team ziet er wel altijd wat nep uit, in vergelijking tot de amerikaanse Traumateam ER live.
Het is toch tijdelijk tot er een goede OP is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom misschien ook even wachten tot we een tijdje onderweg zijn
Indeed, pilot gezien. Op zich wel zin om te de eerste paar afleveringen te checken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ahja! Misschien dat ik hem nog eens kijk, al is het maar voor Johanssonquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om half 9 de geweldige film 'The Island'.
The Island (met Ewan McGregor en Scarlett Johansson)
Science-Fiction
Dinsdag 20:30 - 22:50 uur op Veronica
Lincoln Six-Echo (McGregor) woont en werkt in een binnen-wereld, waar hij Jordan Two-Delta (Johansson) ontmoet. Samen winnen zij een loterij, waarbij de mensen worden voorgegouden dat ze een enkeltje winnen naar Het Eiland. Het Eiland wacht op hun.
Ooh haha ook grappig. De Nederlandse vind ik altijd zo langzaam...en tja, heb het idee dat in de Amerikaanse wat meer actie en pit zit. Klein voorbeeldje wat mijn idee van het verschil duidelijk maakt:quote:
Hoe meer mensen hoe gezelligerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:37 schreef Etcetera het volgende:
oh leuk een SCmag ik meekletsen
heb een lichtelijke series-verslaving opgelopen
Naja een tijdje terug was er een man in de Amerikaanse serie, die was van de boom gevallen op een stok, zo recht in ze anus en de stok eindigde een stukje boven zijn navel (in ze buik dus).quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Ja, dat is wel zo, maar dat komt bij mij zo gehaast en sensationeel over
Voor in een serie is het leuk om naar te kijken, maar in het echt heb ik liever het langzame
heb ik compleetquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe gezelliger![]()
Dus u bent van harte welkom
Ik ben maar aan 1 serie verslaafd, en dat is Friends
dat ben ik steeds van plan maar ik moet zo veel series kijken dat dat er eerst niet inzitquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, en begin elke keer weer opnieuw
Veel plezier en hoiquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
Wall-E?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
die is best apartquote:
klinkt erg foutquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef amaranta het volgende:
Oh, zoveel kijk ik niet hoor. Dat is wel erg veel.
Ik heb van de zomer in spanje een leuke serie gezien welke ik wel graag in NL zou willen zien. Al zou een NL versie misschien helemaal verneukt worden.
De serie heet LaLoLa. Gaat over een kerel die nogal een womaniser is, tot op een keer een vrouw iets van voodoo bij hem doet en hij dan in het lichaam van een vrouw terecht kont. HIlarisch. Van ongesteld tot harsen tot..... aan toe.
Erg in de ugly betty stijl in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klinkt erg fout
oh, had ik That 70s Show al genoemd
DH?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand DH te kijken? Ik ben aan het smullen.
Datalijst van nieuwe afleveringen USA seriesquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:02 schreef amaranta het volgende:
Desperate Housewives.
Ik heb alleen een seizoen van bovenstaande serie op DVD en twin peaks.
Ik zou Gilmore Girls wel willen. En misschien ook SATC.
Moet er een soort van lijst komen met alle series en hun codes? Iets voor de op misschien?
Nee, ben best wel hetero.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef vdvorst het volgende:
Ahh, net 5, keek er even overheen
Maar, zou je de gilmore girls wel willen, of de serie?
T zijn namelijk smakelijke vrouwen
Ah, ja, ben meestal te lui om uit de naam/profiel af te leiden/kijken of het een man/vrouw isquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ben best wel hetero.
Hoewel het inderdaad geen lelijke vrouwen zijn.
Dat ga je niet halen in dit topic denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef vdvorst het volgende:
En aangezien hier 80% man is ga ik voor het breedste straatje
KIjk ik niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ah, ja, ben meestal te lui om uit de naam/profiel af te leiden/kijken of het een man/vrouw is
En aangezien hier 80% man is ga ik voor het breedste straatje
Excuses
House?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen in dit topic denk ik
Ehm, okequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ga je niet halen in dit topic denk ik
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:17 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ach, ik vind het niet erg
Die sloeg niet op de inhoud van je post hequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook niet
Dus Cue, waarom ""
Waarom quote je hem danquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die sloeg niet op de inhoud van je post he
Ik ga vreemdquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik snap em niet cue.
Zodat ze wisten dat ik het tegen jou hadquote:
Ik ben piles'aan het controleren..quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef amaranta het volgende:
Ik snap em niet cue.
Oh nee, ik bedoel het meer van: eens wat meer vrouwen hier, mooi tochquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat zeg ik toch ook niet
Dus Cue, waarom ""
Vandaar dequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:18 schreef amaranta het volgende:
Of bedoel je of ik die kerel van House zou willen doen? NOu nee ook niet bepaald.
Oh oke. Nou succes ermee dan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben piles'aan het controleren..
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:24 schreef amaranta het volgende:
Oh oke. Nou succes ermee dan.
Wil het een beetje lukken? ja![]()
Mag hij wel met mij praten of krijg ik het dan aan de stok met jou? nou.. eigenlijk..![]()
want dat wil ik niet hoor.
En ik wil ook geen 'meer notes' halen. die kan ik niet uitdelen![]()
ja maar als wij gaan rellen, en ik scheld jou bijvoorbeeld uit voor hoer ofzo, dan krijg ik weer een note. En dát wil ik niet.quote:
Gaan wij rellen dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:25 schreef amaranta het volgende:
ja maar als wij gaan rellen, en ik scheld jou bijvoorbeeld uit voor hoer ofzo, dan krijg ik weer een note. En dát wil ik niet.
Maar sommige oude mannen zijn wel enorm lekker. Maargoed, moeten we eerst defineren wat oud is.quote:
NEe, in principe niet, tenzij jij boos op mij wordt omdat i kmet Piles praat. Vandaar dat ik even check k of het wel mag van jequote:
true en truequote:Op dinsdag 2 september 2008 21:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar sommige oude mannen zijn wel enorm lekker. Maargoed, moeten we eerst defineren wat oud is.
Ik heb 0 notes, dus dat pleit voor mijquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef amaranta het volgende:
NEe, ik principe niet, tenzij jij boos op mij wordt omdat i kmet Piles praat. Vandaar dat ik even check k of het wel mag van je
Lekker niet.. maar valt meer onder het kopje 'interessant'quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
true en true
[ afbeelding ]
dit vind ik een voorbeeld van oud maar lekker
Nee, getrouwd met 1 kind. Mijn man heeft ook BI gedaan.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb 0 notes, dus dat pleit voor mij![]()
Ga je gang hoor.. maar even een vraagje.. ben je vrijgezel?
heh, das dan weer jammerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef amaranta het volgende:
Nee, getrouwd met 1 kind. Mijn man heeft ook BI gedaan.
doe eens een 'Lekker' posten danquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lekker niet.. maar valt meer onder het kopje 'interessant'
Pff.. uhm.. heb eerlijk gezegd, geen ideequote:
Voor de kerelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
doe eens een 'Lekker' posten dan
Best goed. WIl voorzichzelf gaan beginnen over een paar jaar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heh, das dan weer jammer
Oew gezelligverdiend ie nu flink? dan heb ik een goed vooruitzicht
kookproggiesquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:31 schreef Piles het volgende:
De eerste aflevering van Herrie aan de Horizon: Koken voor de koningin! begint nu
ken ik niet .. maar wel gaaf dat het goed gaatquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:32 schreef amaranta het volgende:
Best goed. WIl voorzichzelf gaan beginnen over een paar jaar.
Mex_ op dit forum.
Nee, dat moeten we zien te voorkomenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Prima topic, maar hopelijk zitten we dus niet hier over een programma te babbelen (tijdens/na) als dat programma al een eigen topic heeft.
vet!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Over een uurtje begint de Rijdende Rechter weer hoor![]()
Dat zou wel een beetje zonde zijn van dat topic.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:33 schreef ItaloDancer het volgende:
Prima topic, maar hopelijk zitten we dus niet hier over een programma te babbelen (tijdens/na) als dat programma al een eigen topic heeft.
Slechte nieuws nog niet gehoord zeker? Ik ben er niet tijdens SR2008quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg Piles, heb je die SR-DVD al af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |