Je Mol-avatar is je uploadicon, Beau je webicon... en op het forum gaat het uploadicon voor het webicon (tenzij je het omkeert)... dusss...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie je Mol-avatar hier op het forum? Doe ik wat fout?
Ik heb hem al verwijdert.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je Mol-avatar is je uploadicon, Beau je webicon... en op het forum gaat het uploadicon voor het webicon (tenzij je het omkeert)... dusss...
Ja maar da's alleen voor jezelfquote:Op woensdag 3 september 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
Je kunt kiezen welk icon voorrang moet krijgen hè
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef Piles het volgende:
En anders maken we er een 18+-film van, scheelt vast ook weer
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:57 schreef Tabloid het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand het blok kijken?
Maar was gewoon een vraag.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar zoals Piles al aangaf: Het Blok 2008 #1
OK.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:01 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat van mij was ook geen aanval.
Winampquote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef Yesse het volgende:
Ik wacht nu tot mijn mediaplayer 10 is gedownload, moet nog steeds OneTreeHill (USA nieuwe aflevering) ende co-assistent kijken
Helemaal niksquote:Op woensdag 3 september 2008 20:03 schreef amaranta het volgende:
ja ik ga kijken uiteraard.
Gaat er nog iemand iets anders doen vanavond?
En eh....kijk je alleen tv? Of met je ouders? Of kruip je lekker tegen je partner aan?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Winamp
[..]
Helemaal niks
Hopelijk veel op FOK!, als internet er niet steeds uitknalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |