Weer 2 programma's die ik nooit kijkquote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, dus nog rustig aan
Vanavond weer Het Blok trouwens
En nieuwe aflevering van Gillend naar Huis volgens mij
Maar wel leukquote:Op woensdag 3 september 2008 15:35 schreef vdvorst het volgende:
Weer 2 programma's die ik nooit kijk
Het blok was (tenminste het eerste seizoen) weer een ruzie-tussen-de-stelletjes proggie,
Mwah, dit kijk ik nooit. Maar Joling&Gordon dan weer welquote:en gillend naar huis, gordon, serieus?
Inderdaad dat komt ook weer, kijk gillend naar huis morgen wel terug.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:34 schreef Piles het volgende:
[..]
We zijn net begonnen, dus nog rustig aan
Vanavond weer Het Blok trouwens
En nieuwe aflevering van Gillend naar Huis volgens mij
Keek ik ook, heb zelfs ooit die drie seizoenen op DVD gekregen van iemand.quote:Op woensdag 3 september 2008 15:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar wel leuk
[..]
Mwah, dit kijk ik nooit. Maar Joling&Gordon dan weer wel![]()
neequote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef Tabloid het volgende:
Kijkt er trouwens ook iemand Can't Buy Me Love?
Ik keek het, maar de kick-off was saai en de aflevering van maandag was ook niet goed dus toen ben ik al afgehaakt.quote:
Nee, en ik ben voor een algeheel CBL-verbod hier, en in dit forumquote:Op woensdag 3 september 2008 15:43 schreef Tabloid het volgende:
Kijkt er trouwens ook iemand Can't Buy Me Love?
Ik ben ook een enorm fan van Peking Express, alleen Temptation Island kon mijn na een uitzending niet meer boeien.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:37 schreef amaranta het volgende:
Expe. Robinson (ER) heb ik denk ik de 1e 3 seizoenen gekeken.
Ben daarentegen wel een enorme PE (Peking Express) fan. En voor het smaakmakende leevermaak van Temtation Island ((TI) blijf ik ook thuis. Heerlijk kansloos
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef amaranta het volgende:
Ik wil wel een voorzetje geven
DH = Desperate Housewives
GG = Gilmore Girls
GA = Greys Anatopy
PD = Pushing Daisies
etc
BB = Big Brotherquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef amaranta het volgende:
ER = Expeditie Robinson
HB = Het Blok
en vul maar aan
TOP!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'OP' ? In de zaal is plaats voor 26 man, verder worden er nog drie werknemers gezocht (een kaartjesverkoopmeneer/mevrouw, een barman/vrouw en een kaartjescontroleermeneer/mevrouw).Ik weet dat er 3D-technisch/perspectief geen hol van klopt
![]()
[ afbeelding ]
Krijgen we dat gezeur weerquote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag ik op de voorste rij zitten?
Jij bent de bedenker van de reeks, dus jij mag sowieso vooraan.quote:
Dat wil ik ook.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Mag ik op de voorste rij zitten?
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:58 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat vinden jullie van deze 'OP' ? In de zaal is plaats voor 26 man, verder worden er nog drie werknemers gezocht (een kaartjesverkoopmeneer/mevrouw, een barman/vrouw en een kaartjescontroleermeneer/mevrouw).Ik weet dat er 3D-technisch/perspectief geen hol van klopt
![]()
[ afbeelding ]
En dan is er nog een stoel over.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent de bedenker van de reeks, dus jij mag sowieso vooraan.
En Tabloid opende de reeks en Italo maakte de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Tabloid het volgende:
[..]
En dan is er nog een stoel over.![]()
Wie het meest bied mag.
Piles bedacht de reeks door een quote van mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je![]()
Popcorn! Cola! Nu!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt dan 0 euro alstublieft.. dank u wel, u kunt doorlopen en gaan zitten op de aangewezen plaats. Een fijne voorstelling!
Daarvoor moet u bij mijn nog niet bestaande collega zijn. Heeft u nog een moment zodat wij de sollicitatiegesprekken kunnen afronden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Stoel nummer 4 is voor u.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Piles bedacht de reeks door een quote van mij.
Expeditie Robinson 2008 #2 - We worden hassstikke moe van je
Hoho, ik heb BB geclaimdquote:
Waarom word ik dan altijd BB genoemdquote:
Misschien bedoelen ze dan wel Big Brother ipv. Bravebart.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom word ik dan altijd BB genoemd
Mmh kan jaquote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Misschien bedoelen ze dan wel Big Brother ipv. Bravebart.
Vanavond is de eerste voorstelling om 20:30 genaamd 'Het Blok'.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:10 schreef vdvorst het volgende:
Jaa, wanneer komt een 1e voorstelling? Dan kan ik zien waar ik zit, (als ik er in mag)
Nee hoor, die vind plaats op een andere locatiequote:Op woensdag 3 september 2008 18:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Vanavond is de eerste voorstelling om 20:30 genaamd 'Het Blok'.
O ja, oeps.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor, die vind plaats op een andere locatie
Hier namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het veel werk om mijn Mol-avatar te veranderen in mijn Beau-avatar?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu ook in de OP. Wil je erbij of van plaats verschuiven? Meld dan in dit topic waar je wil zitten. Er staan tevens nog twee vacatures open.
Nee, maar ik zie je Mol-avatar hier op het forum? Doe ik wat fout?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Is het veel werk om mijn Mol-avatar te veranderen in mijn Beau-avatar?
Die gebruik ik namelijk op het forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |