Echt?!quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ziekenhuisprogramma'squote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Ik twijfel tussen TraumaNL en Married with Children
Zal ik even doen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Doe maar even wat avatars van de vaste gasten in de OP, TS.
Heb ik juist precies andersomquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:16 schreef rene90 het volgende:
De Nederlandse Trauma team ziet er wel altijd wat nep uit, in vergelijking tot de amerikaanse Traumateam ER live.
Het is toch tijdelijk tot er een goede OP is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom misschien ook even wachten tot we een tijdje onderweg zijn
Indeed, pilot gezien. Op zich wel zin om te de eerste paar afleveringen te checken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Komt toch nu een nieuw seizoen van dit jaar?
Ahja! Misschien dat ik hem nog eens kijk, al is het maar voor Johanssonquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Vanavond om half 9 de geweldige film 'The Island'.
The Island (met Ewan McGregor en Scarlett Johansson)
Science-Fiction
Dinsdag 20:30 - 22:50 uur op Veronica
Lincoln Six-Echo (McGregor) woont en werkt in een binnen-wereld, waar hij Jordan Two-Delta (Johansson) ontmoet. Samen winnen zij een loterij, waarbij de mensen worden voorgegouden dat ze een enkeltje winnen naar Het Eiland. Het Eiland wacht op hun.
Ooh haha ook grappig. De Nederlandse vind ik altijd zo langzaam...en tja, heb het idee dat in de Amerikaanse wat meer actie en pit zit. Klein voorbeeldje wat mijn idee van het verschil duidelijk maakt:quote:
Hoe meer mensen hoe gezelligerquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:37 schreef Etcetera het volgende:
oh leuk een SCmag ik meekletsen
heb een lichtelijke series-verslaving opgelopen
Naja een tijdje terug was er een man in de Amerikaanse serie, die was van de boom gevallen op een stok, zo recht in ze anus en de stok eindigde een stukje boven zijn navel (in ze buik dus).quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:36 schreef Piles het volgende:
Ja, dat is wel zo, maar dat komt bij mij zo gehaast en sensationeel over
Voor in een serie is het leuk om naar te kijken, maar in het echt heb ik liever het langzame
heb ik compleetquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe meer mensen hoe gezelliger![]()
Dus u bent van harte welkom
Ik ben maar aan 1 serie verslaafd, en dat is Friends
dat ben ik steeds van plan maar ik moet zo veel series kijken dat dat er eerst niet inzitquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook, en begin elke keer weer opnieuw
Veel plezier en hoiquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
Wall-E?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef Yesse het volgende:
Ik meld me, al zit ik vanavond in de bios. hoi kees!
die is best apartquote:
klinkt erg foutquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef amaranta het volgende:
Oh, zoveel kijk ik niet hoor. Dat is wel erg veel.
Ik heb van de zomer in spanje een leuke serie gezien welke ik wel graag in NL zou willen zien. Al zou een NL versie misschien helemaal verneukt worden.
De serie heet LaLoLa. Gaat over een kerel die nogal een womaniser is, tot op een keer een vrouw iets van voodoo bij hem doet en hij dan in het lichaam van een vrouw terecht kont. HIlarisch. Van ongesteld tot harsen tot..... aan toe.
Erg in de ugly betty stijl in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
klinkt erg fout
oh, had ik That 70s Show al genoemd
DH?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:56 schreef amaranta het volgende:
Zit er iemand DH te kijken? Ik ben aan het smullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |